Fijnquote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij telt niet mee, dwarrel
Prima observatiequote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Haags doet zelf gewoon niet gezellig 👻
quote:
Ik ben altijd gezelligquote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Haags doet zelf gewoon niet gezellig 👻
Hahaha really??? 😜 ik spot soms een ochtendhumeur of het lijkt zoquote:
En middag.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hahaha really??? 😜 ik spot soms een ochtendhumeur of het lijkt zo
Lijkt maar zo.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hahaha really??? 😜 ik spot soms een ochtendhumeur of het lijkt zo
Na het eten een powernapje als het mogelijk is.. miss is hij zo afgemat vandaag dat hij vandaag inhaald is dat mogelijk of word hij draakje vandaag als terror tot junior door slaap tekort 😈quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben sowieso al vanaf 6.30 wakker.De baby heeft de laatste tijd verdomd weinig zin in slapen. Vannacht was-ie ook weer flink bezig.
Meestal flikkert-ie ergens tussen 10 en 11 wel in slaap, en zo niet dan is het uiterlijk 13.00 wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Na het eten een powernapje als het mogelijk is.. miss is hij zo afgemat vandaag dat hij vandaag inhaald is dat mogelijk of word hij draakje vandaag als terror tot junior door slaap tekort 😈
Lolquote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Meestal flikkert-ie ergens tussen 10 en 11 wel in slaap, en zo niet dan is het uiterlijk 13.00 wel.
Maar nu is-ie meer:
[ afbeelding ]
(Okee zonder de tuinslang op 'm gericht dan; we zitten hier in de woonkamer.)
Wie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien moet je anders de overdagdutjes korter maken? Alleen in de middag strikt anderhalf uur? Die van mij sliepen dan 's nachts het klokje rondquote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Meestal flikkert-ie ergens tussen 10 en 11 wel in slaap, en zo niet dan is het uiterlijk 13.00 wel.
Maar nu is-ie meer:
[ afbeelding ]
Ach in ieder geval is hij nu nog ff niet bezig met van alles kapot te bijten enzo, zoals gisteren:quote:
De laatste tijd slaapt hij overdag vaak ook erg weinig.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Misschien moet je anders de overdagdutjes korter maken? Alleen in de middag strikt anderhalf uur? Die van mij sliepen dan 's nachts het klokje rond
Haha awquote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar nu is-ie meer:
[ afbeelding ]
Wel lief.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach in ieder geval is hij nu nog ff niet bezig met van alles kapot te bijten enzo, zoals gisteren:
[ afbeelding ]
Ha ha, heb blijft een heerlijk boefje!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:54 schreef ToT het volgende:
[..]
De laatste tijd slaapt hij overdag vaak ook erg weinig.
Okee, behalve tijdens een paar autoritten, maar gisteren zijn we gewoon thuis geweest en hij heeft toen overdag nog geen uurtje geslapen.
Ach sowieso is hij in een heel rare bui deze dagen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |