Het is anime, geen tekenfilmpje vriend. Het is eigenlijk net als een goede serie alleen dan getekend. Zou zo op Netflix kunnen en een betere Netflix & chill achtergrond kan ik mij niet bedenkenquote:
Hou toch op manquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is anime, geen tekenfilmpje vriend. Het is eigenlijk net als een goede serie alleen dan getekend. Zou zo op Netflix kunnen en een betere Netflix & chill achtergrond kan ik mij niet bedenken
Hoezoquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lijk je mij niet het type voor.
Nou dan blijft dbs dus nog gelukkigquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:22 schreef Solotovski het volgende:
Als ik mod word, hebben we nooit meer last van dbs
Alles is duur tegenwoordigquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dure hobby. Daar kan je maar beter ook gelijk mee stoppen vriend
Je lijkt mij wel weer het type rebel die dan weer radicaal de regeltjes gaat volgen als mod inderdaad. Je zou er prima tussen passenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:22 schreef Solotovski het volgende:
Als ik mod word, hebben we nooit meer last van dbs
Hahaha, ik snap hem. Prikkels...naalden...drugsquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Naast dat je soms behoefte hebt aan prikkels lijk je mij wel redelijk stabiel.
Neuh, zo overdreven zal ik ook niet zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je lijkt mij wel weer het type rebel die dan weer radicaal de regeltjes gaat volgen als mod inderdaad. Je zou er prima tussen passen
Redelijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Naast dat je soms behoefte hebt aan prikkels lijk je mij wel redelijk stabiel.
Nou....we weten beiden wel beter vriend. Niemand is groter dan het idee van digitale machtquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Neuh, zo overdreven zal ik ook niet zijn
Jij lijkt me het soort mietje dat alles uitkotstquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:26 schreef Kiid het volgende:
Als ik later wanneer ik groot ben verslaafd word aan drugs dan hoop ik dat het spacecake is. Dat lijkt mij nog wel lekker en dat gaat tenminste niet over de longen, maar regelrecht je buikje in
Ja, denk ik eerlijk gezegd ook. Ik heb een zwakke maag en enkel een zwak voor ijs, maar dat lijkt mij geen goede combinatie met drugsquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij lijkt me het soort mietje dat alles uitkotst
rtquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij lijkt me het soort mietje dat alles uitkotst
Ga slapen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:30 schreef Regilio_ het volgende:
Verveling heerst...
Toch wel moe na maar 4u slaap
hoe bedoel jequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Twitter is ook niet meer wat het geweest is he
Niet zo gek. Je moet MINIMAAL het dubbele hebben, iedere dag. Alleen dan kan je uitgerust naar je werk gaan. Mocht je een uitkering hebben dan boeit het niet want dan sta je toch pas op wanneer je lichaam eraan toe isquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:30 schreef Regilio_ het volgende:
Verveling heerst...
Toch wel moe na maar 4u slaap
Dat is echt viesquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:26 schreef Kiid het volgende:
Als ik later wanneer ik groot ben verslaafd word aan drugs dan hoop ik dat het spacecake is. Dat lijkt mij nog wel lekker en dat gaat tenminste niet over de longen, maar regelrecht je buikje in
Nooit wat aan gevonden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Twitter is ook niet meer wat het geweest is he
Zoals het er staat. Instagram en andere SM platforms zijn alleen maar groter geworden en Twitter is een beetje achterhaald inmiddels.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet zo gek. Je moet MINIMAAL het dubbele hebben, iedere dag. Alleen dan kan je uitgerust naar je werk gaan. Mocht je een uitkering hebben dan boeit het niet want dan sta je toch pas op wanneer je lichaam eraan toe is
Ah RIPquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:31 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Moet naar een klant over een dik uur.
Zoiets idd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah RIP
Dan even goede bak koffie en een koude douche
Nou denk maar eens aan die cakes die ze naar fortuyn wierpenquote:
Ik ook niet. Mijn geniale hersenspinsels laten zich niet vangen door slechts 150 leestekens. Ik moet literaire vrijheid hebbenquote:
Ja lekker vakantiequote:
Gewoon om te vergelijkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je naar mijn piemel cake.
Die kwam zeker onFORTUYNlijk terecht op de grondquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou denk maar eens aan die cakes die ze naar fortuyn wierpen
Daar raak je niet vrolijk van vrind
vind instagram maar kut, twitter is nog steeds wel leuk als je de goede accounts volgtquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zoals het er staat. Instagram en andere SM platforms zijn alleen maar groter geworden en Twitter is een beetje achterhaald inmiddels.
Ga eens werken. Je draaft een beetje door.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mijn geniale hersenspinsels laten zich niet vangen door slechts 150 leestekens. Ik moet literaire vrijheid hebben
Leg eens uit wil je?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die kwam zeker onFORTUYNlijk terecht op de grond
Haha, snap je hem?
Relaxt. Wat voor project?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja lekker vakantie
Beetje eigen project werken
Ben bezig met een appquote:
Ik ben nu alle uren aan het verwerken terwijl we gezellig aan het kletsen zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga eens werken. Je draaft een beetje door.
Good busy.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ben bezig met een app
Deze week vooral bezig geweest met een server inrichten en zo
Geef mij maar Facebook vriend. Daar heb ik genoeg aanquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:34 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
vind instagram maar kut, twitter is nog steeds wel leuk als je de goede accounts volgt
Gedroomd over @Charlotte3 vannachtquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:40 schreef moemoe het volgende:
Gedroomd over BTS vannacht.
[ afbeelding ]
Wat deed ze?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:41 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Gedroomd over @:Charlotte3 vannacht
Lang geleden dat ik dat heb gedaan. Kon je nog een lang woord maken voor veel punten of niet? Dacht sowieso dat de jeugd inmiddels was overgestapt op Wordfeudquote:
Nou ja zegquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je lijkt mij wel weer het type rebel die dan weer radicaal de regeltjes gaat volgen als mod inderdaad. Je zou er prima tussen passen
~75 jaar geleden had je ook een soort mods die je op straat deden modereren als je iets deed wat niet mocht of als je van een bepaalde bevolkingsgroep was.quote:
Zoveel macht komt met heel veel verantwoordelijkheden natuurlijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
~75 jaar geleden had je ook een soort mods die je op straat deden modereren als je iets deed wat niet mocht of als je van een bepaalde bevolkingsgroep was.
En als je ze er nu op aanspreekt zeggen ze allemaal dat het toen de regels waren en dat ze gewoon deden wat ze opgedragen kregenHet leven van een mod gaat niet over rozen flipper.
:s mensen zijn nou eenmaal groepsdierenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
~75 jaar geleden had je ook een soort mods die je op straat deden modereren als je iets deed wat niet mocht of als je van een bepaalde bevolkingsgroep was.
En als je ze er nu op aanspreekt zeggen ze allemaal dat het toen de regels waren en dat ze gewoon deden wat ze opgedragen kregenHet leven van een mod gaat niet over rozen flipper.
Maar bovenal zijn we allemaal LUNCH dierenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
:s mensen zijn nou eenmaal groepsdieren
Ik moet nog 28 minuten wachten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar bovenal zijn we allemaal LUNCH dieren
#lunchGENOT nu
Zware lunch welquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet nog 28 minuten wachten.
Pasta bolognese vandaag
@:2nutz
Bikkelquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga gelijk uit werk trainen dus vind wel fijn. Lunch eigenlijk altijd warm.
Ik weet niet of ik dat op zou krijgenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pasta bolognese vandaag
Oh god oh god wat doe ik mezelf aanquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat op zou krijgenik verwacht nu wel dagelijks een lunchupdate
Er is geen weg terug.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh god oh god wat doe ik mezelf aan
Ha Nootmansquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er is geen weg terug.
Ik heb watermeloen op
Bohhh lekkerquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er is geen weg terug.
Ik heb watermeloen op
Dan doe je dat toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:58 schreef Flippiee het volgende:
Heb zin om naar huis te gaan en te gaan gamen
Boh dat is echt lekkerquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pasta bolognese vandaag
Idemquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:58 schreef Flippiee het volgende:
Heb zin om naar huis te gaan en te gaan gamen
Heb ik ook gehad, wel in stukjes gesnedenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bohhh lekkerIk ga straks voor een appel
Een rode of groene appel?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idem
[..]
Heb ik ook gehad, wel in stukjes gesneden![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat heb ik dus ook. Terwijl het hartstikke rustig is nu
Van mij mag de vakantie echt afgelopen zijn. Walgelijk rustig, ieder jaar weerquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een rode of groene appel?
[..]
Herkenbaargvd kut
had zo'n bakje met zowel groene als rode appelpartjesquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een rode of groene appel?
[..]
Herkenbaargvd kut
Moge het je wel bekomen flipperquote:
En mijn appels en watermeloen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Moge het je wel bekomen flipper
Wablief vlegel?quote:
vlegel?quote:
Meneer vlegel voor u.quote:
Oeh primaquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
had zo'n bakje met zowel groene als rode appelpartjes![]()
Bedankt flippsquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Moge het je wel bekomen flipper
quote:
Jotemquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vlegel alsof we in 1970 zitten.
Ik met mijn naamquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Al sluit ik mijn werkmails standaard af met saluti.
Da's volgens mij ook redelijk ouderwets.
quote:
Nu weer terug?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Haal ik wat nacho's, is de salsa die ik heb niet meer goed.
Gewoon in drie talen kind regards, met vriendelijke groet, freundliche grüßequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Neeeeequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu weer terug?
[..]
Gewoon in drie talen kind regards, met vriendelijke groet, freundliche grüße
Wel mooi als het een schuurmiddelenbedrijf isquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En als ondertitel natuurlijk: zonder wrijving geen glans
Ik sluit af met groetjes van veldmuisquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Rare snuiter ben je.quote:
Die heb ik nog niet mogen begroeten helaasquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel mooi als het een schuurmiddelenbedrijf is
Je werkt met verschillende bedrijfstakken of richt je vooral op een of enkele?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet mogen begroeten helaas
Ja, maar schuurmiddelen bv ben ik nog niet tegen gekomen 😂quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je werkt met verschillende bedrijfstakken of richt je vooral op een of enkele?
En de erotische dienstverlening?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar schuurmiddelen bv ben ik nog niet tegen gekomen 😂
Nope. Al is die pop wel geil voor bepaalde typesquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En de erotische dienstverlening?
Zweden moeten we gewoon kapot bombarderen en het land braak laten liggen voor de natuur.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:47 schreef FlippingCoin het volgende:
Wtf in zweden een vergunning on te bedelen.![]()
25 euro voor drie maanden.
En niet minder belangrijk voor een bedrijfstak als deze!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nope. Al is die pop wel geil voor bepaalde types
Wat ga je eten?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:10 schreef Amarantha het volgende:
Zin in mijn avondeten maar het is nog te vroeg.
HOI!quote:
Wat is het toch ook een topwijffie!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:58 schreef Solotovski het volgende:
Mijn mama heeft net piepers met spinazie en een gehaktbal gebracht
Je moet nog betalen zei ze anders gaat ze naar je wijfquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een topwijffie!!
Ik heb een acceptgiro gedaan. Het staat binnen drie weken op haar rekening.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je moet nog betalen zei ze anders gaat ze naar je wijf
Kan ze ook niet ff hier langskomen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:58 schreef Solotovski het volgende:
Smaakte het?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:58 schreef Solotovski het volgende:
Moesten je collega's je hard uitlachen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:58 schreef Solotovski het volgende:
Zijn collega's?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moesten je collega's je hard uitlachen?
Ben gewoonxthuis hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moesten je collega's je hard uitlachen?
Raar woord in deze context, partner, moet je toch wel 5+ jaar samen zijn, samen huisje gekocht hebben, drie wereldreizen aux bonnefooi samen hebben overleefd, baby'tje van een klein jaartje samen, elkaars vuile onderbroeken aangeraakt, geroken, bezongen en gewassen hebben.quote:
Elkaars onderbroeken ruiken, de ultieme relatietestquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar woord in deze context, partner, moet je toch wel 5+ jaar samen zijn, samen huisje gekocht hebben, drie wereldreizen aux bonnefooi samen hebben overleefd, baby'tje van een klein jaartje samen, elkaars vuile onderbroeken aangeraakt, geroken, bezongen en gewassen hebben.
Ideetje voor een eerste date wellicht?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elkaars onderbroeken ruiken, de ultieme relatietest
Ieder zijn ding denk ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elkaars onderbroeken ruiken, de ultieme relatietest
Nooit gedaan natuurlijk?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar woord in deze context, partner, moet je toch wel 5+ jaar samen zijn, samen huisje gekocht hebben, drie wereldreizen aux bonnefooi samen hebben overleefd, baby'tje van een klein jaartje samen, elkaars vuile onderbroeken aangeraakt, geroken, bezongen en gewassen hebben.
Ik zie Uitstraling als puber wel de ongewassen slipjes van zijn zusje uit de wasmand plukkenquote:
Maak me gek!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie Uitstraling als puber wel de ongewassen slipjes van zijn zusje uit de wasmand plukken
Jammer dat ze weg is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben wel x keer tot dat level geraakt ja.
@Chloroformquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeel soms mis ik er eentje maar ik zeg hier niet welke.
Topwijfquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel zonde, had wel haren op d'r tanden die corpulente Perzische.
quote:
We hebben woorden zonder woordenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leg eens uit, jij kunt dat goed onder woorden brengen?
Ik heb woorden zonder woordenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leg eens uit, jij kunt dat goed onder woorden brengen?
Nee geen idee, vond het vreemde types meestal die daar rondliepenquote:
Noem eens wat namen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee geen idee, vond het vreemde types meestal die daar rondliepen
Noel onder andere, die is gelukkig ook weg nuquote:
Was je er niet welkomquote:
Onvolwassen drugsverslaafde lelijke trol was dat ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Noel onder andere, die is gelukkig ook weg nu
Vast wel. Nooit gepost.quote:
Najaaaaaahquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
Vervelend ventje was dat he.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leraressen onder elkaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Chloro anoniem?
Jammer, kon het meestal wel met haar vinden.
Jij met je lief, Chloro was een type dat je stevig vast moest houden, wat plukken haar los moest rukken en in haar gezicht moest spugen om haar lichtjes te laten kreunen, denk ik dan hè.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:38 schreef scrupuleus het volgende:
Chloro werd veel te lief.
Ze fladdert nu rond met een grote glimlach.
Maakt dat jou blij?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fijn dat je weer op hem reageert
Spugen, onderbroeken ruiken. Vreemde fetisjen hou jij er op naquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
en in haar gezicht moest spugen
Zijn niet echt fetisjen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Spugen, onderbroeken ruiken. Vreemde fetisjen hou jij er op na
Seksueel fetisjisme is een seksuele voorkeur waarbij seksuele opwinding wordt beleefd aan een voorwerp of niet-genitaal lichaamsdeel.[1][2][3][4]quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik voel een hoop energie van jou.
Ga zo door.
O denk ik niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij met je lief, Chloro was een type dat je stevig vast moest houden, wat plukken haar los moest rukken en in haar gezicht moest spugen om haar lichtjes te laten kreunen, denk ik dan hè.
Leek me al vreemd, ze loopt niet mee met de rest. (Wat ik wel kan waarderen aan haar)quote:
Heb het alleen met brandschone lila slipjesquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Seksueel fetisjisme is een seksuele voorkeur waarbij seksuele opwinding wordt beleefd aan een voorwerp of niet-genitaal lichaamsdeel.[1][2][3][4]
Je zou een onderbroek een voorwerp kunnen noemen. Spugen dan inderdaad niet
Waar is ze nu dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Leek me al vreemd, ze loopt niet mee met de rest.
Ja dat dus precies. Daarom zou ik het ook niet verwachten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Leek me al vreemd, ze loopt niet mee met de rest. (Wat ik wel kan waarderen aan haar)
Kun je allemaal ook doen met een Labrador of een Golden Retriever.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O denk ik niet.
Lichte massage, beetje zoenen en knuffelen.
Zacht en teder vrijen.
Lieve woordje prevelen.
Wie is Ancille in hemelsnaamquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb het alleen met brandschone lila slipjes![]()
Maar dat komt omdat ik Ancille, die 6 jaar ouder was toen ik zelf 13 was, een keer gezien heb in een lila bikini
Niet hier want KLB SC is wel dood maar als daar weer beetje leven is of Prof is er dan duikt ze vast wel weer op.quote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je allemaal ook doen met een Labrador of een Golden Retriever.
Weet niet, misschien bekend pornomodel uit de jaren 30 ofzo omdat je haar bij haar voornaam noemdequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zusje van maatje van me toen ik 13 was, hoezo?
Die negeerden elkaar al een hele tijd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet hier want KLB SC is wel dood maar als daar weer beetje leven is of Prof is er dan duikt ze vast wel weer op.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet niet, misschien bekend pornomodel uit de jaren 30 ofzo omdat je haar bij haar voornaam noemde
Prof is ook wel een dotjequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die negeerden elkaar al een hele tijd.
Ze is ook veel te leuk voor die klaploper.
En dat beetje leven en een prof zie ik allemaal niet meer gebeuren.
Tjah, arsenal hequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:55 schreef UitStraling het volgende:
Prof doet me denken aan die blauwe adelaar van de muppets, altijd boos en altijd humeurig.
Kan niet met mannetjes als ons omgaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:55 schreef UitStraling het volgende:
Prof doet me denken aan die blauwe adelaar van de muppets, altijd boos en altijd humeurig.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
[..]
Jullie vallen zeker op verkeerde mannen?
Klopt maar ik kon er wel prima mee opschieten hoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kan niet met mannetjes als ons omgaan.
Treurige man inderdaad met weinig zelfvertrouwen.
Alle mannen zijn verkeerd totdat ze goed zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
[..]
Jullie vallen zeker op verkeerde mannen?
Nice chickquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alle mannen zijn verkeerd totdat ze goed zijn
Alle vrouwen zijn hoeren tot ze maagd blijkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zoals wijlen Noel gezegd zou hebben; JE HOERENMOEDER!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn hoeren tot ze maagd blijken
Wat herkenbaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als hij het zo vaak zegt zal er toch wel kern van waarheid in zittenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals wijlen Noel gezegd zou hebben; JE HOERENMOEDER!!
Bij je moeder moeten afrekenen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als hij het zo vaak zegt zal er toch wel kern van waarheid in zitten
Maar nee, hoe lang ik ook nog zonder seks zit, ik zou nooit een incel kunnen zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals wijlen Noel gezegd zou hebben; JE HOERENMOEDER!!
He vakantiegangerquote:
Klopt helemaal, moet je ook wel psychopathische, narcistische en autistische trekjes voor hebben en een uiterlijk minder aantrekkelijk dan gemiddeld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar nee, hoe lang ik ook nog zonder seks zit, ik zou nooit een incel kunnen zijn.
Dat klinkt anders best als Fokkiequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt helemaal, moet je ook wel psychopathische, narcistische en autistische trekjes voor hebben en een uiterlijk minder aantrekkelijk dan gemiddeld.
Mwah, die Elliot Rodger was nou niet afzichtelijk ofzoquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
uiterlijk minder aantrekkelijk dan gemiddeld.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klinkt anders best als Fokkie
Wow. Huilend naar bed straks. Leuk Flipsquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind je?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, die Elliot Rodger was nou niet afzichtelijk ofzo
Nja, als je een beeld hebt bij iemand diezijn uiterlijk echt niet mee heeft zou ik hem niet snel noemen nee.quote:
[..]
Alles is weer schoon en opgeruimd, nu alleen nog de kapper bellen. En met jouquote:
Klinkt alsof het langzaam op orde komt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Alles is weer schoon en opgeruimd, nu alleen nog de kapper bellen. En met jou
Ik zie het meestal vrij snel als mensen niet helemaal 100 procent in orde zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, als je een beeld hebt bij iemand diezijn uiterlijk echt niet mee heeft zou ik hem niet snel noemen nee.
Heb je mooie spiegel boven je bed hangen ja?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie het meestal vrij snel als mensen niet helemaal 100 procent in orde zijn.
[..]
Van je vrienden moet je het hebben hequote:
Je kan veel beter.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je mooie spiegel boven je bed hangen ja?
I knowquote:
Misogyn ook vooralquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt helemaal, moet je ook wel psychopathische, narcistische en autistische trekjes voor hebben en een uiterlijk minder aantrekkelijk dan gemiddeld.
Nopes.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I knowIk ben wel serieus benieuwd naar jouw uiterlijk trouwens. Heb je weleens een foto gepost op de foks?
Echt wel. Zo'n creepy foto door een raampje heen ofzo tochquote:
Doen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klinkt alsof het langzaam op orde komt.
Ik heb gesport en lig languit op de bank en overweeg een week vakantie op te nemen
Wat?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Echt wel. Zo'n creepy foto door een raampje heen ofzo toch
Ja je lult. Je hebt wel eens pic in US gepostquote:
Nee man, niet dat ik me kan heugen tenminste.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja je lult. Je hebt wel eens pic in US gepost
Jammer dat je dat nu niet meer kan terugzoekenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja je lult. Je hebt wel eens pic in US gepost
Kusje, slaap lekkerquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:25 schreef Solotovski het volgende:
Welterusten vrienden en uitstraling
Ja dat zekers.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fototje aan de dames gestuurd toch, ouwe snoepert.
Kom op met je dm dan chickenquote:
Jij durftquote:
Watjequote:
Wat een verhaal weer, damn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:04 schreef Fok-it het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)uig-sprong~a4d00122/
Dafuq
Zonde, mooie haren en tanden had zijquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:04 schreef Fok-it het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)uig-sprong~a4d00122/
Dafuq
Ja echt heel vaag. Hoe kan je zoiets van malariapillen krijgenquote:
Kun je inderdaad erg slecht op gaan maar dit is wel erg bizar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja echt heel vaag. Hoe kan je zoiets van malariapillen krijgen
Knap ding inderdaadquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je inderdaad erg slecht op gaan maar dit is wel erg bizar.
Neequote:
Vind ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |