Die heb ik nog niet mogen begroeten helaasquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel mooi als het een schuurmiddelenbedrijf is
Je werkt met verschillende bedrijfstakken of richt je vooral op een of enkele?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet mogen begroeten helaas
Ja, maar schuurmiddelen bv ben ik nog niet tegen gekomen 😂quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je werkt met verschillende bedrijfstakken of richt je vooral op een of enkele?
En de erotische dienstverlening?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar schuurmiddelen bv ben ik nog niet tegen gekomen 😂
Nope. Al is die pop wel geil voor bepaalde typesquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En de erotische dienstverlening?
Zweden moeten we gewoon kapot bombarderen en het land braak laten liggen voor de natuur.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:47 schreef FlippingCoin het volgende:
Wtf in zweden een vergunning on te bedelen.![]()
25 euro voor drie maanden.
En niet minder belangrijk voor een bedrijfstak als deze!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nope. Al is die pop wel geil voor bepaalde types
Wat ga je eten?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:10 schreef Amarantha het volgende:
Zin in mijn avondeten maar het is nog te vroeg.
HOI!quote:
Wat is het toch ook een topwijffie!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:58 schreef Solotovski het volgende:
Mijn mama heeft net piepers met spinazie en een gehaktbal gebracht
Je moet nog betalen zei ze anders gaat ze naar je wijfquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een topwijffie!!
Ik heb een acceptgiro gedaan. Het staat binnen drie weken op haar rekening.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je moet nog betalen zei ze anders gaat ze naar je wijf
Kan ze ook niet ff hier langskomen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:58 schreef Solotovski het volgende:
Smaakte het?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:58 schreef Solotovski het volgende:
Moesten je collega's je hard uitlachen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:58 schreef Solotovski het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |