quote:
Nu weer terug?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Haal ik wat nacho's, is de salsa die ik heb niet meer goed.
Gewoon in drie talen kind regards, met vriendelijke groet, freundliche grüßequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Al sluit ik mijn werkmails standaard af met saluti.
Da's volgens mij ook redelijk ouderwets.
Neeeeequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu weer terug?
[..]
Gewoon in drie talen kind regards, met vriendelijke groet, freundliche grüße
Wel mooi als het een schuurmiddelenbedrijf isquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En als ondertitel natuurlijk: zonder wrijving geen glans
Ik sluit af met groetjes van veldmuisquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Al sluit ik mijn werkmails standaard af met saluti.
Da's volgens mij ook redelijk ouderwets.
Rare snuiter ben je.quote:
Die heb ik nog niet mogen begroeten helaasquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel mooi als het een schuurmiddelenbedrijf is
Je werkt met verschillende bedrijfstakken of richt je vooral op een of enkele?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet mogen begroeten helaas
Ja, maar schuurmiddelen bv ben ik nog niet tegen gekomen 😂quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je werkt met verschillende bedrijfstakken of richt je vooral op een of enkele?
En de erotische dienstverlening?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar schuurmiddelen bv ben ik nog niet tegen gekomen 😂
Nope. Al is die pop wel geil voor bepaalde typesquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En de erotische dienstverlening?
Zweden moeten we gewoon kapot bombarderen en het land braak laten liggen voor de natuur.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:47 schreef FlippingCoin het volgende:
Wtf in zweden een vergunning on te bedelen.![]()
25 euro voor drie maanden.
En niet minder belangrijk voor een bedrijfstak als deze!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nope. Al is die pop wel geil voor bepaalde types
Wat ga je eten?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:10 schreef Amarantha het volgende:
Zin in mijn avondeten maar het is nog te vroeg.
HOI!quote:
Wat is het toch ook een topwijffie!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:58 schreef Solotovski het volgende:
Mijn mama heeft net piepers met spinazie en een gehaktbal gebracht
Je moet nog betalen zei ze anders gaat ze naar je wijfquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een topwijffie!!
Ik heb een acceptgiro gedaan. Het staat binnen drie weken op haar rekening.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je moet nog betalen zei ze anders gaat ze naar je wijf
Kan ze ook niet ff hier langskomen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:58 schreef Solotovski het volgende:
Smaakte het?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:58 schreef Solotovski het volgende:
Moesten je collega's je hard uitlachen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:58 schreef Solotovski het volgende:
Zijn collega's?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moesten je collega's je hard uitlachen?
Ben gewoonxthuis hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moesten je collega's je hard uitlachen?
Raar woord in deze context, partner, moet je toch wel 5+ jaar samen zijn, samen huisje gekocht hebben, drie wereldreizen aux bonnefooi samen hebben overleefd, baby'tje van een klein jaartje samen, elkaars vuile onderbroeken aangeraakt, geroken, bezongen en gewassen hebben.quote:
Elkaars onderbroeken ruiken, de ultieme relatietestquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar woord in deze context, partner, moet je toch wel 5+ jaar samen zijn, samen huisje gekocht hebben, drie wereldreizen aux bonnefooi samen hebben overleefd, baby'tje van een klein jaartje samen, elkaars vuile onderbroeken aangeraakt, geroken, bezongen en gewassen hebben.
Ideetje voor een eerste date wellicht?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elkaars onderbroeken ruiken, de ultieme relatietest
Ieder zijn ding denk ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elkaars onderbroeken ruiken, de ultieme relatietest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |