had zo'n bakje met zowel groene als rode appelpartjesquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een rode of groene appel?
[..]
Herkenbaargvd kut
Moge het je wel bekomen flipperquote:
En mijn appels en watermeloen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Moge het je wel bekomen flipper
Wablief vlegel?quote:
vlegel?quote:
Meneer vlegel voor u.quote:
Oeh primaquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
had zo'n bakje met zowel groene als rode appelpartjes![]()
Bedankt flippsquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Moge het je wel bekomen flipper
quote:
Jotemquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vlegel alsof we in 1970 zitten.
Ik met mijn naamquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Al sluit ik mijn werkmails standaard af met saluti.
Da's volgens mij ook redelijk ouderwets.
quote:
Nu weer terug?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Haal ik wat nacho's, is de salsa die ik heb niet meer goed.
Gewoon in drie talen kind regards, met vriendelijke groet, freundliche grüßequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Neeeeequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu weer terug?
[..]
Gewoon in drie talen kind regards, met vriendelijke groet, freundliche grüße
Wel mooi als het een schuurmiddelenbedrijf isquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En als ondertitel natuurlijk: zonder wrijving geen glans
Ik sluit af met groetjes van veldmuisquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Rare snuiter ben je.quote:
Die heb ik nog niet mogen begroeten helaasquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel mooi als het een schuurmiddelenbedrijf is
Je werkt met verschillende bedrijfstakken of richt je vooral op een of enkele?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet mogen begroeten helaas
Ja, maar schuurmiddelen bv ben ik nog niet tegen gekomen 😂quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je werkt met verschillende bedrijfstakken of richt je vooral op een of enkele?
En de erotische dienstverlening?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar schuurmiddelen bv ben ik nog niet tegen gekomen 😂
Nope. Al is die pop wel geil voor bepaalde typesquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En de erotische dienstverlening?
Zweden moeten we gewoon kapot bombarderen en het land braak laten liggen voor de natuur.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:47 schreef FlippingCoin het volgende:
Wtf in zweden een vergunning on te bedelen.![]()
25 euro voor drie maanden.
En niet minder belangrijk voor een bedrijfstak als deze!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nope. Al is die pop wel geil voor bepaalde types
Wat ga je eten?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:10 schreef Amarantha het volgende:
Zin in mijn avondeten maar het is nog te vroeg.
HOI!quote:
Wat is het toch ook een topwijffie!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:58 schreef Solotovski het volgende:
Mijn mama heeft net piepers met spinazie en een gehaktbal gebracht
Je moet nog betalen zei ze anders gaat ze naar je wijfquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een topwijffie!!
Ik heb een acceptgiro gedaan. Het staat binnen drie weken op haar rekening.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je moet nog betalen zei ze anders gaat ze naar je wijf
Kan ze ook niet ff hier langskomen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:58 schreef Solotovski het volgende:
Smaakte het?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:58 schreef Solotovski het volgende:
Moesten je collega's je hard uitlachen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:58 schreef Solotovski het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |