Gewoon om te vergelijkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je naar mijn piemel cake.
Die kwam zeker onFORTUYNlijk terecht op de grondquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou denk maar eens aan die cakes die ze naar fortuyn wierpen
Daar raak je niet vrolijk van vrind
vind instagram maar kut, twitter is nog steeds wel leuk als je de goede accounts volgtquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zoals het er staat. Instagram en andere SM platforms zijn alleen maar groter geworden en Twitter is een beetje achterhaald inmiddels.
Ga eens werken. Je draaft een beetje door.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mijn geniale hersenspinsels laten zich niet vangen door slechts 150 leestekens. Ik moet literaire vrijheid hebben
Leg eens uit wil je?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die kwam zeker onFORTUYNlijk terecht op de grond
Haha, snap je hem?
Relaxt. Wat voor project?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja lekker vakantie
Beetje eigen project werken
Ben bezig met een appquote:
Ik ben nu alle uren aan het verwerken terwijl we gezellig aan het kletsen zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga eens werken. Je draaft een beetje door.
Good busy.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ben bezig met een app
Deze week vooral bezig geweest met een server inrichten en zo
Geef mij maar Facebook vriend. Daar heb ik genoeg aanquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:34 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
vind instagram maar kut, twitter is nog steeds wel leuk als je de goede accounts volgt
Gedroomd over @Charlotte3 vannachtquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:40 schreef moemoe het volgende:
Gedroomd over BTS vannacht.
[ afbeelding ]
Wat deed ze?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:41 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Gedroomd over @:Charlotte3 vannacht
Lang geleden dat ik dat heb gedaan. Kon je nog een lang woord maken voor veel punten of niet? Dacht sowieso dat de jeugd inmiddels was overgestapt op Wordfeudquote:
Nou ja zegquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je lijkt mij wel weer het type rebel die dan weer radicaal de regeltjes gaat volgen als mod inderdaad. Je zou er prima tussen passen
~75 jaar geleden had je ook een soort mods die je op straat deden modereren als je iets deed wat niet mocht of als je van een bepaalde bevolkingsgroep was.quote:
Zoveel macht komt met heel veel verantwoordelijkheden natuurlijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
~75 jaar geleden had je ook een soort mods die je op straat deden modereren als je iets deed wat niet mocht of als je van een bepaalde bevolkingsgroep was.
En als je ze er nu op aanspreekt zeggen ze allemaal dat het toen de regels waren en dat ze gewoon deden wat ze opgedragen kregenHet leven van een mod gaat niet over rozen flipper.
:s mensen zijn nou eenmaal groepsdierenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
~75 jaar geleden had je ook een soort mods die je op straat deden modereren als je iets deed wat niet mocht of als je van een bepaalde bevolkingsgroep was.
En als je ze er nu op aanspreekt zeggen ze allemaal dat het toen de regels waren en dat ze gewoon deden wat ze opgedragen kregenHet leven van een mod gaat niet over rozen flipper.
Maar bovenal zijn we allemaal LUNCH dierenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
:s mensen zijn nou eenmaal groepsdieren
Ik moet nog 28 minuten wachten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar bovenal zijn we allemaal LUNCH dieren
#lunchGENOT nu
Zware lunch welquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet nog 28 minuten wachten.
Pasta bolognese vandaag
@:2nutz
Bikkelquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga gelijk uit werk trainen dus vind wel fijn. Lunch eigenlijk altijd warm.
Ik weet niet of ik dat op zou krijgenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pasta bolognese vandaag
Oh god oh god wat doe ik mezelf aanquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat op zou krijgenik verwacht nu wel dagelijks een lunchupdate
Er is geen weg terug.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh god oh god wat doe ik mezelf aan
Ha Nootmansquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er is geen weg terug.
Ik heb watermeloen op
Bohhh lekkerquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er is geen weg terug.
Ik heb watermeloen op
Dan doe je dat toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:58 schreef Flippiee het volgende:
Heb zin om naar huis te gaan en te gaan gamen
Boh dat is echt lekkerquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pasta bolognese vandaag
Idemquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:58 schreef Flippiee het volgende:
Heb zin om naar huis te gaan en te gaan gamen
Heb ik ook gehad, wel in stukjes gesnedenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bohhh lekkerIk ga straks voor een appel
Een rode of groene appel?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idem
[..]
Heb ik ook gehad, wel in stukjes gesneden![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat heb ik dus ook. Terwijl het hartstikke rustig is nu
Van mij mag de vakantie echt afgelopen zijn. Walgelijk rustig, ieder jaar weerquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een rode of groene appel?
[..]
Herkenbaargvd kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |