Het is anime, geen tekenfilmpje vriend. Het is eigenlijk net als een goede serie alleen dan getekend. Zou zo op Netflix kunnen en een betere Netflix & chill achtergrond kan ik mij niet bedenkenquote:
Hou toch op manquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is anime, geen tekenfilmpje vriend. Het is eigenlijk net als een goede serie alleen dan getekend. Zou zo op Netflix kunnen en een betere Netflix & chill achtergrond kan ik mij niet bedenken
Hoezoquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lijk je mij niet het type voor.
Nou dan blijft dbs dus nog gelukkigquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:22 schreef Solotovski het volgende:
Als ik mod word, hebben we nooit meer last van dbs
Alles is duur tegenwoordigquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dure hobby. Daar kan je maar beter ook gelijk mee stoppen vriend
Je lijkt mij wel weer het type rebel die dan weer radicaal de regeltjes gaat volgen als mod inderdaad. Je zou er prima tussen passenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:22 schreef Solotovski het volgende:
Als ik mod word, hebben we nooit meer last van dbs
Hahaha, ik snap hem. Prikkels...naalden...drugsquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Naast dat je soms behoefte hebt aan prikkels lijk je mij wel redelijk stabiel.
Neuh, zo overdreven zal ik ook niet zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je lijkt mij wel weer het type rebel die dan weer radicaal de regeltjes gaat volgen als mod inderdaad. Je zou er prima tussen passen
Redelijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Naast dat je soms behoefte hebt aan prikkels lijk je mij wel redelijk stabiel.
Nou....we weten beiden wel beter vriend. Niemand is groter dan het idee van digitale machtquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Neuh, zo overdreven zal ik ook niet zijn
Jij lijkt me het soort mietje dat alles uitkotstquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:26 schreef Kiid het volgende:
Als ik later wanneer ik groot ben verslaafd word aan drugs dan hoop ik dat het spacecake is. Dat lijkt mij nog wel lekker en dat gaat tenminste niet over de longen, maar regelrecht je buikje in
Ja, denk ik eerlijk gezegd ook. Ik heb een zwakke maag en enkel een zwak voor ijs, maar dat lijkt mij geen goede combinatie met drugsquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij lijkt me het soort mietje dat alles uitkotst
rtquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij lijkt me het soort mietje dat alles uitkotst
Ga slapen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:30 schreef Regilio_ het volgende:
Verveling heerst...
Toch wel moe na maar 4u slaap
hoe bedoel jequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Twitter is ook niet meer wat het geweest is he
Niet zo gek. Je moet MINIMAAL het dubbele hebben, iedere dag. Alleen dan kan je uitgerust naar je werk gaan. Mocht je een uitkering hebben dan boeit het niet want dan sta je toch pas op wanneer je lichaam eraan toe isquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:30 schreef Regilio_ het volgende:
Verveling heerst...
Toch wel moe na maar 4u slaap
Dat is echt viesquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:26 schreef Kiid het volgende:
Als ik later wanneer ik groot ben verslaafd word aan drugs dan hoop ik dat het spacecake is. Dat lijkt mij nog wel lekker en dat gaat tenminste niet over de longen, maar regelrecht je buikje in
Nooit wat aan gevonden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Twitter is ook niet meer wat het geweest is he
Zoals het er staat. Instagram en andere SM platforms zijn alleen maar groter geworden en Twitter is een beetje achterhaald inmiddels.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet zo gek. Je moet MINIMAAL het dubbele hebben, iedere dag. Alleen dan kan je uitgerust naar je werk gaan. Mocht je een uitkering hebben dan boeit het niet want dan sta je toch pas op wanneer je lichaam eraan toe is
Ah RIPquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:31 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Moet naar een klant over een dik uur.
Zoiets idd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah RIP
Dan even goede bak koffie en een koude douche
Nou denk maar eens aan die cakes die ze naar fortuyn wierpenquote:
Ik ook niet. Mijn geniale hersenspinsels laten zich niet vangen door slechts 150 leestekens. Ik moet literaire vrijheid hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |