Jij met je lief, Chloro was een type dat je stevig vast moest houden, wat plukken haar los moest rukken en in haar gezicht moest spugen om haar lichtjes te laten kreunen, denk ik dan hè.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:38 schreef scrupuleus het volgende:
Chloro werd veel te lief.
Ze fladdert nu rond met een grote glimlach.
Maakt dat jou blij?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fijn dat je weer op hem reageert
Spugen, onderbroeken ruiken. Vreemde fetisjen hou jij er op naquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
en in haar gezicht moest spugen
Zijn niet echt fetisjen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Spugen, onderbroeken ruiken. Vreemde fetisjen hou jij er op na
Seksueel fetisjisme is een seksuele voorkeur waarbij seksuele opwinding wordt beleefd aan een voorwerp of niet-genitaal lichaamsdeel.[1][2][3][4]quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik voel een hoop energie van jou.
Ga zo door.
O denk ik niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij met je lief, Chloro was een type dat je stevig vast moest houden, wat plukken haar los moest rukken en in haar gezicht moest spugen om haar lichtjes te laten kreunen, denk ik dan hè.
Leek me al vreemd, ze loopt niet mee met de rest. (Wat ik wel kan waarderen aan haar)quote:
Heb het alleen met brandschone lila slipjesquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Seksueel fetisjisme is een seksuele voorkeur waarbij seksuele opwinding wordt beleefd aan een voorwerp of niet-genitaal lichaamsdeel.[1][2][3][4]
Je zou een onderbroek een voorwerp kunnen noemen. Spugen dan inderdaad niet
Waar is ze nu dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Leek me al vreemd, ze loopt niet mee met de rest.
Ja dat dus precies. Daarom zou ik het ook niet verwachten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Leek me al vreemd, ze loopt niet mee met de rest. (Wat ik wel kan waarderen aan haar)
Kun je allemaal ook doen met een Labrador of een Golden Retriever.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O denk ik niet.
Lichte massage, beetje zoenen en knuffelen.
Zacht en teder vrijen.
Lieve woordje prevelen.
Wie is Ancille in hemelsnaamquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb het alleen met brandschone lila slipjes![]()
Maar dat komt omdat ik Ancille, die 6 jaar ouder was toen ik zelf 13 was, een keer gezien heb in een lila bikini
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |