Wat zal de gemiddelde boerka-draagster blij zijn geweest met zijn ludieke actie!quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
was het Amsterdamse PvdA-raadslid Hendrik Jan Biemond gekleed in een gele boerka. [...] Hendrik Jan Biemond, zelf homoseksueel,
Ja, bijzonder dat deze advocaat dacht hiermee de meest radicale moslims een plezier te doenquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wat zal de gemiddelde boerka-draagster blij zijn geweest met zijn ludieke actie!
Eigenlijk wel een ultieme trollquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, bijzonder dat deze advocaat dacht hiermee de meest radicale moslims een plezier te doen![]()
Dank Renesite
Is ook een manier om te zorgen dat straks niemand meer een boerka draagt.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, bijzonder dat deze advocaat dacht hiermee de meest radicale moslims een plezier te doen![]()
Dank Renesite
Ik denk niet dat hij dat tot doel heeft.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:13 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Is ook een manier om te zorgen dat straks niemand meer een boerka draagt.
Die regenboogburqa's zullen geen groot commercieel succes gaan worden ben ik bang.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:13 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Is ook een manier om te zorgen dat straks niemand meer een boerka draagt.
Wel jammer, want dan weet je zeker dat moslima's geen boerka meer gaan dragen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die regenboogburqa's zullen geen groot commercieel succes gaan worden ben ik bang.
En volgend jaar een burqaboot tijdens Pride zal er ook wel niet in zitten
Verfrissend!quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:44 schreef HeatWave het volgende:
Toch nog iemand met verstand bij de PVDA.
Lol, die man is een wandelende tegenstelling. Cognitieve dissonantie. Wat een naïviteit.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wat zal de gemiddelde boerka-draagster blij zijn geweest met zijn ludieke actie!
Ik vind het een prima actie en verwacht eigenlijk dat pegida voortaan in regenboogboerkas voor moskeen gaat demonstreren.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik wou dat de politiek zich wat meer bezig gaat houden met bijvoorbeeld de top 600 criminelen in Amsterdam en in andere steden en zaken waar de burger echt last van heeft dan een paar vrouwen die op zich geen criminaliteit en dergelijke of overlast veroorzaken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 06:36 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Ik vind het een prima actie en verwacht eigenlijk dat pegida voortaan in regenboogboerkas voor moskeen gaat demonstreren.
Behalve dan dat die vrouwen blijkbaar in de overtuiging leven dat als zij zich niet van top tot teen bedekken het hun eigen schuld is als ze verkracht worden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 06:50 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik wou dat de politiek zich wat meer bezig gaat houden met bijvoorbeeld de top 600 criminelen in Amsterdam en in andere steden en zaken waar de burger echt last van heeft dan een paar vrouwen die op zich geen criminaliteit en dergelijke of overlast veroorzaken.
Ik heb het de laatste tijd veel in laten we maar zeggen de openbare ruimte gewerkt. De meeste mensen die mij fysiek bedreigd hebben en uitgescholden hadden geen moslim achtergrond of een vorm van gezicht bedekking. En lopen vaak weer binnen een paar uur op straat laat de overheid daar eens wat aan doen. Handhaving en de politie lukt het boeven vangen al niet wat veel belangrijker is dan een paar vrouwen die vanwege achterhaalde ideeën zich raar kleden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 06:58 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Behalve dan dat die vrouwen blijkbaar in de overtuiging leven dat als zij zich niet van top tot teen bedekken het hun eigen schuld is als ze verkracht worden.
Dat is wel iets waar je als maatschappij iets aan zou moeten doen. Of dat iets een verbod op boerkas, gemaskeerd (pun intended) als een verbod op gezichtsbedekkende kleding is is een tweede. Ik zou liever zien dat ze de MANNEN aanpakten die de vrouwen hiervan hebben overtuigd.
Wat voor "werk" doe je dan in de openbare ruimte dat je meerdere keren bedreigd en/of uitgescholden bent?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 07:09 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik heb het de laatste tijd veel in laten we maar zeggen de openbare ruimte gewerkt. De meeste mensen die mij fysiek bedreigd hebben en uitgescholden hadden geen moslim achtergrond of een vorm van gezicht bedekking. En lopen vaak weer binnen een paar uur op straat laat de overheid daar eens wat aan doen.
Iedereen die in een uniform werkt en zich bezig houd met beveiliging, politie werk en of bij een hulpdienst werkt heeft daar mee te maken. Een beetje een domme vraag van je kijk jij geen nieuws?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 07:18 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Wat voor "werk" doe je dan in de openbare ruimte dat je meerdere keren bedreigd en/of uitgescholden bent?
Sorry dat ik geen helderziende ben, je verwoordde het zo cryptisch dat ik nieuwsgierig was.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 07:20 schreef Megumi het volgende:
[..]
Iedereen die in een uniform werkt en zich bezig houd met beveiliging, politie werk en of bij een hulpdienst werkt heeft daar mee te maken. Een beetje een domme vraag van je kijk jij geen nieuws?
Of jij hebt een tekort aan kennis hoe het is om te werken in een baan waar je veel hufters tegen komt. Werken in een openbare ruimte is toch duidelijk genoeg en niet cryptisch denk ik. Maar over het algemeen help je mensen vaker wat het wel leuk houd. Los van de soms trieste dingen. Waar je wel eens wat wakker van blijft.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 07:25 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Sorry dat ik geen helderziende ben, je verwoordde het zo cryptisch dat ik nieuwsgierig was.
Ja en ik ben de Paus en ik kan je zeggen dat er helemaal geen kindermisbruik is in de kerk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 07:09 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik heb het de laatste tijd veel in laten we maar zeggen de openbare ruimte gewerkt. De meeste mensen die mij fysiek bedreigd hebben en uitgescholden hadden geen moslim achtergrond of een vorm van gezicht bedekking.
Ik krijg de indruk dat je een obsessie hebt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:59 schreef Hexagon het volgende:
In ieder geval kunnen ze bij de PvdA een duidelijke discussie voeren over verschil in inzicht hierover.
Heel wat anders dan het voorspelbare zaaddodende demagogische gekrijs en geschuimbek van al die borealen
Die hebben jullie vooral zelf rondom die handvol burqa'squote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:32 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat je een obsessie hebt.
Juist, meerderen hier (waaronder ik) riepen in koor dat de boerka de ongelijkheid aantoont tussen mannen en vrouwen, dat vele vrouwen onderdrukt worden dmv. een boerka en dan is het natuurlijk racisme of gezeur uit de alt-rechtse hoek. Maar zodra een PVDA'er exact hetzelfde zegt dan is het opeens wel een duidelijke discussie voeren?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:59 schreef Hexagon het volgende:
In ieder geval kunnen ze bij de PvdA een duidelijke discussie voeren over verschil in inzicht hierover.
Heel wat anders dan het voorspelbare zaaddodende demagogische gekrijs en geschuimbek van al die borealen
Klopt, D66 en vooral de VVD duiken weer weg. Die gaan gewoon niet handhaven en laten 'links' de blaam voor islamisering op zich nemen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:59 schreef Hexagon het volgende:
Het toontje van mevrouw Moorman is toch wel degelijk anders dan van de gemiddelde alt-righter. Die ziet die paar burqa's in ieder geval niet als de ondergang van Nederland.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Juist, meerderen hier (waaronder ik) riepen in koor dat de boerka de ongelijkheid aantoont tussen mannen en vrouwen, dat vele vrouwen onderdrukt worden dmv. een boerka en dan is het natuurlijk racisme of gezeur uit de alt-rechtse hoek. Maar zodra een PVDA'er exact hetzelfde zegt dan is het opeens wel een duidelijke discussie voeren?
Het enige verschil in dit alles is de reactie van jou, jij gaat niet los op exact hetzelfde argument zodra het argument uit een kamp komt waar jij geen hekel aan hebt. Oftewel het zo bekende "het gaat niet om de inhoud maar om de persoon".
We hebben geeneens een alt-right in Nederland. Stop met amerikaanse sjw gezeik hierheen te halen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het toontje van mevrouw Moorman is toch wel degelijk anders dan van de gemiddelde alt-righter. Die ziet die paar burqa's in ieder geval niet als de ondergang van Nederland.
Damage control.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:44 schreef HeatWave het volgende:
Toch nog iemand met verstand bij de PVDA.
Ze zal wel wat ouder zijn geworden en dan gaan de idealitische denkbeelden toch vaak de deur uit, als je eenmaal met de echte wereld in aanraking bent gekomen.
Je kan er ook alleen maar om lachen, een homo die opkomt voor de orthodoxe islam. Wat een wereld.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja, zelfmoord is toch strafbaar in NL?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:07 schreef Defcon55 het volgende:
[..]
Je kan er ook alleen maar om lachen, een homo die opkomt voor de orthodoxe islam. Wat een wereld.
Vanuit de kast hopla de tent in.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:07 schreef Defcon55 het volgende:
[..]
Je kan er ook alleen maar om lachen, een homo die opkomt voor de orthodoxe islam. Wat een wereld.
Vanuit de kast, van een flatgebouw af meerquote:
Twee Saudische collega’s die ik die foto liet zien met korte uitleg erbij reageerden op precies dezelfde manier. Was niet tegelijk, hè, zat een paar uur tussen en ze wisten het niet van elkaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:07 schreef Defcon55 het volgende:
[..]
Een discussie over de geschiedenis van de paus en de kerk en de misdaden die door die club zijn begaan is denk off topic. En denk ik ook niet te vergelijken met de islam de miljoenen doden de de paus en zijn club hebben veroorzaakt gaan ze niet meer inhalen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:23 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ja en ik ben de Paus en ik kan je zeggen dat er helemaal geen kindermisbruik is in de kerk.
Links en rechts het maakt niet uit. Het eind resultaat is vaak hetzelfde.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:10 schreef uncucked het volgende:
Dit is gewoon een (s)linkse afleidingstruc van de PvdA elite. Eigenlijk zijn ze gewoon voor de boerka, alleen ze durven het niet te zeggen.
Iedereen krijgt een onderhuidse trackingchip. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:43 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik ben gewoon even hardop aan het denken.
Stel dat iedereen zijn gezicht verbergt. Door een boerka, helm of wat dan ook.
En er wordt een moord gepleegd, bank overvallen of whatever.
Hoe kunnen ze dan de dader herkennen?
Wat moeten we met ooggetuigenverklaringen?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:13 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Iedereen krijgt een onderhuidse trackingchip. Probleem opgelost.
Ach, we zijn hier al hard op weg.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:15 schreef Megumi het volgende:
[..]En het kan denk ik nog beter systemen inbouwen in het menselijk lichaam die bij ongewenst gedrag pijn veroorzaken. Het eerste land die dat gaat doen is denk ik China.
Ik denk dat je het er straks gratis bij krijgt bij implantaten vanwege een medische reden een stukje extra controle van de overheid.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:19 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Ach, we zijn hier al hard op weg.
Alleen zit de chip nu nog in mobieltjes en zitten mobieltjes vooral in handen. Maar als we mensen overtuigen dat een implantaat makkelijker is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |