abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 20:15:39 #51
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_188319354
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 20:13 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Iedereen krijgt een onderhuidse trackingchip. Probleem opgelost.
_O- En het kan denk ik nog beter systemen inbouwen in het menselijk lichaam die bij ongewenst gedrag pijn veroorzaken. Het eerste land die dat gaat doen is denk ik China.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_188319498
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 20:15 schreef Megumi het volgende:

[..]

_O- En het kan denk ik nog beter systemen inbouwen in het menselijk lichaam die bij ongewenst gedrag pijn veroorzaken. Het eerste land die dat gaat doen is denk ik China.
Ach, we zijn hier al hard op weg.
Alleen zit de chip nu nog in mobieltjes en zitten mobieltjes vooral in handen. Maar als we mensen overtuigen dat een implantaat makkelijker is...
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 20:23:43 #53
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_188319638
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 20:19 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Ach, we zijn hier al hard op weg.
Alleen zit de chip nu nog in mobieltjes en zitten mobieltjes vooral in handen. Maar als we mensen overtuigen dat een implantaat makkelijker is...
Ik denk dat je het er straks gratis bij krijgt bij implantaten vanwege een medische reden een stukje extra controle van de overheid. :D Met een firewall waar toch dan weer een back door in zit. Zonder encryptie. _O- Maar dit is echt off topic nu. Maar ik denk dat er machthebbers zijn zelfs tegenwoordig die er geil van worden van dit soort mogelijkheden om het stem/slachtvee nog meer onder de duim te houden. En zelfs op neurologische niveau in het menselijk brein van een kiezer in kunnen grijpen. Zonder hulp van de Russen Facebook en Twitter en dergelijke. _O- Internet wordt dan wellicht zelfs overbodig? En denk zelfs dat dit soort systemen op forums en het internet al getest worden. :P

[ Bericht 3% gewijzigd door Megumi op 06-08-2019 21:23:33 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')