geen last van?quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beter dan een volle zak huehuehue
We hadden het toch over vuilniszakken, enzo?quote:
Dus die hergebruik je? iew!quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
We hadden het toch over vuilniszakken, enzo?![]()
Even dimmen he?
Soms een groene, soms een rode. Afwisseling is key.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dus die hergebruik je? iew!
Vandaar al dat afval in de bosjes in die buurt.
Iedereen haat zijn kinderen. Heerlijkquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:33 schreef rival het volgende:
Voor de eigenaren van rammelende eierstokken.
OUD / Het minst leuke aan je kinderen
O tering, staan echt dingen tussenquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:33 schreef rival het volgende:
precies wat ik nu wel even kan gebruiken om de ochtend door te komen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:33 schreef rival het volgende:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iedereen haat zijn kinderen. Heerlijk
Hahaha... vast ja.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:42 schreef Elvi het volgende:
Ik snap dat soort dingen nooit. Bij het kinderdagverblijf hadden we zelden moeite om kinderen te laten slapen. En daar ga je ook niet uren ernaast zitten tot ze in slaap vallen
Schreeuwen doen ze ook nooit.
Volgens mij is het meer een kwestie van een keer een pedagogisch boek open slaan en grenzen stellen en niet zo slappe hap van "mama telt nu tot 10 en dan vind ze het echt niet meer leuk hoor!".
Misschien dat het thuis wat anders gaat dan op het kdv.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:42 schreef Elvi het volgende:
Ik snap dat soort dingen nooit. Bij het kinderdagverblijf hadden we zelden moeite om kinderen te laten slapen. En daar ga je ook niet uren ernaast zitten tot ze in slaap vallen
Volgens mij is het meer een kwestie van een keer een pedagogisch boek open slaan en grenzen stellen en niet zo slappe hap van "mama telt nu tot 10 en dan vind ze het echt niet meer leuk hoor!".
Is wat anders dan een paar uur in de week, dan mama zijn lijkt me. Maar wat weet ik nou. Ik ben een witte cis hetero man. Die mogen geen mening meer hebben.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Haha ja want ik heb totaal geen ervaring met kinderen
Minder structuur inderdaad. Als je meerdere kinderen moet verzorgen dan moet er wel structuur zijn en dan moeten ze hun eigen bekertje wel naar de wasbak brengen. En dat doen ze ook zonder gemiep.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien dat het thuis wat anders gaat dan op het kdv.
Eigen moeder is misschien ook minder streng. En het is hun eigen kamer/huis dus misschien durven ze dan wat meer te gaan kloten.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Minder structuur inderdaad. Als je meerdere kinderen moet verzorgen dan moet er wel structuur zijn en dan moeten ze hun eigen bekertje wel naar de wasbak brengen. En dat doen ze ook zonder gemiep.
Ja, want dat is ook echt wat ik zei. Waar de fuck haal je dit nu weer vandaan?quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is wat anders dan een paar uur in de week, dan mama zijn lijkt me. Maar wat weet ik nou. Ik ben een witte cis hetero man. Die mogen geen mening meer hebben.
Is dat nieuw?quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is wat anders dan een paar uur in de week, dan mama zijn lijkt me. Maar wat weet ik nou. Ik ben een witte cis hetero man. Die mogen geen mening meer hebben.
Gewoon een random statement. Had weinig met jouw opmerking te maken hoorquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja, want dat is ook echt wat ik zei. Waar de fuck haal je dit nu weer vandaan?
En een paar uur in de week? Wij zagen sommige kinderen vaker dan hun ouders. Kinderen die 5 dagen in de week van 8 tot 19 uur in het kdv waren.
Jup. Is. Tegenwoordig.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is dat nieuw?Damn, ik heb echt veel gemist
Is ook dat de hele groep dat dan doet hè. Mijn broertje wilde vroeger ook geen middagslaapje meer doen toen hij erachter kwam dat ik dat ook niet meer deed. Mijn moeder/de oppas nam me namelijk altijd nog wel mee naar boven en mee in het ritueel, maar ik ging daarna gewoon weer mee naar benedenquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:42 schreef Elvi het volgende:
Nou zeg dan niks. Dit is waarom je niet meer mee mag drinken.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon een random statement. Had weinig met jouw opmerking te maken hoor![]()
En ja, dat kan, toch anders dan thuis en mama zijn denk ik. Maar goed.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou zeg dan niks. Dit is waarom je niet meer mee mag drinken.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou zeg dan niks. Dit is waarom je niet meer mee mag drinken.
Niet ouders die weten hoe je kinderen moet opvoedenquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:42 schreef Elvi het volgende:
Wat als ik je vertel dat een groot deel van de pedagogen en jeugdwerkers ook geen kinderen hebben maar wel hebben geleerd hoe je kinderen het beste kunt benaderen?quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Niet ouders die weten hoe je kinderen moet opvoeden![]()
![]()
Nuance is voor butjes.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:55 schreef HostiMeister het volgende:
Welkom op FOK! waar elke user het beter weet, nuance niet bestaat, en inlevingsvermogen een imaginair woord is.
Je hebt het nu over jezelf?quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:55 schreef HostiMeister het volgende:
Welkom op FOK! waar elke user het beter weet, nuance niet bestaat, en inlevingsvermogen een imaginair woord is.
Volgens mij was MCHs post gewoon ironisch bedoeld omdat de OUDers wel de neiging hebben zo te denken.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wat als ik je vertel dat een groot deel van de pedagogen en jeugdwerkers ook geen kinderen hebben maar wel hebben geleerd hoe je kinderen het beste kunt benaderen?
Schokkend nieuws, maar ik hoop dat je het wel een plekje kunt geven.
Dus al die ouders in dat topic kunnen er niks van?quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wat als ik je vertel dat een groot deel van de pedagogen en jeugdwerkers ook geen kinderen hebben maar wel hebben geleerd hoe je kinderen het beste kunt benaderen?
Schokkend nieuws, maar ik hoop dat je het wel een plekje kunt geven.
Damnquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:51 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Mam belde, die was net terug van t ziekenhuis.
Blijkbaar heeft pap vanochtend een soort van epileptische aanval gehad.
Iets wat ie nooit eerder heeft gehad.
Die man loopt al maanden te sukkelen met moeheid, bloedarmoede, pijntjes, maar ze kunnen maar niks vinden qua oorzaak en wij deden t onderhand af als burnout (veel te veel hooi op de vork, hallo, je bent bijna 70, DOE RUSTAAAGH). En nu dit.
CAT scan was in orde, dus geen schade.
Maar waar de fuck t vandana komt?
Hopelijk blijft het bij een incidentquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:51 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Mam belde, die was net terug van t ziekenhuis.
Blijkbaar heeft pap vanochtend een soort van epileptische aanval gehad.
Iets wat ie nooit eerder heeft gehad.
Die man loopt al maanden te sukkelen met moeheid, bloedarmoede, pijntjes, maar ze kunnen maar niks vinden qua oorzaak en wij deden t onderhand af als burnout (veel te veel hooi op de vork, hallo, je bent bijna 70, DOE RUSTAAAGH). En nu dit.
CAT scan was in orde, dus geen schade.
Maar waar de fuck t vandana komt?
Oké het was gewoon Elvi stangen dusquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Dus al die ouders in dat topic kunnen er niks van?
En iedereen lange tenen heeft?quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:55 schreef HostiMeister het volgende:
Neuh, mensen die hier blijven posten gaan ook niet verder met hun leven. Is gewoon.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En iedereen lange tenen heeft?
Niets veranderd hier
Ik heb wel iets langs maar dat zijn niet mijn tenen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En iedereen lange tenen heeft?
Niets veranderd hier
Waarom zou dit Elvi stangen zijn? Zij geeft toch af op die ouders. Ik denk ook bij veel van die verhalenquote:
Je haren?quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb wel iets langs maar dat zijn niet mijn tenen.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Neuh, mensen die hier blijven posten gaan ook niet verder met hun leven. Is gewoon.
Dat wist ik al mijn hele leven, en nu ook nog steeds, leasekinderen is meer dan genoegquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:01 schreef gcjoel het volgende:
Zo, ik weet nog meer zeker dat ik geen kinderen wil
Behalve die 8 uur op het werk.quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom zou dit Elvi stangen zijn? Zij geeft toch af op die ouders. Ik denk ook bij veel van die verhalenmaar heb er zelf ook weinig geen ervaring mee. En volgens mij ben je slechts 8 uur per dag pedagoog en ouders zijn 24 uur per dag ouder.
Jij maakt er een vals dilemma van. Vandaar.quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom zou dit Elvi stangen zijn? Zij geeft toch af op die ouders. Ik denk ook bij veel van die verhalenmaar heb er zelf ook weinig geen ervaring mee. En volgens mij ben je slechts 8 uur per dag pedagoog en ouders zijn 24 uur per dag ouder.
Goede reclame voor het vak is het niet echt inderdaadquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:01 schreef gcjoel het volgende:
Zo, ik weet nog meer zeker dat ik geen kinderen wil
100% gelijk, heb je. Slappe ouders tegenwoordig. Als je het kind op bed legt en je gaat concequent er niet steeds heen dan gaat het slapen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:42 schreef Elvi het volgende:
Nee hoor, daar betrekken ze hun kinderen ook in allerlei zaken zoals vakantieroosters, ik ben moe omdat m'n kind ziek was, ik moet eerder weg want de creche sluit vroeg enz.quote:
Helaas, gewoon een bescheiden Sedannetje.quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik gokte op een stretched limousine, maar mooie lange haren zijn ook wel leuk
Jij lijkt me echt zo'n zondagvaderquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
100% gelijk, heb je. Slappe ouders tegenwoordig. Als je het kind op bed legt en je gaat concequent er niet steeds heen dan gaat het slapen.
En lang haar, dus je zit goedquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:04 schreef rival het volgende:
[..]
Helaas, gewoon een bescheiden Sedannetje.
Misschien raak ik ook wel triggered omdat we hier altijd andere topics bespreken, als je een beetje ballen hebt post ze dat daar en niet hier.quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:02 schreef Chia het volgende:
[..]
Jij maakt er een vals dilemma van. Vandaar.
Dus je hebt nu weer krullen?quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:03 schreef rival het volgende:
[..]
Tis zeker weer tijd voor de kapper inderdaad!
Maar in dat topic zelf is het offtopicquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Misschien raak ik ook wel triggered omdat we hier altijd andere topics bespreken, als je een beetje ballen hebt post ze dat daar en niet hier.
Nee hoor, daar is een forum toch voor.quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar in dat topic zelf is het offtopic
Nee, ordnung muss sein.quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee hoor, daar is een forum toch voor.
Zieke gedachten heb jij in je hoofdquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:12 schreef Elvi het volgende:
Het maakt toch niet uit of ik het hier of daar post. Als ik in een ander topic post dan volg je me toch wel daarheen dus ik bespaar je de moeite en post het hier.
Ditquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:55 schreef HostiMeister het volgende:
quote:
quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:19 schreef Faxie het volgende:
Maar hoe gaat het met buurmeisje tegenwoordig?
Aangezien jij de grootverdiener bent thuis kunnen jullie dit best doenquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:21 schreef Chia het volgende:
Zondagmoeder zijn zou me nog wel een keer iets lijken. Dat in de babytijd de vader al de primaire verzorger is en later ook het grootste deel van de zorgtaken op zich neemt in combinatie met zijn parttimebaantje. Zodat ze altijd schreeuwen om papa ipv mama.
Dan heb je net wat meer de lusten en wat minder de lasten. En na de scheiding heb ik de kinderen dan ook minder dagen dan pa.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Hai![]()
Gaat erg goed! Met jou?
Dus nog steeds in Putte? Met je badjas?quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Goed om te horenAlles gaat hier wel lekker z'n gangetje. Eigenlijk is er niet zo heel veel veranderd
Volgens mij was hij dat ook al, net, toen ik hier weggingquote:
Ik heb echt nog nooit van jou gehoordquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens mij was hij dat ook al, net, toen ik hier wegging
Nog steeds daar jaquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus nog steeds in Putte? Met je badjas?
Amateurquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nog steeds daar jaVeel te warm voor een badjas nu hoor.
Jij nog in A?
Het is er opeens heel stilquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:23 schreef HostiMeister het volgende:
Je zal maar kinderen hebben. En dan in OUD posten.
Ugh.
Dat topic van Vosss ook meteen vol lopen met van die moederkloeken die even duidelijk moeten melden hoe blij ze met hun hoopje DNA.
Oeh dunne stofjesquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
AmateurIk heb een zomerbadjas
![]()
Nee, in E, maar ga volgend jaar wel weer terug naar A
Dat was tijdens mijn studie en mag je niet blijven na je studiequote:Op maandag 5 augustus 2019 12:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oeh dunne stofjes![]()
Je had toch een leuk appartementje in A? Of was dat al in E?
Hoe gaat het met de katjes?![]()
Jup. Dus zo maar ff gaan kijken.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Damn![]()
Moet 'ie nu even blijven ter observatie?
Sterktequote:
Oh dat is schrikken. Aan een kant fijn dat zo een scan goed is, maar die onzekerheid wat dan wel is ook kut natuurlijk. Sterkte voor je familie en jouquote:
Ik bedoelde na die studentenwoningquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat was tijdens mijn studie en mag je niet blijven na je studieDie appartementjes zijn inmiddels ook al volledig afgebroken btw
![]()
Ja, goed heZes jaar oud alweer
![]()
Hoe is het met die van jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik bedoelde na die studentenwoningMaar dat was dan al in E dus gok ik
![]()
6 Jaar alweerVolgens mij is Dave dat nu ook.
Ze zijn nog steeds lief en pluizigOoh, daar zit ik nu nog in, en inderdaad in ESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgend jaar hopelijk weg
Aaah, wat een droppies
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Tijd voor nieuwe avonturen?quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ooh, daar zit ik nu nog in, en inderdaad in EVolgend jaar hopelijk weg
Aaah, wat een droppies
Ja zit weer een aardige bos op maar ik doe er niet zoveel mee na het douchen dus ik zie er wat warrig uit.quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus je hebt nu weer krullen?
Jaquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tijd voor nieuwe avonturen?![]()
Ja ze zijn heel liefAlleen Dave doet soms Demi een beetje terroriseren
Oeh, warrige krullenquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ja zit weer een aardige bos op maar ik doe er niet zoveel mee na het douchen dus ik zie er wat warrig uit.
Was het maar een kut of ben je alweer aan de vrouw?quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
Nu we het daar toch over hebben, mijn nieuwe bureaustoel is eigenlijk vrij kut.
Beetje plagen tochquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Volgens mij hoort dat er gewoon bij. Mijn kater en poes doen dat ook bij elkaar
Binnenkort kale poesjes in huis.quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beetje plagen toch![]()
Herken het altijd wel, want dan liggen er weer overal plukken op de grond
Allemaal kaal hierquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Binnenkort kale poesjes in huis.
Ja, preciesquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beetje plagen toch![]()
Herken het altijd wel, want dan liggen er weer overal plukken op de grond
En daarom komen ze ermee weg, ik ben niet verplicht om te zitten. Ik kan ook mijn bureau omhoog doen en gaan staan. De hele wereld staat op zijn kop!quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:54 schreef Scary_Mary het volgende:
Wel ontzettend naar als je x uur verplicht moet zitten op een nare stoel. Extra strafpunten ook voor stoelen met nare piepjes of kraakjes
Doe mij ook maar een leasepoesquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:03 schreef HeatWave het volgende:
Daarom heb ik ook een leasekat, wel de lol, niet het onderhoud.
Ik wil juist een stabureau, want van dat zitten wordt mijn kont weer platquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
En daarom komen ze ermee weg, ik ben niet verplicht om te zitten. Ik kan ook mijn bureau omhoog doen en gaan staan. De hele wereld staat op zijn kop!
Staan schijnt wel gezonder te zijnquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
En daarom komen ze ermee weg, ik ben niet verplicht om te zitten. Ik kan ook mijn bureau omhoog doen en gaan staan. De hele wereld staat op zijn kop!
Platte kontenquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil juist een stabureau, want van dat zitten wordt mijn kont weer plat
Daarom heb ik ook hard gewerkt aan een nietplatte kontquote:
Oehquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook hard gewerkt aan een nietplatte kontMaar nu moet ik steeds zitten
Als ze willen dat ik ga staan moeten ze maar een bar neerzettenquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:05 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Staan schijnt wel gezonder te zijnHad een collega die via de bedrijfsarts een luxere stoel bedongen had. Bleek dat ook een onding te zijn
Dat zie ik hier niet snel gebeurenquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil juist een stabureau, want van dat zitten wordt mijn kont weer plat
Krijg je straks zo een hippe juicebar ipv zo ouderwetse bruine kroegbar met tapijtjes eropquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Als ze willen dat ik ga staan moeten ze maar een bar neerzetten
Spelen we "your wish is granted but corrupted" ofzo?quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:14 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Krijg je straks zo een hippe juicebar ipv zo ouderwetse bruine kroegbar met tapijtjes erop
Niet dat ik weet, maar ik heb ook nog niet over een lamp gewreven en een blauwe Will Smith gespotquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
Spelen we "your wish is granted but corrupted" ofzo?
Monkeys paw.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
Spelen we "your wish is granted but corrupted" ofzo?
Ik heb nu zo'n nieuw hip buro op de zaak dat je staand kan werken, maar ook zittend. Wel handy.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil af en toe staan en af en toe zitten. Daarom loop ik gewoon 28x per dag een rondje.
Dat hadden we op onze vorige locatie maar sinds onze deportatie naar een secundaire locatie hebben we alleen afdankertjes hier. Stoelen van 15+ jaar oud ook.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb nu zo'n nieuw hip buro op de zaak dat je staand kan werken, maar ook zittend. Wel handy.
Sterfhuisquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat hadden we op onze vorige locatie maar sinds onze deportatie naar een secundaire locatie hebben we alleen afdankertjes hier. Stoelen van 15+ jaar oud ook.
Nicequote:Op maandag 5 augustus 2019 13:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb nu zo'n nieuw hip buro op de zaak dat je staand kan werken, maar ook zittend. Wel handy.
Ugh, super vervelend.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat hadden we op onze vorige locatie maar sinds onze deportatie naar een secundaire locatie hebben we alleen afdankertjes hier. Stoelen van 15+ jaar oud ook.
Ik probeer me weleens in te beelden in wat voor krot je werkt.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Helpt dat? Alleen de uitlopers wegknippen hoor. Anders heb je volgend jaar helemaal geen aardbeien om van te genieten.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik ben een beetje down, maar weet niet precies waarom. Vandaag even gewoon.
Zo maar eens de aardbeienplant bijknippen, word je altijd blij van
Omdat dien je negeert?quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik ben een beetje down, maar weet niet precies waarom. Vandaag even gewoon.
Zo maar eens de aardbeienplant bijknippen, word je altijd blij van
Daar krijgrn we er hier ook een aantal van. Deze maand allemaal nieuwe stoelen en bureaus. Dat de stoelen een keer vervangen moetennworden snap ik, groot deel daarvan is echt aan zijn eind, maar nieuwe bureaus... de huidigen zijn nog prima. Weer beste geldverspilling als je het mij vraagt.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jaren 60 gebouw. Valt mee hoor. Kan erger. Oude gebouw waar ik zat was voor de renovatie nog helemaal in de originele jaren 80-uitvoering. Met vloerbedekking uit de jaren 80 enzo. 3 jaar geleden opgeknapt.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik probeer me weleens in te beelden in wat voor krot je werkt.
Bij de handen niet hè? Valt me nu pas opquote:
Hoe ging je ding?quote:
Mij ook net pas, zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij de handen niet hè? Valt me nu pas op
quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
Mij ook net pas, zal nooit meer hetzelfde zijn
Dat wil ik ook, maar ons kantoor is daar niet hip genoeg voorquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Super fijn als je het idee hebt dat je te lang zit. Heb ook zo'n horloge dat dan begint te trillen en shit.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat wil ik ook, maar ons kantoor is daar niet hip genoeg voor
Dino!quote:
Dode bladeren gaan er ook afquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:34 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Helpt dat? Alleen de uitlopers wegknippen hoor. Anders heb je volgend jaar helemaal geen aardbeien om van te genieten.
Regenpak?quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dino!
Wat is een goed merk regenpak?
Iets wat soepel zit en waar ik n hele dag in kan lopenzonder dat t een zwembad wordt van binnen
O ja, die had n collega ook!quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Super fijn als je het idee hebt dat je te lang zit. Heb ook zo'n horloge dat dan begint te trillen en shit.
Gewoon afzonderlijke hardshell jas en broek kopen, als je goretex koopt kan je niet echt een miskoop maken.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Iets wat ik aan kan doen als t regent
Ok, dan ga ik daar eens naar kijken! Tnxquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon afzonderlijke hardshell jas en broek kopen, als je goretex koopt kan je niet echt een miskoop maken.
2.5 laags goretex is genoeg als je geen zware rugzakken gaat dragen. Qua broek is iets wat helemaal openritst wel fijn, hoef je je schoenen niet uit te trekken.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een waterdichte broek en n waterdichte jas bedoel ik gewoon![]()
Beetje licht en niet te plakkerig ofzo.
Geen echt regenpak idd
Kost wel duurquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik daar eens naar kijken! Tnx
Dank je, daar moet ik vast íets mee kunnen vinden.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
2.5 laags goretex is genoeg als je geen zware rugzakken gaat dragen. Qua broek is iets wat helemaal openritst wel fijn, hoef je je schoenen niet uit te trekken.
Ja, nou, miss wacht ik dan even, maar denk dat t sowieso wel slim is om iets dergelijks te gaan kopen een keer aangezien ik van plan ben om wel vaker ‘wandelvakanties’ te gaan doen. Liefst minimaal jaarlijks, dus dan heb ik wel iets goeds nodig.quote:
Voor dit soort dingen is het handig om de uitverkoop bij bever etc een beetje in de gaten te houden. 30-40% korting maakt het een stuk betaalbaarder en omdat mensen het niet vaak kopen is er vaak wel wat keuze in de uitverkoop.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, nou, miss wacht ik dan even, maar denk dat t sowieso wel slim is om iets dergelijks te gaan kopen een keer aangezien ik van plan ben om wel vaker ‘wandelvakanties’ te gaan doen. Liefst minimaal jaarlijks, dus dan heb ik wel iets goeds nodig.
Tnx voor de tipquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Voor dit soort dingen is het handig om de uitverkoop bij bever etc een beetje in de gaten te houden. 30-40% korting maakt het een stuk betaalbaarder en omdat mensen het niet vaak kopen is er vaak wel wat keuze in de uitverkoop.
ORDNUNG MUST SEIN.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:45 schreef ElDinosaur het volgende:
lol, mocht die post van Chai ook al niet?
dus je mag zelf niet herhalen wat volgens mods de reden isquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Is stoken denk ik.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:45 schreef ElDinosaur het volgende:
quote:
Verraad je nu zijn echte naam?quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tommie had een foutje gemaakt met het posten van foto's van z'n warmtepomp.
Mij?quote:
Dan maar liever geen support denk ik dan.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat tenminste iemand het voor je opneemt
We bespraken openbare foto's van het internet en toen raakte een modje getriggered omdat we dat van zijn vriendje MCH ook niet zouden pikken.quote:
Dit ging niet om mij hequote:Op maandag 5 augustus 2019 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat tenminste iemand het voor je opneemt
Natuurlijk wel. Het gaat altijd om jou.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:48 schreef rival het volgende:
[..]
We bespraken openbare foto's van het internet en toen raakte een modje getriggered omdat we dat van zijn vriendje MCH ook niet zouden pikken.
Weten we meteen wie de TR maakte.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:48 schreef rival het volgende:
[..]
We bespraken openbare foto's van het internet en toen raakte een modje getriggered omdat we dat van zijn vriendje MCH ook niet zouden pikken.
Moeilijk wennen wel dit soort dingen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe je het went of keert... Tis jouw schuld.
Zucht.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moeilijk wennen wel dit soort dingen.
Valt mee. Als ik jou zie dan ga ik vaak ergens anders heen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zet bijna nooit TRs, jullie als ik alwayshappy mag geloven best vaak
So much love.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Valt mee. Als ik jou zie dan ga ik vaak ergens anders heen.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik vond het maar een deceptie.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:53 schreef CherryLips het volgende:
Een minirelletje. Was weer even geleden.
Eenvoudig doch geniaal.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
KPD, pannenkoeken spotten.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eenvoudig doch geniaal.Nog tips voor andere SC?
Daar gaat mijn trek in spekpannenkoeken.quote:
Nee joh elke SC heeft een eigen kliekje. Daar kom je nooit meer tussenquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eenvoudig doch geniaal.Nog tips voor andere SC?
gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:53 schreef HostiMeister het volgende:
Wat een trieste bedoeling. Prachtig.
Ben je samzz nou lowkey aan het dissen?quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:54 schreef Chia het volgende:
Maar wel goed dat er ook eens een mod meeleest die niet meepost. Die heeft er toch een verfrissende kijk op.
Samzz is toch een slechte mod die eens in de spiegel moet kijkenquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben je samzz nou lowkey aan het dissen?
Verfrissend is net altijd beter.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:54 schreef Chia het volgende:
Maar wel goed dat er ook eens een mod meeleest die niet meepost. Die heeft er toch een verfrissende kijk op.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het niet.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Toegangsexamen voor de kutnijdapp waarschijnlijkquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toegangsexamen voor de kutnijdapp waarschijnlijk
Het blijft een strontlucht die je wil maskeren.quote:
Wel mooi dat je zo'n gewaardeerde user bent dat meerdere mensen voor jou een TR zetten omdat ze je in bescherming willen nemenquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Als vliegen op de stront...sjonge dit gaat toch nergens over, de meesten zien elkaar toch op meets. Dan toch zo spastisch doen als er privé info staat. Slechts een kort aangeven was voldoende.
Zelfs het slachtoffer snapt het niet.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Als vliegen op de stront...sjonge dit gaat toch nergens over, de meesten zien elkaar toch op meets. Dan toch zo spastisch doen als er privé info staat. Slechts een kort aangeven was voldoende.
Zo ruik ik momenteel wel van het keukenkastjes boenen.quote:
Daar komt de bezem weer.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Las ik nou ergens dat Lospedrosa dopfles is?
Jij hier?quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Daarna weer douchen omdat je gezweet hebtquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:59 schreef Chia het volgende:
[..]
Zo ruik ik momenteel wel van het keukenkastjes boenen.![]()
En zo nog even de douche schrobben, maar dat ben ik aan het uitstellen.
Dat moest toch nog vanwege oud sportzweet van vanochtend.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Daarna weer douchen omdat je gezweet hebt
Alsof je naar SBS zit te kijken.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
Zelfs het slachtoffer snapt het niet.
Houd je bek shitwijf, komt hier net kijken en dan gelijk een vette bek.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hahaha, ja, duidelijk. Hoi dopflesquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Houd je bek shitwijf, komt hier net kijken en dan gelijk een vette bek.
TR.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit leest als een ja.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien kan iemand de foto's even vergelijken.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha, ja, duidelijk. Hoi dopfles
Jup.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Spek en bonen modquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
Nu krijgen we zelfs een roze om ons in toom te houden?
Nog steeds erg veel woorden die lezen als een ja.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Iedereen weet dat diegene niet ik ben.
Komt een of ander nieuw bipolair trutje even zeggen hoe het zit.
Bipolair trutje?quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik bemoei me er verder niet mee hoorquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
Nu krijgen we zelfs een roze om ons in toom te houden?
Anders doe jij ook even kalm, Dop.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo'n trutje ben je toch niet?quote:
Maar wel ontzettend bipolair, pas maar opquote:
Stel je eerst eens voor.quote:
Als one trick pony moet ik concluderen dat jij hier zeker verstand van hebt toch?quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
Nog steeds erg veel woorden die lezen als een ja.
Nieuw? Niet echtquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Alsof ik me daar nog druk om zou maken tegenwoordigquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar wel ontzettend bipolair, pas maar op
Dat je nou zo'n kutnewbie bent hoeft niet te betekenen dat mensen zich opnieuw moeten introduceren.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Stel je eerst eens voor.
Maten, gesteldheid, relaties ziektes e.d.
Dan praten we misschien verder.
Sjonge jonge wat een onbeschoftheid.
Jammer, vroeger, toen je nog Amsterdam stylow modde.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bemoei me er verder niet mee hoor.
Maar het is wel een beetje kleutergedrag her en der.
Dat was sowieso niet in R&Pquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer, vroeger, toen je nog Amsterdam stylow modde.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar wel ontzettend bipolair, pas maar op
Heb ik 10 jaar geleden al gedaan. Jij dan?quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Stel je eerst eens voor.
Maten, gesteldheid, relaties ziektes e.d.
Dan praten we misschien verder.
Sjonge jonge wat een onbeschoftheid.
Beetje aan het meubilair vragen of ze zich voor willen stellenquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat je nou zo'n kutnewbie bent hoeft niet te betekenen dat mensen zich opnieuw moeten introduceren.
Huh, ik was toch dopfles die hier al 10 jaar (ofzo) post?quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat je nou zo'n kutnewbie bent hoeft niet te betekenen dat mensen zich opnieuw moeten introduceren.
Je had weliswaar niet de bevoegdheid maar je nam wel je verantwoordelijkheid.quote:
Goede poging, dop.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Huh, ik was toch dopfles die hier al 10 jaar (ofzo) post?
Oefquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Huh, ik was toch dopfles die hier al 10 jaar (ofzo) post?
Beetje rellen kon toen ook nog gewoonquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je had weliswaar niet de bevoegdheid maar je nam wel je verantwoordelijkheid.
Maar wel als ik een trutje was?quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof ik me daar nog druk om zou maken tegenwoordig.
Rellen én tetten posten.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje rellen kon toen ook nog gewoon
/nostalgiemodus
Ja, dat is niet te verdragenquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar wel als ik een trutje was?![]()
Ah ik heb als oldbie recht op voorstellen van iedereen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |