geen last van?quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beter dan een volle zak huehuehue
We hadden het toch over vuilniszakken, enzo?quote:
Dus die hergebruik je? iew!quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
We hadden het toch over vuilniszakken, enzo?![]()
Even dimmen he?
Soms een groene, soms een rode. Afwisseling is key.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dus die hergebruik je? iew!
Vandaar al dat afval in de bosjes in die buurt.
Iedereen haat zijn kinderen. Heerlijkquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:33 schreef rival het volgende:
Voor de eigenaren van rammelende eierstokken.
OUD / Het minst leuke aan je kinderen
O tering, staan echt dingen tussenquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:33 schreef rival het volgende:
precies wat ik nu wel even kan gebruiken om de ochtend door te komen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:33 schreef rival het volgende:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iedereen haat zijn kinderen. Heerlijk
Hahaha... vast ja.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:42 schreef Elvi het volgende:
Ik snap dat soort dingen nooit. Bij het kinderdagverblijf hadden we zelden moeite om kinderen te laten slapen. En daar ga je ook niet uren ernaast zitten tot ze in slaap vallen
Schreeuwen doen ze ook nooit.
Volgens mij is het meer een kwestie van een keer een pedagogisch boek open slaan en grenzen stellen en niet zo slappe hap van "mama telt nu tot 10 en dan vind ze het echt niet meer leuk hoor!".
Misschien dat het thuis wat anders gaat dan op het kdv.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:42 schreef Elvi het volgende:
Ik snap dat soort dingen nooit. Bij het kinderdagverblijf hadden we zelden moeite om kinderen te laten slapen. En daar ga je ook niet uren ernaast zitten tot ze in slaap vallen
Volgens mij is het meer een kwestie van een keer een pedagogisch boek open slaan en grenzen stellen en niet zo slappe hap van "mama telt nu tot 10 en dan vind ze het echt niet meer leuk hoor!".
Is wat anders dan een paar uur in de week, dan mama zijn lijkt me. Maar wat weet ik nou. Ik ben een witte cis hetero man. Die mogen geen mening meer hebben.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Haha ja want ik heb totaal geen ervaring met kinderen
Minder structuur inderdaad. Als je meerdere kinderen moet verzorgen dan moet er wel structuur zijn en dan moeten ze hun eigen bekertje wel naar de wasbak brengen. En dat doen ze ook zonder gemiep.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien dat het thuis wat anders gaat dan op het kdv.
Eigen moeder is misschien ook minder streng. En het is hun eigen kamer/huis dus misschien durven ze dan wat meer te gaan kloten.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Minder structuur inderdaad. Als je meerdere kinderen moet verzorgen dan moet er wel structuur zijn en dan moeten ze hun eigen bekertje wel naar de wasbak brengen. En dat doen ze ook zonder gemiep.
Ja, want dat is ook echt wat ik zei. Waar de fuck haal je dit nu weer vandaan?quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is wat anders dan een paar uur in de week, dan mama zijn lijkt me. Maar wat weet ik nou. Ik ben een witte cis hetero man. Die mogen geen mening meer hebben.
Is dat nieuw?quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is wat anders dan een paar uur in de week, dan mama zijn lijkt me. Maar wat weet ik nou. Ik ben een witte cis hetero man. Die mogen geen mening meer hebben.
Gewoon een random statement. Had weinig met jouw opmerking te maken hoorquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja, want dat is ook echt wat ik zei. Waar de fuck haal je dit nu weer vandaan?
En een paar uur in de week? Wij zagen sommige kinderen vaker dan hun ouders. Kinderen die 5 dagen in de week van 8 tot 19 uur in het kdv waren.
Jup. Is. Tegenwoordig.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is dat nieuw?Damn, ik heb echt veel gemist
Is ook dat de hele groep dat dan doet hè. Mijn broertje wilde vroeger ook geen middagslaapje meer doen toen hij erachter kwam dat ik dat ook niet meer deed. Mijn moeder/de oppas nam me namelijk altijd nog wel mee naar boven en mee in het ritueel, maar ik ging daarna gewoon weer mee naar benedenquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:42 schreef Elvi het volgende:
Nou zeg dan niks. Dit is waarom je niet meer mee mag drinken.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon een random statement. Had weinig met jouw opmerking te maken hoor![]()
En ja, dat kan, toch anders dan thuis en mama zijn denk ik. Maar goed.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou zeg dan niks. Dit is waarom je niet meer mee mag drinken.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou zeg dan niks. Dit is waarom je niet meer mee mag drinken.
Niet ouders die weten hoe je kinderen moet opvoedenquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:42 schreef Elvi het volgende:
Wat als ik je vertel dat een groot deel van de pedagogen en jeugdwerkers ook geen kinderen hebben maar wel hebben geleerd hoe je kinderen het beste kunt benaderen?quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Niet ouders die weten hoe je kinderen moet opvoeden![]()
![]()
Nuance is voor butjes.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:55 schreef HostiMeister het volgende:
Welkom op FOK! waar elke user het beter weet, nuance niet bestaat, en inlevingsvermogen een imaginair woord is.
Je hebt het nu over jezelf?quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:55 schreef HostiMeister het volgende:
Welkom op FOK! waar elke user het beter weet, nuance niet bestaat, en inlevingsvermogen een imaginair woord is.
Volgens mij was MCHs post gewoon ironisch bedoeld omdat de OUDers wel de neiging hebben zo te denken.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wat als ik je vertel dat een groot deel van de pedagogen en jeugdwerkers ook geen kinderen hebben maar wel hebben geleerd hoe je kinderen het beste kunt benaderen?
Schokkend nieuws, maar ik hoop dat je het wel een plekje kunt geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |