So closequote:
Word zo moe van al die letters.. Lijken er met de week meer te wordenquote:Op maandag 5 augustus 2019 00:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Wanneer je een spel speelt en er een politieke LGBHTQ discussie is
Ik ga transgender worden, is hip manquote:Op maandag 5 augustus 2019 00:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Wanneer je een spel speelt en er een politieke LGBHTQ discussie is
JAAAAAAAquote:Op maandag 5 augustus 2019 00:57 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik ga transgender worden, is hip man
Ja ik gok ook maar hoor, hou het niet meer bij lolquote:Op maandag 5 augustus 2019 00:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Word zo moe van al die letters.. Lijken er met de week meer te worden
Altijd al gedachtquote:Op maandag 5 augustus 2019 00:57 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik ga transgender worden, is hip man
Neenquote:Op maandag 5 augustus 2019 00:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
werk je voor de tabaksindustrie?
Ik doe een pogingquote:Op maandag 5 augustus 2019 01:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij bent en leest ook echt alles he
Preventief uitstekenquote:Op maandag 5 augustus 2019 01:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Legendarisch jij
Ben trouwens bang dat mijn rechteroog gaat ontsteken
Hmm, niks mis met die jongen. Harde werker toch?quote:Op maandag 5 augustus 2019 01:52 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je een kluun topic leest
quote:Op maandag 5 augustus 2019 01:52 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je een kluun topic leest
Zat een wondje ook toch?quote:Op maandag 5 augustus 2019 01:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Legendarisch jij
Ben trouwens bang dat mijn rechteroog gaat ontsteken
Staat onze weddenschap nog?quote:Op maandag 5 augustus 2019 01:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hmm, niks mis met die jongen. Harde werker toch?
Nee ik weet niet, heb er in m'n slaap aangezeten en die antibiotica doet nu zo tering veel pijnquote:
Oeioeioei even bellen morgenquote:Op maandag 5 augustus 2019 01:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee ik weet niet, heb er in m'n slaap aangezeten en die antibiotica doet nu zo tering veel pijn
hoop dat het niks is
Ja ze zeiden dat het normaal is dat je elke dag verschillende symptonen hebt, gister deed links bv weer meer pijn. Maar dit is een gekke pijn, dus als het aanhoudt bel ik wel jaquote:
Wel grappig dat de hele top 3 met gelijkspel begintquote:Op maandag 5 augustus 2019 01:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Tuurlijk, man van m'n woord. Wel pas na 34 wedstrijden he
Nog nooit eerder gebeurd hequote:Op maandag 5 augustus 2019 01:56 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Wel grappig dat de hele top 3 met gelijkspel begint
Is dat zo?quote:Op maandag 5 augustus 2019 01:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nog nooit eerder gebeurd he
AZ kampioen 19/20quote:Op maandag 5 augustus 2019 01:56 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Wel grappig dat de hele top 3 met gelijkspel begint
quote:
quote:Okay, so as per u/jothamvw's suggestion, I have done some research, and discovered that this is actually the first time ever that PSV, Ajax, and Feyenoord (and Feijenoord!) have all had draws in their opening fixtures in an 'Eredivisie' season.
I have that in quotation marks, because detailed records online only seem to go back as far as the inaugural 1956-57 season, and I'm having a very difficult time locating anything, other than the winners, previous to that season. Never mind fixtures and results.
Sparta is de club van Rotterdamquote:Op maandag 5 augustus 2019 02:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Draai Feyenoord en psv om, dan klopt het wel
Of ajax en Utrecht omdraaienquote:Op maandag 5 augustus 2019 02:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Draai Feyenoord en psv om, dan klopt het wel
Trencinquote:Op maandag 5 augustus 2019 02:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Utrecht de club die er in de eerste voorronde uitligt
Vv bal op het dakquote:Op maandag 5 augustus 2019 02:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hoe heet die Bosnische club?
Nee ik ga rustig aan doen vandaag. Laatste weekjequote:
Nice!! Op vakantie volgende week?quote:Op maandag 5 augustus 2019 07:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee ik ga rustig aan doen vandaag. Laatste weekje
Op vakantie naar huis jaquote:Op maandag 5 augustus 2019 07:31 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nice!! Op vakantie volgende week?
Dat kan ook echt fijn zijn ja! Gewoon niks hoeven te doenquote:Op maandag 5 augustus 2019 07:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Op vakantie naar huis jaga in september nog twee weken weg maar eerst even thuis chillen.. Echt heel veel zin in!
Yaay!quote:Op maandag 5 augustus 2019 07:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Op vakantie naar huis jaga in september nog twee weken weg maar eerst even thuis chillen.. Echt heel veel zin in!
Ja precies! En weer gewoon een beetje normaal eten bij paps en mamsquote:Op maandag 5 augustus 2019 07:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat kan ook echt fijn zijn ja! Gewoon niks hoeven te doen
Hee fancyquote:
Ah daar issie alquote:
Ja best wel! Was ook bij mom en papa blijven slapenquote:Op maandag 5 augustus 2019 07:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja precies! En weer gewoon een beetje normaal eten bij paps en mams
[..]
Hee fancygoed weekend gehad?
Ja ben wat later vandaagquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 07:46 schreef eNGine10 het volgende:
@:dud0r check deze dan van de x games![]()
https://www.instagram.com/p/B0tw1txgMEJ/?igshid=1fuayvq77gt3n
Woon je niet bij je ouders in de buurt? Bij mij is 5 minuten lopen dus kom er bijna dagelijks maar slaap er nooit.quote:Op maandag 5 augustus 2019 07:47 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja best wel! Was ook bij mom en papa blijven slapen
Nee, twee provincies. Haha!quote:Op maandag 5 augustus 2019 07:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Woon je niet bij je ouders in de buurt? Bij mij is 5 minuten lopen dus kom er bijna dagelijks maar slaap er nooit.
Waarom niet?quote:Op maandag 5 augustus 2019 07:53 schreef dud0r het volgende:
Ik heb zin in chocolade. Maar om dat nou als ontbijt te doen....
Chocolade heeft vet veel calorieënquote:
Maar het vult nietquote:
Nee deze keer nietquote:Op maandag 5 augustus 2019 07:51 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee, twee provincies. Haha!
Hoe was jouw weekend? Strandje weer in je bikini sixpack showen?
Je kan pure chocolade proberen met een hoog cacao percentage. Zit dan ook minder suiker etc in. Hoe hoger het percentage hoe meer het vult (hoe smakelozer het is). Maar chocola = chocolaquote:Op maandag 5 augustus 2019 07:53 schreef dud0r het volgende:
Ik heb zin in chocolade. Maar om dat nou als ontbijt te doen....
Rustig jijquote:
ZELFquote:
Heb je aanleg om dik te worden ja?quote:Op maandag 5 augustus 2019 08:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Chocolade heeft vet veel calorieën
Dan moet ik de rest van de dag er extra op letten
Waarom ging je niet in die bak? Je hield toch van olifanten?quote:Op maandag 5 augustus 2019 08:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee deze keer niet
Gisteren naar de dierentuin geweest. Was gezellig maar die dierentuin zelf was een beetje treurig. Eén olifant die gewoon in een soort betonnen bak stond zonder iets om mee te spelen en dat soort dingen.
En savonds nog naar een jazz festival geweest. Niet echt mijn muziek maar was wel heel erg leuk
Ik heb gewoon altijd honger en kan altijd eten. Dus als ik er niet op let dan zet het wel aan jaquote:
En dat moet niet hè, want de vrouwtjes gaan weg blijvenquote:Op maandag 5 augustus 2019 08:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb gewoon altijd honger en kan altijd eten. Dus als ik er niet op let dan zet het wel aan ja
Computer op een salontafel?quote:Op maandag 5 augustus 2019 08:53 schreef vosss het volgende:
Godmiljaar. Ik kom er net achter dat het nieuwe bureau wat ik besteld heb compleet de verkeerde kleur blad heeft!!!
Gelukkig kon dat nog veranderd worden, maar nu moet ik wel met een complete salontafel die kant op. Blad moet dezelfde kleur hebben. Compleet op verkeken.
Klacht: nog langer wachten tot ik weer op mn eigen computer kan FOK!ken
Waanzinnig niet onzinnigquote:Op maandag 5 augustus 2019 08:55 schreef Fancy2 het volgende:
Ik dacht dat we hier in ONZ zitten waar iedereen onzinnig is en nooit klaagt
Nee, kleur van het blad van de salontafel moet de kleur van het blad van het bureau wordenquote:
Ja en dat kunnen we niet hebben natuurlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2019 08:53 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
En dat moet niet hè, want de vrouwtjes gaan weg blijven
Wah? Was je zo dik?quote:Op maandag 5 augustus 2019 08:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja en dat kunnen we niet hebben natuurlijk.maar ben goed op weg naar -19 kilo sinds maart vorig jaar.
Ja, 95 kiloquote:
Haloaquote:
Dat is toch niet dik? Hoe lang ben je dan?quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja, 95 kilo
[..]
Haloa
Hoe is het in de eiffel?
1.37quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:15 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dat is toch niet dik? Hoe lang ben je dan?
Ha0r.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja, 95 kilo
[..]
Haloa
Hoe is het in de eiffel?
quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:20 schreef dud0r het volgende:
Het lijkt trouwens net of dat vrouwtje in je ui een dildo uit haar kin heeft groeien
quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:20 schreef dud0r het volgende:
Het lijkt trouwens net of dat vrouwtje in je ui een dildo uit haar kin heeft groeien
quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:23 schreef ToT het volgende:
Ow, Sade.
Ahhh en het is haar hand, met een handschoen!
Kijk dit is duidelijker dan het kleine plaatje.quote:
Overduidelijk een dildo die uit haar kin groeit.quote:
Nee hoor, dat is een fluwelen handschoen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Overduidelijk een dildo die uit haar kin groeit.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is een fluwelen handschoen.
Leer meerquote:Op maandag 5 augustus 2019 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is een fluwelen handschoen.
Zon hoop ik. Ik wil vanavond barbecuenquote:Op maandag 5 augustus 2019 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Dat lukt ook wel als het bewolkt is tochquote:Op maandag 5 augustus 2019 09:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Zon hoop ik. Ik wil vanavond barbecuen
Dat is waar.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat lukt ook wel als het bewolkt is toch
Nee, ik ga altijd commandoquote:Op maandag 5 augustus 2019 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een lederen string draag jij altijd, toch?
Dan heb jij je prostaat goed getraind, hoeveel jaar had je daar voor nodig? Of heb je talentquote:Op maandag 5 augustus 2019 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kom klaar op commando
Jaartje of 6quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan heb jij je prostaat goed getraind, hoeveel jaar had je daar voor nodig? Of heb je talent
Kreeg je klappen met de zweep als je toch klaar kwam ondanks dat het commando daarvoor niet was gegeven?quote:
Niet te zuinig jongen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Kreeg je klappen met de zweep als je toch klaar kwam ondanks dat het commando daarvoor niet was gegeven?
Wie houdt er niet van olifanten?quote:Op maandag 5 augustus 2019 08:52 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Waarom ging je niet in die bak? Je hield toch van olifanten?
Nog sjans gehad?
Ik hou ook wel van jazz. Lekker chill
Kan ook mooi met de barbecuequote:Op maandag 5 augustus 2019 10:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan zijn die rooksignalen wel mooi
Ik welquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik wellekker met je toiletrol paraderen
Jij hebt gewoon standaard een wc rol bij jequote:Op maandag 5 augustus 2019 10:16 schreef eNGine10 het volgende:
Liefst 5x per dag... Dat de rest van het veldje zich af gaat vragen wat voor dieet je volgt.
Nee nee maar best knap dat jij dat op commando kan!quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet te zuinig jongen.
Interesse?
quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:40 schreef dud0r het volgende:
Ik heb nog pizza over van gisteren dat ik zo ga lunchen. Alleen m'n poepertje was er minder blij mee hoe pittig ik het gemaakt had.
Dat wist je van te voren ook wel.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:42 schreef vosss het volgende:
Jezus in OUD zitten echt alleen maar chagrijnige tering-Ria's met een kort pittig kapsel zeg.
Laatste keer dat ik daar een serieus topic geopend heb. Man man man.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:42 schreef vosss het volgende:
Jezus in OUD zitten echt alleen maar chagrijnige tering-Ria's met een kort pittig kapsel zeg.
Doe maar weer zo.quote:
Dan klopt zijn stelling nietquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:42 schreef vosss het volgende:
Gisteravond nog welquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Z'n poepertje zal best wel het één en ander gewend zijn.
DE PIJN TROK TOT AAN M'N KNIEEN DOOR. MOEITE MET LOPEN EN ZITTEN VOOR EEN KWARTIER LANG! HELE LICHAAM UITGEPUT!!quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
DE PIJN TROK TOT AAN M'N KNIEEN DOOR. MOEITE MET LOPEN EN ZITTEN VOOR EEN KWARTIER LANG! HELE LICHAAM UITGEPUT!!
Ja, maar af en toe wat olie op het vuur kan geen kwaad natuurlijk, om daarna de vermoorde onschuld te spelen. Wat me overigens prima af gaat.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wist je van te voren ook wel.
Lullo.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja, maar af en toe wat olie op het vuur kan geen kwaad natuurlijk, om daarna de vermoorde onschuld te spelen. Wat me overigens prima af gaat.
Nee, ik vroeg het me oprecht af hoor. Als je in dat andere topic kijkt, bij sommige posts druipt de wanhoop er welhaast vanafquote:
Ik lees het allemaal niet. Geen zin in joh.quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg het me oprecht af hoor. Als je in dat andere topic kijkt, bij sommige posts druipt de wanhoop er welhaast vanaf
Veel te warm voor ook.quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik lees het allemaal niet. Geen zin in joh.
Welke?quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:02 schreef vosss het volgende:
[offtopic]
bureau wordt nu in exact de juiste kleur geleverd
Eentje met 4 poten van 200x100cmquote:
D'n dieje:quote:
Nice.quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:04 schreef vosss het volgende:
[..]
D'n dieje:
https://www.mijnkantoorme(...)afmeting-200x100-cm/
Alleen dan zwart onderstel en midden eiken als kleur.
Moet toch een beetje plaats hebben om te FOK!-ken natuurlijk, dus maar gewoon een groot formaat besteld. Was nog goedkoper uit dan op die site zie ikquote:
Opschepper, met je grote formaat.quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Moet toch een beetje plaats hebben om te FOK!-ken natuurlijk, dus maar gewoon een groot formaat besteld. Was nog goedkoper uit dan op die site zie ik
Alsof jij geen 30cm hebtquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Opschepper, met je grote formaat.
Blijft natuurlijk behelpen met zo een kleintje.quote:
Zwaar leven jongen. Jij als jong broekie snapt dat niet. Maar als je mijn leeftijd bereikt ga je dat soort klachten steeds vaker krijgen.quote:
BEPAAL IK ZELF WEL GENOTquote:
Geen genotquote:
Goed idee!! Dat is wel genieten ja!quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Neem een bakkie pleur ben je wat minder zuur ?
JA MANG, beetje aan je piemol trekken slokje koffie lekker manquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:01 schreef noodgang het volgende:
[..]
Goed idee!! Dat is wel genieten ja!
Zeker! Al kijken me collega's me wel een beetje vreemd en met walging aan nuquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
JA MANG, beetje aan je piemol trekken slokje koffie lekker man
EN HEB IK GENOT OF NIET?!quote:
Kleinigheidje houd je toch !! OOK ZO WERKEN GEK !!!!!quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zeker! Al kijken me collega's me wel een beetje vreemd en met walging aan nu
Lekker koffie zuipen in de trein!quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kleinigheidje houd je toch !! OOK ZO WERKEN GEK !!!!!
Beetje 1e klas fokken, beetje chikies kijken..goede leeftquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:12 schreef noodgang het volgende:
[..]
Lekker koffie zuipen in de trein!
Betaald wachten of eigentijd ?quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zit al 20 minuten te wachten op iemand. verdomme
Nja uiteindelijk maakt het niet zoveel uit. Maar ik haat wachten.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw dan niet zo erg toch ,maarja wel later naar huis dus
WACHTEN OP VANNACHT !!! OOH OHWWquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nja uiteindelijk maakt het niet zoveel uit. Maar ik haat wachten.
VROEGAH vond ik dat een lekker wijfquote:
Nog steedsquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
VROEGAH vond ik dat een lekker wijf
Mwah.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nog steeds![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ook alweer 50 maar zou keihard doen !!!!
Haags kwartiertjequote:Op maandag 5 augustus 2019 14:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Daar lijkt mij echt geen ruk aan.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon weekend werken en maandag en dinsdag vrij dat is lekker !!
Just say helloquote:
Jij nooit?quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja best wel lol, ken ook alleen echt debieltjes die dat gebruiken
Ben je verplicht tabak te roken?quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee, ben puritan eig. Alleen tabak roken, maar dat is ook niet met plezier.
Jij?
Je hebt van die mensen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:27 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ben je verplicht tabak te roken?
Nee, niets
Haha, psychologisch misschienquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:27 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ben je verplicht tabak te roken?
Nee, niets
STOP ER NU MEE, IK BEVEEL HETquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Haha, psychologisch misschienIk vind het zo lastig om mee te stoppen.
Verder leef ik wel gezond, en ja beter dat je niks gebruikt
quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik denk het.
Of ze vinden dat ze er recht op hebben
Hoezo hebben ze er geen recht op? Zolang ze er anderen niet mee lastig vallen?quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik denk het.
Of ze vinden dat ze er recht op hebben
Ik snap heel die post sowieso niet... wie is er verplicht tabak te roken?quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:31 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hoezo hebben ze er geen recht op? Zolang ze er anderen niet mee lastig vallen?
Wil je er nu mee stoppen lieveling?quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik denk dat een iets hardere aanpak nodig is
Dat laatste valt soms wel tegen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:31 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hoezo hebben ze er geen recht op? Zolang ze er anderen niet mee lastig vallen?
Jij ook een roker?quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:31 schreef eNGine10 het volgende:
Zo dan.. Word je op maandagmiddag even voor achterlijk uitgemaakt. Goed begin van de week.
Dat wil ik al jaren maar op dat punt ben ik een beetje een ezelquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:32 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Wil je er nu mee stoppen lieveling?
quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:31 schreef eNGine10 het volgende:
Zo dan.. Word je op maandagmiddag even voor achterlijk uitgemaakt. Goed begin van de week.
Lekker gaan dampen!quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat wil ik al jaren maar op dat punt ben ik een beetje een ezel
Dat is mínder idd.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:31 schreef eNGine10 het volgende:
Wees dan vanaf nu een aapquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat wil ik al jaren maar op dat punt ben ik een beetje een ezel
Jupquote:
Ja dat wel. Eerlijk is eerlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:32 schreef noodgang het volgende:
[..]Da's ook niet lief! Hadden ze wel gelijk?
Je komt er welquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik eet bananen wel als een aap hoorde ik laatst![]()
Het begin is er, bedankt
Nee hequote:Op maandag 5 augustus 2019 15:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jup
[..]
Ja dat wel. Eerlijk is eerlijk.
En je zoen is niet lekker?quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar voorlopig kost het veel geld, stinkt het, en presteer ik minder goed
Lekkerquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:35 schreef Fancy2 het volgende:
Hoe zou een roker smaken als je hem zoent?
quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:35 schreef Fancy2 het volgende:
Alsof je een asbak kustquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:35 schreef Fancy2 het volgende:
Pappaaaaaaquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Was best prima iddquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Tot nu toe geen klachten gehad
Kunt toch even wat drinken of een kauwgum nemen ofzoquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ugh...quote:
Dat zouden we binnenkamers houden, weet je nog?quote:
Ik loop al heel de dag rond met die mondsprayquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kunt toch even wat drinken of een kauwgum nemen ofzo
Ow haha!quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik met een chick heb zitten tongen was toen die meid net d'r peuk weggooide en de rook uitblies en toen meteen HOPPA!quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was een ander gat hoor, weenie.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |