Ja en dat kunnen we niet hebben natuurlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2019 08:53 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
En dat moet niet hè, want de vrouwtjes gaan weg blijven
Wah? Was je zo dik?quote:Op maandag 5 augustus 2019 08:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja en dat kunnen we niet hebben natuurlijk.maar ben goed op weg naar -19 kilo sinds maart vorig jaar.
Ja, 95 kiloquote:
Haloaquote:
Dat is toch niet dik? Hoe lang ben je dan?quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja, 95 kilo
[..]
Haloa
Hoe is het in de eiffel?
1.37quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:15 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dat is toch niet dik? Hoe lang ben je dan?
Ha0r.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja, 95 kilo
[..]
Haloa
Hoe is het in de eiffel?
quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:20 schreef dud0r het volgende:
Het lijkt trouwens net of dat vrouwtje in je ui een dildo uit haar kin heeft groeien
quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:20 schreef dud0r het volgende:
Het lijkt trouwens net of dat vrouwtje in je ui een dildo uit haar kin heeft groeien
quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:23 schreef ToT het volgende:
Ow, Sade.
Ahhh en het is haar hand, met een handschoen!
Kijk dit is duidelijker dan het kleine plaatje.quote:
Overduidelijk een dildo die uit haar kin groeit.quote:
Nee hoor, dat is een fluwelen handschoen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Overduidelijk een dildo die uit haar kin groeit.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is een fluwelen handschoen.
Leer meerquote:Op maandag 5 augustus 2019 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is een fluwelen handschoen.
Zon hoop ik. Ik wil vanavond barbecuenquote:Op maandag 5 augustus 2019 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Dat lukt ook wel als het bewolkt is tochquote:Op maandag 5 augustus 2019 09:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Zon hoop ik. Ik wil vanavond barbecuen
Dat is waar.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat lukt ook wel als het bewolkt is toch
Nee, ik ga altijd commandoquote:Op maandag 5 augustus 2019 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een lederen string draag jij altijd, toch?
Dan heb jij je prostaat goed getraind, hoeveel jaar had je daar voor nodig? Of heb je talentquote:Op maandag 5 augustus 2019 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kom klaar op commando
Jaartje of 6quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan heb jij je prostaat goed getraind, hoeveel jaar had je daar voor nodig? Of heb je talent
Kreeg je klappen met de zweep als je toch klaar kwam ondanks dat het commando daarvoor niet was gegeven?quote:
Niet te zuinig jongen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Kreeg je klappen met de zweep als je toch klaar kwam ondanks dat het commando daarvoor niet was gegeven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |