Gisteravond nog welquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Z'n poepertje zal best wel het één en ander gewend zijn.
DE PIJN TROK TOT AAN M'N KNIEEN DOOR. MOEITE MET LOPEN EN ZITTEN VOOR EEN KWARTIER LANG! HELE LICHAAM UITGEPUT!!quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
DE PIJN TROK TOT AAN M'N KNIEEN DOOR. MOEITE MET LOPEN EN ZITTEN VOOR EEN KWARTIER LANG! HELE LICHAAM UITGEPUT!!
Ja, maar af en toe wat olie op het vuur kan geen kwaad natuurlijk, om daarna de vermoorde onschuld te spelen. Wat me overigens prima af gaat.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wist je van te voren ook wel.
Lullo.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja, maar af en toe wat olie op het vuur kan geen kwaad natuurlijk, om daarna de vermoorde onschuld te spelen. Wat me overigens prima af gaat.
Nee, ik vroeg het me oprecht af hoor. Als je in dat andere topic kijkt, bij sommige posts druipt de wanhoop er welhaast vanafquote:
Ik lees het allemaal niet. Geen zin in joh.quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg het me oprecht af hoor. Als je in dat andere topic kijkt, bij sommige posts druipt de wanhoop er welhaast vanaf
Veel te warm voor ook.quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik lees het allemaal niet. Geen zin in joh.
Welke?quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:02 schreef vosss het volgende:
[offtopic]
bureau wordt nu in exact de juiste kleur geleverd
Eentje met 4 poten van 200x100cmquote:
D'n dieje:quote:
Nice.quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:04 schreef vosss het volgende:
[..]
D'n dieje:
https://www.mijnkantoorme(...)afmeting-200x100-cm/
Alleen dan zwart onderstel en midden eiken als kleur.
Moet toch een beetje plaats hebben om te FOK!-ken natuurlijk, dus maar gewoon een groot formaat besteld. Was nog goedkoper uit dan op die site zie ikquote:
Opschepper, met je grote formaat.quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Moet toch een beetje plaats hebben om te FOK!-ken natuurlijk, dus maar gewoon een groot formaat besteld. Was nog goedkoper uit dan op die site zie ik
Alsof jij geen 30cm hebtquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Opschepper, met je grote formaat.
Blijft natuurlijk behelpen met zo een kleintje.quote:
Zwaar leven jongen. Jij als jong broekie snapt dat niet. Maar als je mijn leeftijd bereikt ga je dat soort klachten steeds vaker krijgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |