Ben je verplicht tabak te roken?quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee, ben puritan eig. Alleen tabak roken, maar dat is ook niet met plezier.
Jij?
Je hebt van die mensen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:27 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ben je verplicht tabak te roken?
Nee, niets
Haha, psychologisch misschienquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:27 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ben je verplicht tabak te roken?
Nee, niets
STOP ER NU MEE, IK BEVEEL HETquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Haha, psychologisch misschienIk vind het zo lastig om mee te stoppen.
Verder leef ik wel gezond, en ja beter dat je niks gebruikt
quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik denk het.
Of ze vinden dat ze er recht op hebben
Hoezo hebben ze er geen recht op? Zolang ze er anderen niet mee lastig vallen?quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik denk het.
Of ze vinden dat ze er recht op hebben
Ik snap heel die post sowieso niet... wie is er verplicht tabak te roken?quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:31 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hoezo hebben ze er geen recht op? Zolang ze er anderen niet mee lastig vallen?
Wil je er nu mee stoppen lieveling?quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik denk dat een iets hardere aanpak nodig is
Dat laatste valt soms wel tegen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:31 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hoezo hebben ze er geen recht op? Zolang ze er anderen niet mee lastig vallen?
Jij ook een roker?quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:31 schreef eNGine10 het volgende:
Zo dan.. Word je op maandagmiddag even voor achterlijk uitgemaakt. Goed begin van de week.
Dat wil ik al jaren maar op dat punt ben ik een beetje een ezelquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:32 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Wil je er nu mee stoppen lieveling?
quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:31 schreef eNGine10 het volgende:
Zo dan.. Word je op maandagmiddag even voor achterlijk uitgemaakt. Goed begin van de week.
Lekker gaan dampen!quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat wil ik al jaren maar op dat punt ben ik een beetje een ezel
Dat is mínder idd.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:31 schreef eNGine10 het volgende:
Wees dan vanaf nu een aapquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat wil ik al jaren maar op dat punt ben ik een beetje een ezel
Jupquote:
Ja dat wel. Eerlijk is eerlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:32 schreef noodgang het volgende:
[..]Da's ook niet lief! Hadden ze wel gelijk?
Je komt er welquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik eet bananen wel als een aap hoorde ik laatst![]()
Het begin is er, bedankt
Nee hequote:Op maandag 5 augustus 2019 15:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jup
[..]
Ja dat wel. Eerlijk is eerlijk.
En je zoen is niet lekker?quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar voorlopig kost het veel geld, stinkt het, en presteer ik minder goed
Lekkerquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:35 schreef Fancy2 het volgende:
Hoe zou een roker smaken als je hem zoent?
quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:35 schreef Fancy2 het volgende:
Alsof je een asbak kustquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:35 schreef Fancy2 het volgende:
Pappaaaaaaquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Was best prima iddquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Tot nu toe geen klachten gehad
Kunt toch even wat drinken of een kauwgum nemen ofzoquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ugh...quote:
Dat zouden we binnenkamers houden, weet je nog?quote:
Ik loop al heel de dag rond met die mondsprayquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kunt toch even wat drinken of een kauwgum nemen ofzo
Ow haha!quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik met een chick heb zitten tongen was toen die meid net d'r peuk weggooide en de rook uitblies en toen meteen HOPPA!quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was een ander gat hoor, weenie.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |