So closequote:
Word zo moe van al die letters.. Lijken er met de week meer te wordenquote:Op maandag 5 augustus 2019 00:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Wanneer je een spel speelt en er een politieke LGBHTQ discussie is
Ik ga transgender worden, is hip manquote:Op maandag 5 augustus 2019 00:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Wanneer je een spel speelt en er een politieke LGBHTQ discussie is
JAAAAAAAquote:Op maandag 5 augustus 2019 00:57 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik ga transgender worden, is hip man
Ja ik gok ook maar hoor, hou het niet meer bij lolquote:Op maandag 5 augustus 2019 00:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Word zo moe van al die letters.. Lijken er met de week meer te worden
Altijd al gedachtquote:Op maandag 5 augustus 2019 00:57 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik ga transgender worden, is hip man
Neenquote:Op maandag 5 augustus 2019 00:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
werk je voor de tabaksindustrie?
Ik doe een pogingquote:Op maandag 5 augustus 2019 01:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij bent en leest ook echt alles he
Preventief uitstekenquote:Op maandag 5 augustus 2019 01:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Legendarisch jij
Ben trouwens bang dat mijn rechteroog gaat ontsteken
Hmm, niks mis met die jongen. Harde werker toch?quote:Op maandag 5 augustus 2019 01:52 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je een kluun topic leest
quote:Op maandag 5 augustus 2019 01:52 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je een kluun topic leest
Zat een wondje ook toch?quote:Op maandag 5 augustus 2019 01:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Legendarisch jij
Ben trouwens bang dat mijn rechteroog gaat ontsteken
Staat onze weddenschap nog?quote:Op maandag 5 augustus 2019 01:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hmm, niks mis met die jongen. Harde werker toch?
Nee ik weet niet, heb er in m'n slaap aangezeten en die antibiotica doet nu zo tering veel pijnquote:
Oeioeioei even bellen morgenquote:Op maandag 5 augustus 2019 01:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee ik weet niet, heb er in m'n slaap aangezeten en die antibiotica doet nu zo tering veel pijn
hoop dat het niks is
Ja ze zeiden dat het normaal is dat je elke dag verschillende symptonen hebt, gister deed links bv weer meer pijn. Maar dit is een gekke pijn, dus als het aanhoudt bel ik wel jaquote:
Wel grappig dat de hele top 3 met gelijkspel begintquote:Op maandag 5 augustus 2019 01:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Tuurlijk, man van m'n woord. Wel pas na 34 wedstrijden he
Nog nooit eerder gebeurd hequote:Op maandag 5 augustus 2019 01:56 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Wel grappig dat de hele top 3 met gelijkspel begint
Is dat zo?quote:Op maandag 5 augustus 2019 01:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nog nooit eerder gebeurd he
AZ kampioen 19/20quote:Op maandag 5 augustus 2019 01:56 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Wel grappig dat de hele top 3 met gelijkspel begint
quote:
quote:Okay, so as per u/jothamvw's suggestion, I have done some research, and discovered that this is actually the first time ever that PSV, Ajax, and Feyenoord (and Feijenoord!) have all had draws in their opening fixtures in an 'Eredivisie' season.
I have that in quotation marks, because detailed records online only seem to go back as far as the inaugural 1956-57 season, and I'm having a very difficult time locating anything, other than the winners, previous to that season. Never mind fixtures and results.
Sparta is de club van Rotterdamquote:Op maandag 5 augustus 2019 02:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Draai Feyenoord en psv om, dan klopt het wel
Of ajax en Utrecht omdraaienquote:Op maandag 5 augustus 2019 02:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Draai Feyenoord en psv om, dan klopt het wel
Trencinquote:Op maandag 5 augustus 2019 02:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Utrecht de club die er in de eerste voorronde uitligt
Vv bal op het dakquote:Op maandag 5 augustus 2019 02:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hoe heet die Bosnische club?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |