Wie houdt er niet van olifanten?quote:Op maandag 5 augustus 2019 08:52 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Waarom ging je niet in die bak? Je hield toch van olifanten?
Nog sjans gehad?
Ik hou ook wel van jazz. Lekker chill
Kan ook mooi met de barbecuequote:Op maandag 5 augustus 2019 10:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan zijn die rooksignalen wel mooi
Ik welquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik wellekker met je toiletrol paraderen
Jij hebt gewoon standaard een wc rol bij jequote:Op maandag 5 augustus 2019 10:16 schreef eNGine10 het volgende:
Liefst 5x per dag... Dat de rest van het veldje zich af gaat vragen wat voor dieet je volgt.
Nee nee maar best knap dat jij dat op commando kan!quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet te zuinig jongen.
Interesse?
quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:40 schreef dud0r het volgende:
Ik heb nog pizza over van gisteren dat ik zo ga lunchen. Alleen m'n poepertje was er minder blij mee hoe pittig ik het gemaakt had.
Dat wist je van te voren ook wel.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:42 schreef vosss het volgende:
Jezus in OUD zitten echt alleen maar chagrijnige tering-Ria's met een kort pittig kapsel zeg.
Laatste keer dat ik daar een serieus topic geopend heb. Man man man.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:42 schreef vosss het volgende:
Jezus in OUD zitten echt alleen maar chagrijnige tering-Ria's met een kort pittig kapsel zeg.
Doe maar weer zo.quote:
Dan klopt zijn stelling nietquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:42 schreef vosss het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |