Oké.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ken je niet goed, weet dat je hier al lang bent, met maatjes en zo. Ik zou het wel willen voor een week en dan flink ruzie met de FA en met Yvonne vanwege een iets hier. Verder denk ik dat je het graag wilde, anders was je nu niet blauw.
Ik weet ook totaal niet wat er gaat gebeuren als iemand over de streep gaat. En welke streep, dus succes.
Je lijkt op iemand anders nu............quote:
Ja das different koekquote:
Ik heb alle goeds met je voor, vind je een leuke user, laat dat ook duidelijk zijn.quote:
Beter of slechter?quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je lijkt op iemand anders nu............
quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb alle goeds met je voor, vind je een leuke user, laat dat ook duidelijk zijn.
95% is hier oke en top !quote:
Wat lul je dan ? Maar ik laat het maarquote:
Gelukkig!quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb alle goeds met je voor, vind je een leuke user, laat dat ook duidelijk zijn.
Nou 5 % is niet zo okquote:
Ja, iemand begon over JE en U tegen mods en toen.....en daarna...vandaar mijn reactie.quote:
Het is iig geen afkorting, een homo is nu een ITRKJLNFRDSDquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:15 schreef tonja het volgende:
IntertekstualiteitWeer een nieuw woord geleerd.
Wat een kutuitzending.
Dan heb je een post gemist van mij !quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is iig geen afkorting, een homo is nu een ITRKJLNFRDSD
TL,DRquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:17 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dan heb je een post gemist van mij !
quote:
Sterilisatie !quote:
Ik spreek u niet tegen in dezequote:
Soms..quote:
Tuurlijk vind je op welk openbaar forum dan ook, niet iedereen even leuk. Zo werkt dat. Wat dat betreft is het nèt het echte leven.quote:
Ja joh die zit aan de vivit. Helemaal van het padje afquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:18 schreef Gooddeal het volgende:
Waar zit Mo toch. Hoop dat hij oke is.
Als ik in het echte leven was als op een forum was ik allang dood geslagenquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Tuurlijk vind je op welk openbaar forum dan ook, niet iedereen even leuk. Zo werkt dat. Wat dat betreft is het nèt het echte leven.
Ik snap potje wel.
Wat is dat dan?quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:15 schreef tonja het volgende:
IntertekstualiteitWeer een nieuw woord geleerd.
Wat een kutuitzending.
Jaquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik in het echte leven was als op een forum was ik allang dood geslagen
Soms heb je ook dat je iemand eerst een eikel/kutwijf vond en die persoon later wel gaat waarderen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Tuurlijk vind je op welk openbaar forum dan ook, niet iedereen even leuk. Zo werkt dat. Wat dat betreft is het nèt het echte leven.
Ik snap potje wel.
Ik was ook net even naar het toilet, jij de onze.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Jij wel ja
![]()
Gelukkig nam ik niet net een slokje![]()
Ja, dat kan ook.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:22 schreef Marsani het volgende:
[..]
Soms heb je ook dat je iemand eerst een eikel/kutwijf vond en die persoon later wel gaat waarderen.
En andersomquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:22 schreef Marsani het volgende:
[..]
Soms heb je ook dat je iemand eerst een eikel/kutwijf vond en die persoon later wel gaat waarderen.
Godverdomme zeg. Hoe moet dat met dummy tekstenquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Wanneer in de ene tekst naar een andere tekst verwezen wordt
Ik ook hoor, het is net een kroeg waar je gezellig wat gaat drinken, maar waar je niet iedereen leuk vindt.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik snap potje wel.
Ik google wel, trut.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Wanneer in de ene tekst naar een andere tekst verwezen wordt
Intertekstualiteit is intertekstualiteit. Er werd niet gerept over de aard van de tekst.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Godverdomme zeg. Hoe moet dat met dummy teksten
Ze zegt het toch? en je quote hetquote:
Da's er maar eentje hier die dat graag doet, toch?quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:24 schreef Deisyy het volgende:
Maar hem dan ook niet meteen op zijn bek slaat
Of omgekeerd.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:22 schreef Marsani het volgende:
[..]
Met de mond ja.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Da's er maar eentje hier die dat graag doet, toch?
Dat is wel een dingetjequote:Op zondag 4 augustus 2019 22:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Intertekstualiteit is intertekstualiteit. Er werd niet gerept over de aard van de tekst.
Perfecte metafoorquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook hoor, het is net een kroeg waar je gezellig wat gaat drankje, maar waar je niet iedereen leuk vindt.
Maar hem dan ook niet meteen op zijn bek slaat
het is FOK!quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:26 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik bedoelde gewoon : ik ben hier niet zo lang. 40+ is vrij nieuw voor mij en toch erg leuk.
Anderen kennen de hele Fok! historie etc. Ik niet. That's all what i ment.
Niet zo lang? Dat roep je hier nu al een jaarquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:26 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik bedoelde gewoon : ik ben hier niet zo lang. 40+ is vrij nieuw voor mij en toch erg leuk.
Doe je datquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als ik mijn PoHi vooral in het UTO forum zo eens terug lees![]()
Die wil het letterlijk, er zijn er genoeg die het figuurlijk ook willen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Da's er maar eentje hier die dat graag doet, toch?
Goed puntquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die wil het letterlijk, er zijn er genoeg die het figuurlijk ook willen.
Die FOK! historie is toch helemaal niet belangrijk, het gaat toch om het nu. ik zie jou niet als een newbie hoor.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:26 schreef Amphorapotje het volgende:
Wel je zit nu in 2011 ongeveer geef het maar toe.quote:
Jij kwam vaak de cos binnenvallen, Joezie ook. Dat was leuk.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als ik mijn PoHi vooral in het UTO forum zo eens terug lees![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar is Joezie? Moest altijd erg om hem lachen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:28 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Jij kwam vaak de cos binnenvallen, Joezie ook. Dat was leuk.
Jij bent een typetje?quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik volgde utopia ook jaar 1 en 2quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:28 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Jij kwam vaak de cos binnenvallen, Joezie ook. Dat was leuk.
Jij kijkt op een heel andere manier naar woorden dan ikquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:29 schreef Disana het volgende:
Intertekstualiteit, wat een prachtig woord. Drie puntjes en het aantal letters deelbaar door drie. Vind ik mooi.
Ja, echt. Al heel lang weg hier.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:29 schreef Marsani het volgende:
[..]
Waar is Joezie? Moest altijd erg om hem lachen.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:29 schreef Disana het volgende:
Intertekstualiteit, wat een prachtig woord. Drie puntjes en het aantal letters deelbaar door drie. Vind ik mooi.
Ik heb op geen enkele manier in de gaten dat je nieuw ofzo bent. Je hoort hier gewoon. En met andere heb ik wel wat moeitequote:Op zondag 4 augustus 2019 22:26 schreef Amphorapotje het volgende:
Hoe kijk jij er dan naar?quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Jij kijkt op een heel andere manier naar woorden dan ik
Wat heb jij dan met cijfers?quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat ik heb met cijfers, heb jij met letters.
Wanneer was ik hier in 40+ voor het eerst? Kun jij dat ff opzoeken? aub.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Niet zo lang? Dat roep je hier nu al een jaar
Ja, maar soms kregen jullie in de uto s.c. zin om te rellen in de cos, en dan kwamen jullie binnenvallen, dat was altijd lachen, hele cos over de zeik.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik volgde utopia ook jaar 1 en 2
Meer etymologisch. Ik vind het leuk om te bedenken waar een woord vandaan komt, vergelijken met verschillende talen. En dat te onderzoeken.quote:
Nog geen jaar denk ik hoorquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wanneer was ik hier in 40+ voor het eerst? Kun jij dat ff opzoeken? aub.
Iemand die van katten houd is ook z'on raar woordquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Meer etymologisch. Ik vind het leuk om te bedenken waar een woord vandaan komt, vergelijken met verschillende talen.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Mo rolt dronken door de stad in het Weekend altijd, dat doen zwervers
Oh ja, dat is ook mooi. Veel gecompliceerder dan mijn voorliefde ook.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Meer etymologisch. Ik vind het leuk om te bedenken waar een woord vandaan komt, vergelijken met verschillende talen. En dat te onderzoeken.
Ja zeker zonder die tquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Iemand die van katten houd is ook z'on raar woord
Ik vind cijfers moeilijkquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook mooi. Veel gecompliceerder dan mijn voorliefde ook.
FF heeft morgen drie honden met 9 potenquote:
Mooi als de cijfers op een bepaalde manier bij elkaar horen, een serie vormen of een patroon te herkennen is.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
FF heeft morgen drie honden met 9 poten
Zo te zien hierquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wanneer was ik hier in 40+ voor het eerst? Kun jij dat ff opzoeken? aub.
Ik las zoiets jaquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik bedoel maar fuck die cijfersquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Zo te zien hier
Nouja, bijna een jaar dan
40+ / [40+ SC #1595] Twee bolletjes.
Oh dat kan ik me voorstellen. Hoop alleen niet dat het je rekenwerk in de weg zit.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi als de cijfers op een bepaalde manier bij elkaar horen, een serie vormen of een patroon te herkennen is.
Ik denk dat ik eerder Chinees onder de knie heb dan dat ik daar ooit iets van snapquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi als de cijfers op een bepaalde manier bij elkaar horen, een serie vormen of een patroon te herkennen is.
Ja dat krijg je met jonge gastjesquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het een deel van haar werk is. Ik deed wel eens de "boekhouding" vroeger maar ik kon het niet uitstaan als het maar een cent mis was.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat kan ik me voorstellen. Hoop alleen niet dat het je rekenwerk in de weg zit.
quote:Op [youtube][/youtube]zondag 4 augustus 2019 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoppa, daar gaan we weer.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Oké, maar dat is van een andere orde. Kan me wel goed voorstellen dat het je dan dwars zat.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het een deel van haar werk is. Ik deed wel eens de "boekhouding" vroeger maar ik kon het niet uitstaan als het maar een cent mis was.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:37 schreef Amphorapotje het volgende:
Wij noemen onze bouvier een bouvijf omdat hij een staart heeft.
Laten we het leuk houden.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoeveel staat het? Olympische kwalificatie wedstrijdquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:38 schreef chufi het volgende:
Ik krijg bij het NL dames volleybalteam altijd het Toon Hermans gevoel... Met mevrouw Sloetjes, Plak en Daalderop...
Dat kan ik gelukkig heel goed van elkaar loskoppelen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat kan ik me voorstellen. Hoop alleen niet dat het je rekenwerk in de weg zit.
Dat vind je niet als het goed is.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:38 schreef mario390 het volgende:
hoe vind ik en nicht gespeichertes password?
Jij kijkt ook alles he? Teringquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:38 schreef chufi het volgende:
Ik krijg bij het NL dames volleybalteam altijd het Toon Hermans gevoel... Met mevrouw Sloetjes, Plak en Daalderop...
Acht schermen en Ziggo.quote:
2-0 achter .. en ook in de 3e set achter ...quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoeveel staat het? Olympische kwalificatie wedstrijd
Nietquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:38 schreef mario390 het volgende:
hoe vind ik en nicht gespeichertes password?
Ah leuk. Fijn dat het niet storend is.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan ik gelukkig heel goed van elkaar loskoppelen.
Als mijn collega ergens met een verschilletje zit, komt ze altijd naar mij, ik vind het fijn om daar dan naar op zoek te gaan en het weer kloppend te maken
quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
2-0 achter .. en ook in de 3e set achter ...
Tsja tegen Italie.....quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
2-0 achter .. en ook in de 3e set achter ...
tenzij er veel spijkers in zittenquote:
Ik hou niet zo van sport kijken.quote:
Spijkerschrift?quote:
Ik snap je nietquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof dat dat dan juist niet goed is, voor Mario
bijvoorbeeldquote:
quote:
Oh dearquote:
Ja in Italie... Ik weet niet hoe het precies in elkaar zit ... 1e 2 partijen wonnen ze met gemakquote:
Ik heb er een teruggevonden door goed naar mijn andere wachtwoorden te kijken. Toen schoot het me weer te binnen.quote:
Mario, volgens mij heb je het over een ander topic. Maak je niet druk, Deisyy kan die opening aanpassen. Laat het gaan.quote:
Ik denk dat Mario het door jou post het nu weer weetquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er een teruggevonden door goed naar mijn andere wachtwoorden te kijken. Toen schoot het me weer te binnen.
dat werkt op deze seite nietquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wachtwoord vergeten? en dan je email
Kan je niet ergens aangeven dat je je wachtwoord vergeten bent, dan krijg je vaak een mail om het opnieuw in te stellen.quote:
Blijf je die postten?quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik snap Mario en Chufi wel om dames sport te kijken
Oh boyquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:43 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Mario, volgens mij heb je het over een ander topic. Maak je niet druk, Deisyy kan die opening aanpassen. Laat het gaan.
Whut ??????????quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:43 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Mario, volgens mij heb je het over een ander topic. Maak je niet druk, Deisyy kan die opening aanpassen. Laat het gaan.
nee ital.seitequote:Op zondag 4 augustus 2019 22:43 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nou Deis doe je werk en pas een password aan op een Italiaanse sitequote:
Ja hoor, vraag maarquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Deisy weet wel veel van Italiaanse sites
quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou Deis doe je werk en pas een password aan op een Italiaanse site
Nee dat ook nogquote:
Nu weet ik tenminste zeker dat het niet mijn schuld isquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou Deis doe je werk en pas een password aan op een Italiaanse site
poep3quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Das weibst toch keine hunt hier, wat jou wachtwoord is
Altijd !quote:
Kijk! Daar kunnen we wat meequote:Op zondag 4 augustus 2019 22:49 schreef mario390 het volgende:
het gaat niet ju dat jou heb de password heb,zonder waar ik op chrome en help dat ik de password vind
Het staat op mc cloudquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:49 schreef mario390 het volgende:
het gaat niet ju dat jou heb de password heb,zonder waar ik op chrome en help dat ik de password vind
Wij hebben het ook nietquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:49 schreef mario390 het volgende:
Ah okquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:49 schreef mario390 het volgende:
dat wet uik dat jullie het niet hebben, maar misschien en tip waar ik help kregen kann op googlequote:
Je weet maar nooitquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:50 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij nog zat te miepen om dat "raad je plaatje" topic.
Sorry.
Google helpt niemand.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat wet uik dat jullie het niet hebben, maar misschien en tip waar ik help kregen kann op google
quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat wet uik dat jullie het niet hebben, maar misschien en tip waar ik help kregen kann op google
Kan je niet op de site aangeven dat je je wachtwoord vergeten bent, dan krijg je vaak een mail om het opnieuw in te stellen.quote:
Nicht op diese seitequote:Op zondag 4 augustus 2019 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Kan je niet op de site aangeven dat je je wachtwoord vergeten bent, dan krijg je vaak een mail om het opnieuw in te stellen.
Dit gaat ook niet helpen..quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Kan je niet op de site aangeven dat je je wachtwoord vergeten bent, dan krijg je vaak een mail om het opnieuw in te stellen.
En het is zo makkelijk : als hij zegt : Ich bin der Mario ! Gaat alles open.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik snap er geen reet van ook eigenlijk
Dat lijkt mij het handigste, maar dan is hij al zijn briljante commentaren kwijt natürlichquote:
Als die net zo hoogstaand zijn als hier zal dat wel meevallenquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat lijkt mij het handigste, maar dan is hij al zijn briljante commentaren kwijt natürlich
dat is ja dat problem,op deze site is deze funktion uitquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
E=Echt-Mario-C kwadraat.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Mario heeft altijd van die vragen waar Einstein nog gek van zou worden
MAAK EEN NIEUW ACCOUNTquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is ja dat problem,op deze site is deze funktion uit
En zijn Italiaanse billenpics.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat lijkt mij het handigste, maar dan is hij al zijn briljante commentaren kwijt natürlich
Ofwel mach ein neues conto an. Of een conjo an.quote:
Warum?quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:59 schreef mario390 het volgende:
dat met de nieuwe account is en betje dom
Wachtwoord kwijtraken ookquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:59 schreef mario390 het volgende:
dat met de nieuwe account is en betje dom
Of erge vrouwen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja het zijn vast die sletten op dat bed
Me Conjoquote:Op zondag 4 augustus 2019 23:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ofwel mach ein neues conto an. Of een conjo an.
Ja, maak Tonja aan.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 23:00 schreef TillyB het volgende:
Fuck die Italianen, blijf gewoon bij ons!
Ah het is een webcam sletten websitequote:Op zondag 4 augustus 2019 23:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
weil ich bei firefox niet paypal heb
Ohw dat ww ben je dus ook al kwijtquote:Op zondag 4 augustus 2019 23:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
weil ich bei firefox niet paypal heb
quote:Op zondag 4 augustus 2019 23:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ah het is een webcam sletten website
Daar ga je toch niet voor betalen?quote:Op zondag 4 augustus 2019 23:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ah het is een webcam sletten website
Alle gratis sites kent hij al uit zijn hoofd, denk ik zomaar.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 23:00 schreef TillyB het volgende:
Fuck die Italianen, blijf gewoon bij ons!
Ik heb geen idee, zijn hoofd lijkt vaak niet heel volquote:Op zondag 4 augustus 2019 23:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Alle gratis sites kent hij al uit zijn hoofd, denk ik zomaar.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, zijn hoofd lijkt vaak niet heel vol
Oh, ze zijn echtquote:
Goffer!quote:Op zondag 4 augustus 2019 23:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oh, ze zijn echtDan wil ik ook het wachtwoord
Ja, hier moet ik een topic over openen. Ik ben mijn live ww kwijt in Firefox.quote:
Groene sind gut, doch?quote:Op zondag 4 augustus 2019 23:08 schreef mario390 het volgende:
kreg ik de kut groene alerte van de 2 topics
Het is jammer dat we je niet kunnen helpen. Ik zou de site aanschrijven als ik jou was.quote:Op zondag 4 augustus 2019 23:08 schreef mario390 het volgende:
kreg ik de kut groene alerte van de 2 topics
Welnee, pleur het gewoon hier, 'we' helpen je wel hoorquote:Op zondag 4 augustus 2019 23:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, hier moet ik een topic over openen. Ik ben mijn live ww kwijt in Firefox.
Ja !quote:Op zondag 4 augustus 2019 23:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is jammer dat we je niet kunnen helpen. Ik zou de site aanschrijven als ik jou was.
Ah top ! Eerst even toiletteren. Tosso.quote:Op zondag 4 augustus 2019 23:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Welnee, pleur het gewoon hier, 'we' helpen je wel hoor
quote:Op zondag 4 augustus 2019 23:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ah top ! Eerst even toiletteren. Tosso.
Ik ben groenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor de infoquote:Op zondag 4 augustus 2019 23:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ah top ! Eerst even toiletteren. Tosso.
heb ik wel en op twitter bij hun ookquote:Op zondag 4 augustus 2019 23:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is jammer dat we je niet kunnen helpen. Ik zou de site aanschrijven als ik jou was.
Succes ermeequote:Op zondag 4 augustus 2019 23:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb ik wel en op twitter bij hun ook
Gewoon nog een paar keer doen. Zo om het kwartier zou ik aanraden. En vol blijven houdenquote:Op zondag 4 augustus 2019 23:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb ik wel en op twitter bij hun ook
quote:Op zondag 4 augustus 2019 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben groenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Geen dankquote:
En hoeveel is de betaling? zeker 2 euro of ietsquote:Op zondag 4 augustus 2019 23:13 schreef mario390 het volgende:
ik werd nieuw registrieren ,moeten ze halt de erste betaling stornieren
Slaap lekker !quote:
15quote:Op zondag 4 augustus 2019 23:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En hoeveel is de betaling? zeker 2 euro of iets
Smakelijk ! Ik zit nog vol.quote:
quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 23:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet ik dat nederlandse mooie kontjes hebben maar ik heb precies nu geen tijd
Das ist ihren passworte, katze fressen!quote:
Beffen3quote:Op zondag 4 augustus 2019 23:17 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Das ist ihren passworte, katze fressen!
Mumu fressenquote:Op zondag 4 augustus 2019 23:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het Oostenrijkse woord is vast mooier
zeig mir en seite de nu 2 euro kostet, gevt het nietquote:Op zondag 4 augustus 2019 23:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja die denkt tief lekker op met je arse abbo
Wat krijg je voor die 15 euro?quote:Op zondag 4 augustus 2019 23:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeig mir en seite de nu 2 euro kostet, gevt het niet
FoK! pro monatquote:Op zondag 4 augustus 2019 23:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeig mir en seite de nu 2 euro kostet, gevt het niet
Ik ben je nog steeds dankbaar voor vanaktieveilingen , alleen die naam alquote:Op zondag 4 augustus 2019 23:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wow, nog erger dan het nederlandse woordknap
quote:Op zondag 4 augustus 2019 23:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ben je nog steeds dankbaar voor vanaktieveilingen , alleen die naam al
Carla knipt een pizza in stukjes voor Yanal .. niets gemistquote:Op zondag 4 augustus 2019 23:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja om dat ze de hele tijd wegdraaien
Slaap ze ! Ik kreeg het warm en heb de airco aan.quote:
Das nie errug bij een plat dakquote:
Snap 'm nietquote:Op zondag 4 augustus 2019 23:25 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Das nie errug bij een plat dak
Zo het is niet te harden weer iddquote:Op zondag 4 augustus 2019 23:24 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Slaap ze ! Ik kreeg het warm en heb de airco aan.
Ik heb mijn broertje geholpen. Eind augustus krijg hij alles, beneden HR++ beglazing en een airco boven. Hij is heel blij.quote:Op zondag 4 augustus 2019 23:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zo het is niet te harden weer idd
wat? je ben ook angemeeld?quote:Op zondag 4 augustus 2019 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Carla knipt een pizza in stukjes voor Yanal .. niets gemist
Hij zit op jouw accountquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |