Oké.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ken je niet goed, weet dat je hier al lang bent, met maatjes en zo. Ik zou het wel willen voor een week en dan flink ruzie met de FA en met Yvonne vanwege een iets hier. Verder denk ik dat je het graag wilde, anders was je nu niet blauw.
Ik weet ook totaal niet wat er gaat gebeuren als iemand over de streep gaat. En welke streep, dus succes.
Je lijkt op iemand anders nu............quote:
Ja das different koekquote:
Ik heb alle goeds met je voor, vind je een leuke user, laat dat ook duidelijk zijn.quote:
Beter of slechter?quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je lijkt op iemand anders nu............
quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb alle goeds met je voor, vind je een leuke user, laat dat ook duidelijk zijn.
95% is hier oke en top !quote:
Wat lul je dan ? Maar ik laat het maarquote:
Gelukkig!quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb alle goeds met je voor, vind je een leuke user, laat dat ook duidelijk zijn.
Nou 5 % is niet zo okquote:
Ja, iemand begon over JE en U tegen mods en toen.....en daarna...vandaar mijn reactie.quote:
Het is iig geen afkorting, een homo is nu een ITRKJLNFRDSDquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:15 schreef tonja het volgende:
IntertekstualiteitWeer een nieuw woord geleerd.
Wat een kutuitzending.
Dan heb je een post gemist van mij !quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is iig geen afkorting, een homo is nu een ITRKJLNFRDSD
TL,DRquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:17 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dan heb je een post gemist van mij !
quote:
Sterilisatie !quote:
Ik spreek u niet tegen in dezequote:
Soms..quote:
Tuurlijk vind je op welk openbaar forum dan ook, niet iedereen even leuk. Zo werkt dat. Wat dat betreft is het nčt het echte leven.quote:
Ja joh die zit aan de vivit. Helemaal van het padje afquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:18 schreef Gooddeal het volgende:
Waar zit Mo toch. Hoop dat hij oke is.
Als ik in het echte leven was als op een forum was ik allang dood geslagenquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Tuurlijk vind je op welk openbaar forum dan ook, niet iedereen even leuk. Zo werkt dat. Wat dat betreft is het nčt het echte leven.
Ik snap potje wel.
Wat is dat dan?quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:15 schreef tonja het volgende:
IntertekstualiteitWeer een nieuw woord geleerd.
Wat een kutuitzending.
Jaquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik in het echte leven was als op een forum was ik allang dood geslagen
Soms heb je ook dat je iemand eerst een eikel/kutwijf vond en die persoon later wel gaat waarderen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Tuurlijk vind je op welk openbaar forum dan ook, niet iedereen even leuk. Zo werkt dat. Wat dat betreft is het nčt het echte leven.
Ik snap potje wel.
Ik was ook net even naar het toilet, jij de onze.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Jij wel ja
![]()
Gelukkig nam ik niet net een slokje![]()
Ja, dat kan ook.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:22 schreef Marsani het volgende:
[..]
Soms heb je ook dat je iemand eerst een eikel/kutwijf vond en die persoon later wel gaat waarderen.
En andersomquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:22 schreef Marsani het volgende:
[..]
Soms heb je ook dat je iemand eerst een eikel/kutwijf vond en die persoon later wel gaat waarderen.
Godverdomme zeg. Hoe moet dat met dummy tekstenquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Wanneer in de ene tekst naar een andere tekst verwezen wordt
Ik ook hoor, het is net een kroeg waar je gezellig wat gaat drinken, maar waar je niet iedereen leuk vindt.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik snap potje wel.
Ik google wel, trut.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Wanneer in de ene tekst naar een andere tekst verwezen wordt
Intertekstualiteit is intertekstualiteit. Er werd niet gerept over de aard van de tekst.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Godverdomme zeg. Hoe moet dat met dummy teksten
Ze zegt het toch? en je quote hetquote:
Da's er maar eentje hier die dat graag doet, toch?quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:24 schreef Deisyy het volgende:
Maar hem dan ook niet meteen op zijn bek slaat
Of omgekeerd.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:22 schreef Marsani het volgende:
[..]
Met de mond ja.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Da's er maar eentje hier die dat graag doet, toch?
Dat is wel een dingetjequote:Op zondag 4 augustus 2019 22:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Intertekstualiteit is intertekstualiteit. Er werd niet gerept over de aard van de tekst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |