Oké, maar dat is van een andere orde. Kan me wel goed voorstellen dat het je dan dwars zat.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het een deel van haar werk is. Ik deed wel eens de "boekhouding" vroeger maar ik kon het niet uitstaan als het maar een cent mis was.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:37 schreef Amphorapotje het volgende:
Wij noemen onze bouvier een bouvijf omdat hij een staart heeft.
Laten we het leuk houden.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Mo rolt dronken door de stad in het Weekend altijd, dat doen zwervers
Hoeveel staat het? Olympische kwalificatie wedstrijdquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:38 schreef chufi het volgende:
Ik krijg bij het NL dames volleybalteam altijd het Toon Hermans gevoel... Met mevrouw Sloetjes, Plak en Daalderop...
Dat kan ik gelukkig heel goed van elkaar loskoppelen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat kan ik me voorstellen. Hoop alleen niet dat het je rekenwerk in de weg zit.
Dat vind je niet als het goed is.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:38 schreef mario390 het volgende:
hoe vind ik en nicht gespeichertes password?
Jij kijkt ook alles he? Teringquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:38 schreef chufi het volgende:
Ik krijg bij het NL dames volleybalteam altijd het Toon Hermans gevoel... Met mevrouw Sloetjes, Plak en Daalderop...
Acht schermen en Ziggo.quote:
2-0 achter .. en ook in de 3e set achter ...quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoeveel staat het? Olympische kwalificatie wedstrijd
Nietquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:38 schreef mario390 het volgende:
hoe vind ik en nicht gespeichertes password?
Ah leuk. Fijn dat het niet storend is.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan ik gelukkig heel goed van elkaar loskoppelen.
Als mijn collega ergens met een verschilletje zit, komt ze altijd naar mij, ik vind het fijn om daar dan naar op zoek te gaan en het weer kloppend te maken
quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
2-0 achter .. en ook in de 3e set achter ...
Tsja tegen Italie.....quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
2-0 achter .. en ook in de 3e set achter ...
tenzij er veel spijkers in zittenquote:
Ik hou niet zo van sport kijken.quote:
Spijkerschrift?quote:
Ik snap je nietquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof dat dat dan juist niet goed is, voor Mario
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |