Perfecte metafoorquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook hoor, het is net een kroeg waar je gezellig wat gaat drankje, maar waar je niet iedereen leuk vindt.
Maar hem dan ook niet meteen op zijn bek slaat
het is FOK!quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:26 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik bedoelde gewoon : ik ben hier niet zo lang. 40+ is vrij nieuw voor mij en toch erg leuk.
Anderen kennen de hele Fok! historie etc. Ik niet. That's all what i ment.
Niet zo lang? Dat roep je hier nu al een jaarquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:26 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik bedoelde gewoon : ik ben hier niet zo lang. 40+ is vrij nieuw voor mij en toch erg leuk.
Doe je datquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als ik mijn PoHi vooral in het UTO forum zo eens terug lees![]()
Die wil het letterlijk, er zijn er genoeg die het figuurlijk ook willen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Da's er maar eentje hier die dat graag doet, toch?
Goed puntquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die wil het letterlijk, er zijn er genoeg die het figuurlijk ook willen.
Die FOK! historie is toch helemaal niet belangrijk, het gaat toch om het nu. ik zie jou niet als een newbie hoor.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:26 schreef Amphorapotje het volgende:
Wel je zit nu in 2011 ongeveer geef het maar toe.quote:
Jij kwam vaak de cos binnenvallen, Joezie ook. Dat was leuk.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als ik mijn PoHi vooral in het UTO forum zo eens terug lees![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik in het echte leven was als op een forum was ik allang dood geslagen
Waar is Joezie? Moest altijd erg om hem lachen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:28 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Jij kwam vaak de cos binnenvallen, Joezie ook. Dat was leuk.
Jij bent een typetje?quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik in het echte leven was als op een forum was ik allang dood geslagen
Ik volgde utopia ook jaar 1 en 2quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:28 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Jij kwam vaak de cos binnenvallen, Joezie ook. Dat was leuk.
Jij kijkt op een heel andere manier naar woorden dan ikquote:Op zondag 4 augustus 2019 22:29 schreef Disana het volgende:
Intertekstualiteit, wat een prachtig woord. Drie puntjes en het aantal letters deelbaar door drie. Vind ik mooi.
Ja, echt. Al heel lang weg hier.quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:29 schreef Marsani het volgende:
[..]
Waar is Joezie? Moest altijd erg om hem lachen.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:29 schreef Disana het volgende:
Intertekstualiteit, wat een prachtig woord. Drie puntjes en het aantal letters deelbaar door drie. Vind ik mooi.
Ik heb op geen enkele manier in de gaten dat je nieuw ofzo bent. Je hoort hier gewoon. En met andere heb ik wel wat moeitequote:Op zondag 4 augustus 2019 22:26 schreef Amphorapotje het volgende:
Hoe kijk jij er dan naar?quote:Op zondag 4 augustus 2019 22:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Jij kijkt op een heel andere manier naar woorden dan ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |