quote:Op zondag 4 augustus 2019 23:00 schreef TillyB het volgende:
Fuck die Italianen, blijf gewoon bij ons!
Ik heb geen idee, zijn hoofd lijkt vaak niet heel volquote:Op zondag 4 augustus 2019 23:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Alle gratis sites kent hij al uit zijn hoofd, denk ik zomaar.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, zijn hoofd lijkt vaak niet heel vol
Oh, ze zijn echtquote:
Goffer!quote:Op zondag 4 augustus 2019 23:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oh, ze zijn echtDan wil ik ook het wachtwoord
Ja, hier moet ik een topic over openen. Ik ben mijn live ww kwijt in Firefox.quote:
Groene sind gut, doch?quote:Op zondag 4 augustus 2019 23:08 schreef mario390 het volgende:
kreg ik de kut groene alerte van de 2 topics
Het is jammer dat we je niet kunnen helpen. Ik zou de site aanschrijven als ik jou was.quote:Op zondag 4 augustus 2019 23:08 schreef mario390 het volgende:
kreg ik de kut groene alerte van de 2 topics
Welnee, pleur het gewoon hier, 'we' helpen je wel hoorquote:Op zondag 4 augustus 2019 23:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, hier moet ik een topic over openen. Ik ben mijn live ww kwijt in Firefox.
Ja !quote:Op zondag 4 augustus 2019 23:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is jammer dat we je niet kunnen helpen. Ik zou de site aanschrijven als ik jou was.
Ah top ! Eerst even toiletteren. Tosso.quote:Op zondag 4 augustus 2019 23:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Welnee, pleur het gewoon hier, 'we' helpen je wel hoor
quote:Op zondag 4 augustus 2019 23:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ah top ! Eerst even toiletteren. Tosso.
Ik ben groenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor de infoquote:Op zondag 4 augustus 2019 23:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ah top ! Eerst even toiletteren. Tosso.
heb ik wel en op twitter bij hun ookquote:Op zondag 4 augustus 2019 23:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is jammer dat we je niet kunnen helpen. Ik zou de site aanschrijven als ik jou was.
Succes ermeequote:Op zondag 4 augustus 2019 23:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb ik wel en op twitter bij hun ook
Gewoon nog een paar keer doen. Zo om het kwartier zou ik aanraden. En vol blijven houdenquote:Op zondag 4 augustus 2019 23:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb ik wel en op twitter bij hun ook
quote:Op zondag 4 augustus 2019 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben groenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Geen dankquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |