Maar dat is niet de voetbalbegroting.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, ze hebben de 5e begroting van de eredivisie schat ik.
Ja zesde volgens mij, maar ook met spelers uit de eerste divisie staat er echt een degelijk team zoals het vandaag speelt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, ze hebben de 5e begroting van de eredivisie schat ik.
Toen wonnen we ook van Vitessequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:54 schreef Themeparktommy het volgende:
3 jaar geleden wonnen we ook gewoon van PAOK
Dat spelers ook niet in staat zijn om zelf wat van positie te wisselen waar nodig is ook geen heel best tekenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:54 schreef El-Stinho het volgende:
Dat wisselen van posities door PSV ook. Starten met Pereiro op 10, dan Bergwijn. En Malen die opeens actief als linksbuiten staat. Van Bommel is een drinker.
Is dat niet overal bekend? Ik ben daar ook wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Alleen zegt het spelersbudget wel meer dan een begroting zelf. Jammer dat daar niet meer inzicht in wordt verschaft.
Ja of zijn zoon, die kan ook goed schieten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ie Sadilek daar niet neer zet.
Die is ook klein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Bergwijn op 10 is de belangrijkste hint dat Van Bommel dit team niet op de rails gaat krijgen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:54 schreef El-Stinho het volgende:
Dat wisselen van posities door PSV ook. Starten met Pereiro op 10, dan Bergwijn. En Malen die opeens actief als linksbuiten staat. Van Bommel is een drinker.
Met Heiko Westermann in de gelederen toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:54 schreef Themeparktommy het volgende:
Met Heiko Westergodd achterin.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:54 schreef Themeparktommy het volgende:
Niet specifiek, nee. Ik weet dat ze bijvoorbeeld in Spanje bij de Bond een overzicht van spelersbudgetten maken en dat publiceren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dat niet overal bekend? Ik ben daar ook wel benieuwd naar.
Bij Willem II staat dat op 3,8 miljoen.
Over een maand staat Hendrix op 10.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bergwijn op 10 is de belangrijkste hint dat Van Bommel dit team niet op de rails gaat krijgen.
Kaplaarzen aan en gaanquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Heiko Westergodd achterin.
MrstyloGODquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:55 schreef mrstylo het volgende:
Echt irritant dat PSV niet op FS1 is(heb KPN). Man man man
ik begrijp dat psv slecht speelt...
STYLO IS UIT DE DOOD HERREZENquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:55 schreef mrstylo het volgende:
Hallo makker.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:55 schreef mrstylo het volgende:
Caland staat nu op de Gelbe Wand, lieve jongen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makker.
@:doublepain @:caland @:onlogisch @:lenny_leonard @:jojoortje HIJ IS ER WEER HOOR
Heb je je speler Nick Minaj al ingevuld bij dat spel van Drizzt?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makker.
@:doublepain @:caland @:onlogisch @:lenny_leonard @:jojoortje HIJ IS ER WEER HOOR
Hey Stylo, alles goed?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:55 schreef mrstylo het volgende:
Daar heeft hij dan mooi spijt van als hij straks ziet dat mrstylo weer gepost heeft.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Caland staat nu op de Gelbe Wand, lieve jongen.
Jazeker.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je je speler Nick Minaj al ingevuld bij dat spel van Drizzt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |