Monaco vergeten?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die maakte foutjes, niet dit soort blunders.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:17 schreef Mano_ het volgende:
Kom net binnen, iemand een gifje van lec?
quote:
Ik denk dat je nu teveel denkt aan begin 2018 en je moet aan de kritiek van ver daar voor denkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:14 schreef TAV74 het volgende: [..] Bij Max was de kritiek buitensporig. Fouten horen er wel bij, maar Leclerc maakt er toch wel veel op vreemde momenten.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:20 schreef Ferdii het volgende:
Ricciardo
prima keuze om naar renault te gaan
Met de achterkant de bandenstapel geraakt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:21 schreef mikieu het volgende:
Wat is er met Leclerc?
Schakelde te laat in, hoorde nu iets dat ie schade heeft?
Ze gingen toch meedoen om het kampioenschap?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:20 schreef Ferdii het volgende:
Ricciardo
Nu al meer geleerd dan ie bij RBR zou kunnen!!!!!!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:20 schreef Ferdii het volgende:
Ricciardo
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:17 schreef Mano_ het volgende:
Kom net binnen, iemand een gifje van lec?
Spin opkomen rechte stuk en achterkant de muur in.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:21 schreef mikieu het volgende:
Wat is er met Leclerc?
Gewoon langzamer dan Russellquote:
Monaco ging inderdaad standaard minder jaquote:
He's still an idiot!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:21 schreef mikieu het volgende:
Wat is er met Leclerc?
te vroeg op het gas bij opkomen rechte stuk, daardoor gespind en met acterkant de banden inquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:21 schreef mikieu het volgende:
Wat is er met Leclerc?
Raakte de bandjesquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:21 schreef mikieu het volgende:
Wat is er met Leclerc?
Stokbrood en Viking rijden beide met een ander pakket toch.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:21 schreef vosss het volgende:
Iedereen over Russell, maar Kmag staat mooi 4de anders. Waar is croissant?
Dankje CrashOquote:
Ja. Kmag nieuw, stokbrood oud.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:22 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Stokbrood en Viking rijden beide met een ander pakket toch.
Nee helaas niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:22 schreef mikieu het volgende:
Thanks allen! Die is klaar lijkt me, beste beuk.
Doet hij ook, wil teveel op verkeerde momenten lijkt het.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Monaco ging inderdaad standaard minder ja
Maar ik krijg het idee dat Leclerc inmiddels wel heel veel fouten maakt.
Ho ho, hij haalt hier wel meer voldoening uit dan bij Red Bull hoor!!!quote:
Hij heeft wel oneindig meer punten dan zijn teamgenoot jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:24 schreef DonVincenzo het volgende:
Kubica weer kansloos laatste. Op 0,8 sec van de nummer 19, op 1,3 seconde van z'n teamgenootje,
Echt, wat doet die vent nog in de F1? Ga een muur stucen of zo.
Heeft hij dat serieus gezegd??quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Ho ho, hij haalt hier wel meer voldoening uit dan bij Red Bull hoor!!!
Bron: die geldwolf zelf.
Jaquote:
Klopt. Grosjean rijdt met de Australiė-set upquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:22 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Stokbrood en Viking rijden beide met een ander pakket toch.
Ik heb iets gelezen over dat hij bij Renault meer leert.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik haal er anders ook wel genoeg voldoening uit na al die eigendunk van 'mquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Oneindig meer punten?!? Eentje meer toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:24 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Hij heeft wel oneindig meer punten dan zijn teamgenoot ja
1 / 0 = ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:29 schreef het_synergy_effect het volgende:
[..]
Oneindig meer punten?!? Eentje meer toch?
Bij RBR zou hij toch ook een aardig bedrag krijgen? Wat een prutser is het ook om naar zo'n flopteam over te stappen voor een paar miljoen extra.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:27 schreef miss_dynastie het volgende:
No smile... terwijl hij toch veertig miljoen redenen om te lachen heeft
Niet oneindigquote:
Naast geld zou het ook wel hebben meegespeeld dat hij niet meer de 1e rijder was.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:29 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Bij RBR zou hij toch ook een aardig bedrag krijgen? Wat een prutser is het ook om naar zo'n flopteam over te stappen voor een paar miljoen extra.
Haha ja wat een lul.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:29 schreef Zorro het volgende:
Olav maak je niet zo druk, het is Q2 maar.
De meeste verschillen zijn te kleinquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:29 schreef wdn het volgende:
man zo snel kan ik niet eens met mijn ogen knipperen
0.025
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:27 schreef LTVDK het volgende:
'I'm gonna kill someone who looks at me the wrong way'
Plooij staat gewoon voor je neus he Ricciardo ...
Does not computequote:
Dit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:30 schreef Themeparktommy het volgende:
Het kan zomaar gebeuren vandaag
Die heeft of gedacht of iemand heeft hem wijs gemaakt dat Renault competitief zou zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:29 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Bij RBR zou hij toch ook een aardig bedrag krijgen? Wat een prutser is het ook om naar zo'n flopteam over te stappen voor een paar miljoen extra.
Nah. Zometeen in Q3 gaat de party mode aan en heeft Hamilton weer de moeilijkste kwalificatie van zijn leven gereden na amper herstelt te zijn van zijn ernstige ziekte vorige week.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:30 schreef Themeparktommy het volgende:
Het kan zomaar gebeuren vandaag
Klopt daarom wint ie alleen met regen omdat pk's er dan niet toe doenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:31 schreef Mothzor het volgende:
De reden dat Max nog steeds geen pole heeft is de partymode van Mercedes.
Vandaag gaat hem ook niet worden... Komen nog wel wat pk'tjes bij zo.
Het was niet puur voor het geld.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:29 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Pcies 😂quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:31 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Nah. Zometeen in Q3 gaat de party mode aan en heeft Hamilton weer de moeilijkste kwalificatie van zijn leven gereden na amper herstelt te zijn van zijn ernstige ziekte vorige week.
Fucking jankbal dat het is. Hopelijk choked ie morgen compleet. Verstappen in de bolide van Bottas zou die charlatan elke Grand Prix op een ronde zetten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:31 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Nah. Zometeen in Q3 gaat de party mode aan en heeft Hamilton weer de moeilijkste kwalificatie van zijn leven gereden na amper herstelt te zijn van zijn ernstige ziekte vorige week.
Dat is een algoritme, niet de wiskundige oplossing.quote:
Eigenlijk had die op de IC moeten liggen maar hij wilde zijn fans niet teleurstellen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Fucking jankbal dat het is. Hopelijk choked ie morgen compleet. Verstappen in de bolide van Bottas zou die charlatan elke Grand Prix op een ronde zetten.
Tja, kwestie van benadering. Het is een oneindige recursieve functiequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is een algoritme, niet de wiskundige oplossing.
Met mijn achtergrond kan ik het hier niet mee eens zijn. Onoplosbaarquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:35 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Tja, kwestie van benadering. Het is een oneindige recursieve functie
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk had die op de IC moeten liggen maar hij wilde zijn fans niet teleurstellen.
Potato - poteeto, komt op het zelfde neerquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met mijn achtergrond kan ik het hier niet mee eens zijn. Onoplosbaar
Kan ik me ook wel voorstellen; iedereen weet dat germany the best crowd heeftquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk had die op de IC moeten liggen maar hij wilde zijn fans niet teleurstellen.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel voorstellen; iedereen weet dat germany the best crowd kraut heeft
Best Krautquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel voorstellen; iedereen weet dat germany the best crowd heeft
quote:
quote:
Ja want start op geelquote:
Maar laten lopen op op de mediums te kunnen startenquote:
Die hebben helemaal niet op rood gereden dacht ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:43 schreef vosss het volgende:
Heb ff gemist waar die rooie rakkers op stonden wegens bier halen. Starten die ook op geel?
Die vrachtwagen was een tekenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:43 schreef Seam het volgende:
Hulk weer zoveel beter in de quali dan Ric
Merc, RB en Fer op geel. De rest roodquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:43 schreef vosss het volgende:
Heb ff gemist waar die rooie rakkers op stonden wegens bier halen. Starten die ook op geel?
Ok okquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die hebben helemaal niet op rood gereden dacht ik.
Nogal. Als-ie z'n tijd nu had verbeterd, had-ie morgen op de soft ipv de medium moeten starten.quote:
Jawelquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die hebben helemaal niet op rood gereden dacht ik.
Jup als we de context negeren dan zeker jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:43 schreef Seam het volgende:
Hulk weer zoveel beter in de quali dan Ric
Alles voor de kijkers he.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:45 schreef franske19 het volgende:
Lekker naief bij Ziggo. Merc zet dadelijk de party mode vol open en dan is het gewoon minimaal drie tiende toegeven voor RBR.
Jup. Leclerc zie ik ook nog wel voor Max eindigen. Ik denk dat het P3 wordt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:45 schreef franske19 het volgende:
Lekker naief bij Ziggo. Merc zet dadelijk de party mode vol open en dan is het gewoon minimaal drie tiende toegeven voor RBR.
Maar we hebben nog niet gezien wat Max écht kan op de rode band.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:45 schreef franske19 het volgende:
Jawel. De 1ste 2 sectoren paars rijden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar we hebben nog niet gezien wat Max écht kan op de rode band.
Terwijl de andere toppers op geel reden...quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Jawel. De 1ste 2 sectoren paars rijden.
quote:
De mercs hadden ook rood eronder hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Terwijl de andere toppers op geel reden...
Zigg0 app?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:48 schreef Themeparktommy het volgende:
en nu weer gewoon 3 tienden erachter
Welke context?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jup als we de context negeren dan zeker ja
Ik ook niet..leg er een kratje bier opquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:50 schreef zoem het volgende:
Wordt toch een interessante Q3, al verwacht ik geen pole
Ik ook niet. Dus zou deste mooier zijn als welquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:50 schreef zoem het volgende:
Het ging natuurlijk om Verstappen, zoals volstrekt duidelijk was.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:50 schreef Weltschmerz het volgende:
'Niet in de situatie gezeten dat pole positions echt mogelijk waren'. NIet? En al die poles van Ricciardo dan?
Voor wie?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:50 schreef zoem het volgende:
Alle 3 de sectoren (eerder al paars in 3e sector)quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Jawel. De 1ste 2 sectoren paars rijden.
Maar hij was wel in de positie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het ging natuurlijk om Verstappen, zoals volstrekt duidelijk was.
Lijkt me niet meer dan logisch dat iemand pole paktquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:50 schreef zoem het volgende:
Nooit te vroeg kippenvel krijgenquote:
Oranje klapjosti'squote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:53 schreef Luppie0110 het volgende:
Heeft Max het wk gewonnen ofzo? Wat een blijdschap, de kwali is nog niet eens afgelopen..
Snelste tijden aan het einde van Q1 (zie Magnussen ineens naar P4) en net die ronde kon RIC niet rijden omdat Perez de baan afsloot. (RIC kreeg bericht dat hij maar 30 sec de tijd had ipv 1 minuut, echt heel maf en daarom haalde hij mag en per in)quote:
Echt he, jeetje zeg. Jeetje nog aan toe.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:53 schreef Luppie0110 het volgende:
Heeft Max het wk gewonnen ofzo? Wat een blijdschap, de kwali is nog niet eens afgelopen..
Nou echt!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:53 schreef ETA het volgende:
ok, Gasly kan eindelijk nuttig zijn door even eraf te stuiteren in laatste minuut en rode vlag veroorzaken....
neequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:54 schreef Zipportal het volgende:
Dit maak Max nog steeds de jongste P1 houder toch?
Nee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:54 schreef Zipportal het volgende:
Dit maakt van Max nog steeds de jongste P1 houder toch?
Ben die Max pijperij een beetje zat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt he, jeetje zeg. Jeetje nog aan toe.
Nopequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:54 schreef Zipportal het volgende:
Gelukkig ben jij niet zo, hč.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:53 schreef Luppie0110 het volgende:
Muah, vlak achter Leclerc.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:54 schreef Lola69 het volgende:
Max met de "provisional pole" en Gasly speelt weer in niemandsland
Daarvoor moest ‘ie het in Mexico doen en dat heeft Ric verpest...quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:54 schreef Zipportal het volgende:
Nu al 20 dooien gestorven hier. Goddomme wat spannend.quote:
Het is ook wel wat he. Poe hé.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:54 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Ben die Max pijperij een beetje zat.
Morgen worden de punten pas verdeeld he.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Nu al 20 dooien gestorven hier. Goddomme wat spannend.
Owja. Is pas Q3.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:56 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Morgen worden de punten pas verdeeld he.
Hij moet nog startenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:55 schreef Keukendrol het volgende:
Hoop dat Max nog terugvalt naar P10. Wordt een saaie race anders.
Great track, great crowdquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:56 schreef BorisDeLul het volgende:
En straks gewoon weer "Get in there, Lewis!"
Start zal wel weer slecht gaan gok ik, hele seizoen alquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:55 schreef Keukendrol het volgende:
Hoop dat Max nog terugvalt naar P10. Wordt een saaie race anders.
Best crowdquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:56 schreef BorisDeLul het volgende:
En straks gewoon weer "Get in there, Lewis!"
Je eerste pole pakken is toch wel een dingetje hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:53 schreef Luppie0110 het volgende:
Het gaat nog nergens om, dit zegt allemaal niks!quote:
Vast een poepstartquote:
Echt ja, hij zegt dingen. Bizar weer.quote:
Totdat ‘ie dik verliest, dan heeft ‘ie ineens keelpijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:57 schreef Monolith het volgende:
Altijd die zogenaamde complimenten van Hamilton voor de concurrentie.
Bean is een baasquote:
Aerodynamica.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:58 schreef Bzzzzt het volgende:
Waarom heeft max maar 1 monitor op zijn auto?
Je snapt er niet heel veel vanquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:58 schreef Mansjester het volgende:
Snap niet dat ze altijd slechts 2 keer 1 rondje doen in Q3.
Kan beter toch 2 keer 2 rondjes rijden,zodat je meer kans hebt op betere startplek. Dat belang lijkt me groter dan slijtage door 2 rondjes extra op een bandenset.
Inderdaad, gewoon weer. Maar Bottas wil zijn laatste rondje nog weleens verpesten, dat doet Hamilton minder vaak schat ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:55 schreef TAV74 het volgende:
Lekker aan het schoeien die Max... En Bottas vooralsnog gewoon weer voor Hamilton.
Gaat er om spannen.
Kraaiepoten gooien als niemand het zietquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:58 schreef Zorro het volgende:
Max nu vertragen zodat Mercedes de vlag krijgt
En F1 eigenaarquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:59 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Bean is een baas
Behoorlijke petrol head ook, zat ooit bij Top Gear op de bank en lulde Clarkson weg,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |