Ja want start op geelquote:
Maar laten lopen op op de mediums te kunnen startenquote:
Die hebben helemaal niet op rood gereden dacht ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:43 schreef vosss het volgende:
Heb ff gemist waar die rooie rakkers op stonden wegens bier halen. Starten die ook op geel?
Die vrachtwagen was een tekenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:43 schreef Seam het volgende:
Hulk weer zoveel beter in de quali dan Ric
Merc, RB en Fer op geel. De rest roodquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:43 schreef vosss het volgende:
Heb ff gemist waar die rooie rakkers op stonden wegens bier halen. Starten die ook op geel?
Ok okquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die hebben helemaal niet op rood gereden dacht ik.
Nogal. Als-ie z'n tijd nu had verbeterd, had-ie morgen op de soft ipv de medium moeten starten.quote:
Jawelquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die hebben helemaal niet op rood gereden dacht ik.
Jup als we de context negeren dan zeker jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:43 schreef Seam het volgende:
Hulk weer zoveel beter in de quali dan Ric
Alles voor de kijkers he.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:45 schreef franske19 het volgende:
Lekker naief bij Ziggo. Merc zet dadelijk de party mode vol open en dan is het gewoon minimaal drie tiende toegeven voor RBR.
Jup. Leclerc zie ik ook nog wel voor Max eindigen. Ik denk dat het P3 wordt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:45 schreef franske19 het volgende:
Lekker naief bij Ziggo. Merc zet dadelijk de party mode vol open en dan is het gewoon minimaal drie tiende toegeven voor RBR.
Maar we hebben nog niet gezien wat Max écht kan op de rode band.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:45 schreef franske19 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |