Niet oneindigquote:
Naast geld zou het ook wel hebben meegespeeld dat hij niet meer de 1e rijder was.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:29 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Bij RBR zou hij toch ook een aardig bedrag krijgen? Wat een prutser is het ook om naar zo'n flopteam over te stappen voor een paar miljoen extra.
Haha ja wat een lul.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:29 schreef Zorro het volgende:
Olav maak je niet zo druk, het is Q2 maar.
De meeste verschillen zijn te kleinquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:29 schreef wdn het volgende:
man zo snel kan ik niet eens met mijn ogen knipperen
0.025
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:27 schreef LTVDK het volgende:
'I'm gonna kill someone who looks at me the wrong way'
Plooij staat gewoon voor je neus he Ricciardo ...
Does not computequote:
Dit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:30 schreef Themeparktommy het volgende:
Het kan zomaar gebeuren vandaag
Die heeft of gedacht of iemand heeft hem wijs gemaakt dat Renault competitief zou zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:29 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Bij RBR zou hij toch ook een aardig bedrag krijgen? Wat een prutser is het ook om naar zo'n flopteam over te stappen voor een paar miljoen extra.
Nah. Zometeen in Q3 gaat de party mode aan en heeft Hamilton weer de moeilijkste kwalificatie van zijn leven gereden na amper herstelt te zijn van zijn ernstige ziekte vorige week.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:30 schreef Themeparktommy het volgende:
Het kan zomaar gebeuren vandaag
Klopt daarom wint ie alleen met regen omdat pk's er dan niet toe doenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:31 schreef Mothzor het volgende:
De reden dat Max nog steeds geen pole heeft is de partymode van Mercedes.
Vandaag gaat hem ook niet worden... Komen nog wel wat pk'tjes bij zo.
Het was niet puur voor het geld.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:29 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Pcies 😂quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:31 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Nah. Zometeen in Q3 gaat de party mode aan en heeft Hamilton weer de moeilijkste kwalificatie van zijn leven gereden na amper herstelt te zijn van zijn ernstige ziekte vorige week.
Fucking jankbal dat het is. Hopelijk choked ie morgen compleet. Verstappen in de bolide van Bottas zou die charlatan elke Grand Prix op een ronde zetten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:31 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Nah. Zometeen in Q3 gaat de party mode aan en heeft Hamilton weer de moeilijkste kwalificatie van zijn leven gereden na amper herstelt te zijn van zijn ernstige ziekte vorige week.
Dat is een algoritme, niet de wiskundige oplossing.quote:
Eigenlijk had die op de IC moeten liggen maar hij wilde zijn fans niet teleurstellen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Fucking jankbal dat het is. Hopelijk choked ie morgen compleet. Verstappen in de bolide van Bottas zou die charlatan elke Grand Prix op een ronde zetten.
Tja, kwestie van benadering. Het is een oneindige recursieve functiequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is een algoritme, niet de wiskundige oplossing.
Met mijn achtergrond kan ik het hier niet mee eens zijn. Onoplosbaarquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:35 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Tja, kwestie van benadering. Het is een oneindige recursieve functie
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk had die op de IC moeten liggen maar hij wilde zijn fans niet teleurstellen.
Potato - poteeto, komt op het zelfde neerquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met mijn achtergrond kan ik het hier niet mee eens zijn. Onoplosbaar
Kan ik me ook wel voorstellen; iedereen weet dat germany the best crowd heeftquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk had die op de IC moeten liggen maar hij wilde zijn fans niet teleurstellen.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel voorstellen; iedereen weet dat germany the best crowd kraut heeft
Best Krautquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel voorstellen; iedereen weet dat germany the best crowd heeft
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |