Ik ook niet. Dus zou deste mooier zijn als welquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:50 schreef zoem het volgende:
Wordt toch een interessante Q3, al verwacht ik geen pole
Het ging natuurlijk om Verstappen, zoals volstrekt duidelijk was.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:50 schreef Weltschmerz het volgende:
'Niet in de situatie gezeten dat pole positions echt mogelijk waren'. NIet? En al die poles van Ricciardo dan?
Voor wie?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:50 schreef zoem het volgende:
Alle 3 de sectoren (eerder al paars in 3e sector)quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Jawel. De 1ste 2 sectoren paars rijden.
Maar hij was wel in de positie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het ging natuurlijk om Verstappen, zoals volstrekt duidelijk was.
Lijkt me niet meer dan logisch dat iemand pole paktquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:50 schreef zoem het volgende:
Oranje klapjosti'squote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:53 schreef Luppie0110 het volgende:
Heeft Max het wk gewonnen ofzo? Wat een blijdschap, de kwali is nog niet eens afgelopen..
Snelste tijden aan het einde van Q1 (zie Magnussen ineens naar P4) en net die ronde kon RIC niet rijden omdat Perez de baan afsloot. (RIC kreeg bericht dat hij maar 30 sec de tijd had ipv 1 minuut, echt heel maf en daarom haalde hij mag en per in)quote:
Echt he, jeetje zeg. Jeetje nog aan toe.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:53 schreef Luppie0110 het volgende:
Heeft Max het wk gewonnen ofzo? Wat een blijdschap, de kwali is nog niet eens afgelopen..
Nou echt!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:53 schreef ETA het volgende:
ok, Gasly kan eindelijk nuttig zijn door even eraf te stuiteren in laatste minuut en rode vlag veroorzaken....
neequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:54 schreef Zipportal het volgende:
Dit maak Max nog steeds de jongste P1 houder toch?
Nee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:54 schreef Zipportal het volgende:
Dit maakt van Max nog steeds de jongste P1 houder toch?
Ben die Max pijperij een beetje zat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt he, jeetje zeg. Jeetje nog aan toe.
Nopequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:54 schreef Zipportal het volgende:
Gelukkig ben jij niet zo, hè.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:53 schreef Luppie0110 het volgende:
Muah, vlak achter Leclerc.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:54 schreef Lola69 het volgende:
Max met de "provisional pole" en Gasly speelt weer in niemandsland
Daarvoor moest ‘ie het in Mexico doen en dat heeft Ric verpest...quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:54 schreef Zipportal het volgende:
Nu al 20 dooien gestorven hier. Goddomme wat spannend.quote:
Het is ook wel wat he. Poe hé.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:54 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Ben die Max pijperij een beetje zat.
Morgen worden de punten pas verdeeld he.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Nu al 20 dooien gestorven hier. Goddomme wat spannend.
Owja. Is pas Q3.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:56 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Morgen worden de punten pas verdeeld he.
Hij moet nog startenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:55 schreef Keukendrol het volgende:
Hoop dat Max nog terugvalt naar P10. Wordt een saaie race anders.
Great track, great crowdquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:56 schreef BorisDeLul het volgende:
En straks gewoon weer "Get in there, Lewis!"
Start zal wel weer slecht gaan gok ik, hele seizoen alquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:55 schreef Keukendrol het volgende:
Hoop dat Max nog terugvalt naar P10. Wordt een saaie race anders.
Best crowdquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:56 schreef BorisDeLul het volgende:
En straks gewoon weer "Get in there, Lewis!"
Je eerste pole pakken is toch wel een dingetje hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:53 schreef Luppie0110 het volgende:
Vast een poepstartquote:
Totdat ‘ie dik verliest, dan heeft ‘ie ineens keelpijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:57 schreef Monolith het volgende:
Altijd die zogenaamde complimenten van Hamilton voor de concurrentie.
Bean is een baasquote:
Aerodynamica.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:58 schreef Bzzzzt het volgende:
Waarom heeft max maar 1 monitor op zijn auto?
Je snapt er niet heel veel vanquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:58 schreef Mansjester het volgende:
Snap niet dat ze altijd slechts 2 keer 1 rondje doen in Q3.
Kan beter toch 2 keer 2 rondjes rijden,zodat je meer kans hebt op betere startplek. Dat belang lijkt me groter dan slijtage door 2 rondjes extra op een bandenset.
Inderdaad, gewoon weer. Maar Bottas wil zijn laatste rondje nog weleens verpesten, dat doet Hamilton minder vaak schat ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:55 schreef TAV74 het volgende:
Lekker aan het schoeien die Max... En Bottas vooralsnog gewoon weer voor Hamilton.
Gaat er om spannen.
Kraaiepoten gooien als niemand het zietquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:58 schreef Zorro het volgende:
Max nu vertragen zodat Mercedes de vlag krijgt
En F1 eigenaarquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:59 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Bean is een baas
Behoorlijke petrol head ook, zat ooit bij Top Gear op de bank en lulde Clarkson weg,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |