Great track, great crowdquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:56 schreef BorisDeLul het volgende:
En straks gewoon weer "Get in there, Lewis!"
Start zal wel weer slecht gaan gok ik, hele seizoen alquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:55 schreef Keukendrol het volgende:
Hoop dat Max nog terugvalt naar P10. Wordt een saaie race anders.
Best crowdquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:56 schreef BorisDeLul het volgende:
En straks gewoon weer "Get in there, Lewis!"
Je eerste pole pakken is toch wel een dingetje hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:53 schreef Luppie0110 het volgende:
Heeft Max het wk gewonnen ofzo? Wat een blijdschap, de kwali is nog niet eens afgelopen..
Vast een poepstartquote:
Totdat ‘ie dik verliest, dan heeft ‘ie ineens keelpijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:57 schreef Monolith het volgende:
Altijd die zogenaamde complimenten van Hamilton voor de concurrentie.
Bean is een baasquote:
Aerodynamica.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:58 schreef Bzzzzt het volgende:
Waarom heeft max maar 1 monitor op zijn auto?
Je snapt er niet heel veel vanquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:58 schreef Mansjester het volgende:
Snap niet dat ze altijd slechts 2 keer 1 rondje doen in Q3.
Kan beter toch 2 keer 2 rondjes rijden,zodat je meer kans hebt op betere startplek. Dat belang lijkt me groter dan slijtage door 2 rondjes extra op een bandenset.
Inderdaad, gewoon weer. Maar Bottas wil zijn laatste rondje nog weleens verpesten, dat doet Hamilton minder vaak schat ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:55 schreef TAV74 het volgende:
Lekker aan het schoeien die Max... En Bottas vooralsnog gewoon weer voor Hamilton.
Gaat er om spannen.
Kraaiepoten gooien als niemand het zietquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:58 schreef Zorro het volgende:
Max nu vertragen zodat Mercedes de vlag krijgt
En F1 eigenaarquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:59 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Bean is een baas
Behoorlijke petrol head ook, zat ooit bij Top Gear op de bank en lulde Clarkson weg,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |