Vrijdagtickets kosten meestal maar een paar tientjes.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:04 schreef RAVW het volgende:
je zou daar maar zitten ,lekker koop je een kaartje van 500 euro en zie je niets rijden o|
2 jaar geleden was ik in Spa tijdens de training en het regende vrij hard maar er werd wel gewoon gereden..quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:04 schreef RAVW het volgende:
lekker koop je een kaartje van 500 euro en zie je niets rijden
In die prijsklasse zit je in ieder geval droog.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:04 schreef RAVW het volgende:
je zou daar maar zitten ,lekker koop je een kaartje van 500 euro en zie je niets rijden o|
Zei Max dat net niet tegen Jos?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
van wie is deze quote:
"Je moet 'm (Hamilton) gewoon van de baan afrossen."
met grote glimlach
En 3 seconde sneller in de regen dan de rest die op de baan wasquote:
Andersom. Zjoske zei dat lachend tegen Maxquote:
Maken soberzo allemaal een apart geluid. Ik wil de V10's en V12's terugquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:15 schreef Gezicht het volgende:
De Honda maakt wel een apart geluid bij de proefstart zeg
Oh ok..geluid was een beetje zacht..hoorde het niet goedquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Andersom. Zjoske zei dat lachend tegen Max
Picsquote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Maken soberzo allemaal een apart geluid. Ik wil de V10's en V12's terug!!!
De BRM V16 klinkt toch het bestequote:
ja die is zeker heel mooiquote:
Komt omdat een niet nader te noemen mod met een flut-abo het op een akkoordje gegooid heeft met ziggo zodat jij minder gifjes kan makenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Helaas...terugkijk functie van Ziggogo werkt niet
Laatste tijd vaak problemen bij Ziggo
Ja ik denk het ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Komt omdat een niet nader te noemen mod met een flut-abo het op een akkoordje gegooid heeft met ziggo zodat jij minder gifjes kan maken
Was toen max op de baan was ergensquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:23 schreef HiDiHo het volgende:
Oh terugkijken werkt nu wel...zet me alleen een half uur terug...daar heb ik wat aan
#Nattekrantquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Komt omdat een niet nader te noemen mod met een flut-abo het op een akkoordje gegooid heeft met ziggo zodat jij minder gifjes kan maken
Katquote:
Gasly op de soft, Verstappen Medium en Hamilton hard en allemaal dicht bij elkaar. Ben benieuwd wat het echte verschil is op gelijke bandenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:31 schreef Gezicht het volgende:
Gasly sneller, einde carrière Verstappen
Er zit ongeveer een halve seconde snelheidsverschil in die banden, dus feitelijk staat Gasly 0,45 sec achter Maxquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:31 schreef Gezicht het volgende:
Definitief einde tijdperk, ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:31 schreef Gezicht het volgende:
En Ham dus nog sneller.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Er zit ongeveer een halve seconde snelheidsverschil in die banden, dus feitelijk staat Gasly 0,45 sec achter Max
Max heeft gewoon even met horner en marko gepraat tijdens de lunch en die zeiden max blijf tijdens fp2 bewust even achter gasly zodat die jongen ook weer wat zelfvertrouwen krijgtquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Er zit ongeveer een halve seconde snelheidsverschil in die banden, dus feitelijk staat Gasly 0,45 sec achter Max
Altijd leuk om te testen hoe snel nattekat door zijn bundel heen isquote:
Veel te puntige knieën ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Mommy arms, would not hit that.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2019 18:48:52 ]
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:48 schreef Lola69 het volgende:
[ afbeelding ]Is dat Hamilton die zichzelf op Netflix toch terugziet in de GP van Duitsland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd onderweg naar het avontuur
Ik heb nu al zin in Drive to survive deel 2quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is dat Hamilton die zichzelf op Netflix toch terugziet in de GP van Duitsland?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:44 schreef Nattekat het volgende:
Oh, top, daar gaan we weer
Donderflikkerstraal op met irrelevante mb vreters.
F1 topic met een F1 gif.. wat is dit nou weer voor gezeik?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:44 schreef Nattekat het volgende:
YWquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:08 schreef mikieu het volgende:
[..]
F1 topic met een F1 gif.. wat is dit nou weer voor gezeik?
Thanks voor de moeite die je neemt om de GIFjes te maken!
Gaat om gifjes die inmiddels niet meer in dit topic staan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:08 schreef mikieu het volgende:
[..]
F1 topic met een F1 gif.. wat is dit nou weer voor gezeik?
Thanks voor de moeite die je neemt om de GIFjes te maken!
Als jij gaat bepalen welke gifjes wel en niet mogen.......quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat om gifjes die inmiddels niet meer in dit topic staan.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb heel duidelijk gezegd wat het probleem was. Jij weigerde er wat aan te doen, dus dan maar zo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als jij gaat bepalen welke gifjes wel en niet mogen.......
Ben je nou blij?
Als dat je blij maakt...prima hoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb heel duidelijk gezegd wat het probleem was. Jij weigerde er wat aan te doen, dus dan maar zo.
topicsturingquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb heel duidelijk gezegd wat het probleem was. Jij weigerde er wat aan te doen, dus dan maar zo.
Begint de ellende nu weer ja?! Man, man, man...quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zorg maar een keer voor een fatsoenlijk abonnementquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat om gifjes die inmiddels niet meer in dit topic staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
Een pauperbundel en geen wifi hebbenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:44 schreef Nattekat het volgende:
Weet je wel wat postduiven tegenwoordig kostenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Een pauperbundel en geen wifi hebben.
Nu loopt die Klammekat wel een beetje teveel te janken om gifjes, maar misschien een idee om ze in het vervolg te uploaden naar Giphy, die heeft best aardige compressie. Deze bijvoorbeeld van 10,7 naar 4,5 mb.quote:
Zou idd mooi zijn als ik bij Gyazo % compressie in zou kunnen stellen maar het gemak van toetscombinatie en url posten ben ik wel blij meequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu loopt die Klammekat wel een beetje teveel te janken om gifjes, maar misschien een idee om ze in het vervolg te uploaden naar Giphy, die heeft best aardige compressie. Deze bijvoorbeeld van 10,7 naar 4,5 mb.
[ afbeelding ]
Snap ik wel ja, met giphy zou je wel 2 keer zoveel gifjes kunnen posten met net zoveel gezeikquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou idd mooi zijn als ik bij Gyazo % compressie in zou kunnen stellen maar het gemak van toetscombinatie en url posten ben ik wel blij mee
Dat kan nog wel kleiner ook.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu loopt die Klammekat wel een beetje teveel te janken om gifjes, maar misschien een idee om ze in het vervolg te uploaden naar Giphy, die heeft best aardige compressie. Deze bijvoorbeeld van 10,7 naar 4,5 mb.
Wel een beetje..zonde van mijn 600Mbit verbindingquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:29 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Dat kan nog wel kleiner ook.
Deze is 2,6MB , Zie jij verschil?![]()
[ afbeelding ]
Maak er dan op z'n minst een link van, zodat degenen die het wel willen zien er in elk geval nog op kunnen klikken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die heb je zeker handmatig comressed? Want als ik letterlijk jouw gif pak en die op imgur gooi is die opeens 5mb en ook nog eens matigere kwaliteitquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:29 schreef Lola69 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is te merkenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:46 schreef Sjemmert het volgende:
Ikn ben terjnf lam van het Hongaarse buer. Morgen naat het circuit
Maybèèeequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb je zeker handmatig comressed? Want als ik letterlijk jouw gif pak en die op imgur gooi is die opeens 5mb en ook nog eens matigere kwaliteit![]()
[ afbeelding ]
Uhuh, en jij bepaalt wat onzin is zeker?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:14 schreef Nattekat het volgende:
Ter voorkoming van misverstanden:
- gifjes van actie
- gifjes van onzin [ afbeelding ]
Kijk even wat er nog qua gifjes in dit topic staat, ik heb er helemaal niks op tegen en moedig het juist aan. Het gaat over gifjes van Verstappen die over de finish rijdt oid.
En nu genoeg hierover.
Ik denk gewoon 'zou CrashO deze hebben geplaatst?'quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhuh, en jij bepaalt wat onzin is zeker?![]()
Wat jammer dat we het hem niet meer kunnen vragen...quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk gewoon 'zou CrashO deze hebben geplaatst?'
Die is vast het hebben van katers zat gewordenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat jammer dat we het hem niet meer kunnen vragen...
Katersquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:23 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Die is vast het hebben van katers zat geworden
Niet veel maar de bovenste is iets vloeiender.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:29 schreef Lola69 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Netjesquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:39 schreef Themeparktommy het volgende:
Nyck de Vries overigens ook weer pole gepakt
Ja joh wordt gewoon eerste pole.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:35 schreef PzKpfw het volgende:
Ben zo benieuwd naar die kwalificatie morgen. Misschien wel eerste pole ooit voor Max
Hamilton alsnog op de harde band slechts 0.144 achter Gasly op de softs... We zullen het zien morgen. Met regen heeft ie de grootste kans.quote:
Morgen regenen om 15:00 vgens coorspellingquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hamilton alsnog op de harde band slechts 0.144 achter Gasly op de softs... We zullen het zien morgen. Met regen heeft ie de grootste kans.
RedBull ziet er nog niet zo dominant uit als in Mexico vorig jaar maar ik geef Max ook bij droog weer wel een goede kans dit jaar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:15 schreef opgebaarde het volgende:
https://m.gpupdate.net/nl(...)da-ze-staan-er-weer/
Ai, daar gaat Mercedes weer.
Maar gelukkig is er kans op hemelwater want anders zou het een makkelijke 1-2 voor Mercedes worden.
Vanmiddag in de regen heeft Verstappen een proefstart gedaan en volgens de Skyboys ging de start nu wel goedquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:01 schreef Kyran het volgende:
Pole of niet, geen vertrouwen in die starts van de Red Bull, dus maakt weinig uit wat mij betreft.
Altijd is er wel wat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:03 schreef sasquatsch het volgende:
Hockenheim had ook mede te maken met het feit dat hij aan de nattere kant van de baan startte.
2 poepstart, 2x race gewonnen. Ga maar door met die poepstarts als dat het resultaat isquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:01 schreef Kyran het volgende:
Pole of niet, geen vertrouwen in die starts van de Red Bull, dus maakt weinig uit wat mij betreft.
Ik acht de kans heel klein dat hij een kans krijgt in F1. Benieuwd wat hij volgend jaar dan gaat doen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Netjes
Ik ben wel benieuwd wat hij in het F1 veld zou kunnen doen in een niet al te slechte wagen.
Misschien zullen we het nooit weten maar zou leuk zijn als hij iig 1 jaar de kans krijgt om zich ergens te bewijzen.
Mercedes is weer aan het down playen, Mercedes 1-2 dus weer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:15 schreef opgebaarde het volgende:
https://m.gpupdate.net/nl(...)da-ze-staan-er-weer/
Ai, daar gaat Mercedes weer.
Maar gelukkig is er kans op hemelwater want anders zou het een makkelijke 1-2 voor Mercedes worden.
Daarom, die pole boeit me niet zoquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
2 poepstart, 2x race gewonnen. Ga maar door met die poepstarts als dat het resultaat is
Bovendien moet hij betreffend record nog ff halen..quote:
Vlak voor Hockenheim:quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:40 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Mercedes is weer aan het down playen, Mercedes 1-2 dus weer.
Je moet de Formule 2 bedankenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:03 schreef Nattekat het volgende:
Ja godverdomme, 10 minuten van mijn leven...
Volgens mij ligt dat witte poeder er al even.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:05 schreef Zorro het volgende:
Zijn ze daar al zo lang mee bezig? Of dachten ze net ineens "hee misschien moeten we daar wat aan gaan doen?"
die denkt dat anderen maar in die coke bijtenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:24 schreef Peterselieman het volgende:
Max als enige nog niet buiten geweest
ja, de eerste ronde was om te driftenquote:
Amber alert bij Chemelotquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:36 schreef THEFXR het volgende:
ik zie niks, dsm amber alert gehad, gifwolk vrijgekomen
best wonderbaarlijk dat dat nog nooit gelukt is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:35 schreef DKUp het volgende:
Eerste pole zou wel een keer leuk zijn straks.
Ja, maar dat is dus geen amber alert.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
https://www.1limburg.nl/g(...)ien?context=topstory
Ricciardoquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:39 schreef manny het volgende:
[..]
best wonderbaarlijk dat dat nog nooit gelukt is.
dat zag ik dus wel op mijn gsm/phonequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:40 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus geen amber alert.
Boeit een pole nou daadwerkelijk wat? Het is toch beter dat hij geen pole heeft gehad en 7 overwinningen ipv 7 poles en geen overwinningen?quote:
Tuurlijk, maar je kansen op een overwinning zijn een stuk beter met pole. Zie Hamilton.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:42 schreef MrStock het volgende:
[..]
Boeit een pole nou daadwerkelijk wat? Het is toch beter dat hij geen pole heeft gehad en 7 overwinningen ipv 7 poles en geen overwinningen?
Klopt, maar zou toch leuk zijn een keer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:42 schreef MrStock het volgende:
[..]
Boeit een pole nou daadwerkelijk wat? Het is toch beter dat hij geen pole heeft gehad en 7 overwinningen ipv 7 poles en geen overwinningen?
Niet voordat hij nog 2 wins pakt graag. Anders pakt hij het record van Stewart niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt, maar zou toch leuk zijn een keer.
Vandaag wordt gewoon Hamilton.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet vandaag of in Spa graag. Dat pakt hij het tecord van Steward niet.
Bij Mercedes wel ja, die zijn achter een andere auto vrij slecht. Daar hebben Ferrari en Red Bull iets minder last van.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:43 schreef Justevo het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je kansen op een overwinning zijn een stuk beter met pole. Zie Hamilton.
Natuurlijk hoopt iedereen een P18 vandaag en een overwinning op zondagquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:42 schreef MrStock het volgende:
[..]
Plus wat Nattekat zegt, het zou ook wel een keertje leuk zijn. Maar denk niet dat het er vandaag in zit. Enige kans zal Mexico zijn vermoed ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:45 schreef MrStock het volgende:
[..]
Bij Mercedes wel ja, die zijn achter een andere auto vrij slecht. Daar hebben Ferrari en Red Bull iets minder last van.
Maar je hebt hoe dan ook wel evengoed gelijk
Wat ik schreef klopte niet. Daarom heb ik het aangepast 😉quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vandaag wordt gewoon Hamilton.
Spa zou een Ferrari kunnen zijn.
En als Gasly sneller dan Verstappen is, dan geldt deze logica weer niet voor Plooij.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Plooijdie zogenaamd Vettel wil inwrijven dat Leclerc sneller is in P3. Zeker alweer vergeten dat Vettel vorige week in de regen goeddeels foutloos was en Leclerc hopeloos faalde
Ze moeten echt van Plooij af en Olav een bijrol geven. Het is gewoon klaar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Plooijdie zogenaamd Vettel wil inwrijven dat Leclerc sneller is in P3. Zeker alweer vergeten dat Vettel vorige week in de regen goeddeels foutloos was en Leclerc hopeloos faalde
Ja nog welquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]het is vrije training en de verschillen zijn zelfs klein
Imanuelle Grives was vanmorgen op het circuit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:49 schreef Monolith het volgende:
Is er een vrachtwagen met zout gekanteld op het circuit?
Een 8/10 plof tijdens de F2.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:49 schreef Monolith het volgende:
Wat kluspolenhongaren hebben de baan volgegooid met cement omdat F2 wat lekkage hadquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:49 schreef Monolith het volgende:
Er was tijdens de Formule 2-race iemand met een kapotte motor waardoor er een zooi olie op de baan is beland. Daarom hebben ze die witte troep erop gegooid.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:49 schreef Monolith het volgende:
Mercedes heeft een feestje gehoudenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:49 schreef Monolith het volgende:
Nope. Er is een F2-motor geploft. Die olie moest onschadelijk gemaakt worden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:49 schreef Monolith het volgende:
Zeker zekerquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja nog wel![]()
Straks nog maar eens zien
Ah vandaar. Neem toch aan dat ze er voor de kwalificatie wel even een Zamboni langs sturen.quote:
Maar dat was me toch een plofquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:50 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Wat kluspolenhongaren hebben de baan volgegooid met cement omdat F2 wat lekkage had
[ afbeelding ]
Haha dat zou een briljante kwalificatie opleverenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ah vandaar. Neem toch aan dat ze er voor de kwalificatie wel even een Zamboni langs sturen.
Zo, das een beste plof.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:50 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Wat kluspolenhongaren hebben de baan volgegooid met cement omdat F2 wat lekkage had
[ afbeelding ]
Dat was een maf geluid jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:52 schreef Noppie2000 het volgende:
Iemand verwisselt even zijn vuilniszak ofzo?
Frankrijk... nog steeds spijt van de tijd en mobiele MB's die ik daar tijdens mijn vakantie in Oostenrijk aan heb opgeofferd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zeker zeker
En wie had na Frankrijk durven dromen dat de drie topteams zo competief zouden zijn.
Je wil het graag glad hebben daar?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ah vandaar. Neem toch aan dat ze er voor de kwalificatie wel even een Zamboni langs sturen.
Plooij vreet een nieuwe zak chips leeg.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:52 schreef Noppie2000 het volgende:
Iemand verwisselt even zijn vuilniszak ofzo?
Die pakken steeds heel veel in S1 om het vervolgens te verliezen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:54 schreef Marcoss het volgende:
Ferrari's gaan niet zo hard in het laatste deel
Ook niet in het middelste deel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:54 schreef Marcoss het volgende:
Ferrari's gaan niet zo hard in het laatste deel
Het is één constante stroom verdraaiing. Leclerc corrigeert fantastisch volgens Plooij, alleen precies in dezelfde bocht waar Vettel dat even daarvoor ook deed. Vettel heeft veel verkeer en twee zwakke laatste sectoren waardoor hij Leclerc niet voorbij gaat 'Dat zal vettel niet leuk vinden...' Straks natuurlijk weer hoevaak Leclerc Vettel in de laatste qualis verslagen heeft, en dan even niet melden dat daar twee keer een kapotte auto bij zat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is één constante stroom verdraaiing. Leclerc corrigeert fantastisch volgens Plooij, alleen precies in dezelfde bocht waar Vettel dat even daarvoor ook deed. Vettel heeft veel verkeer en twee zwakke laatste sectoren waardoor hij Leclerc niet voorbij gaat 'Dat zal vettel niet leuk vinden...' Straks natuurlijk weer hoevaak Leclerc Vettel in de laatste qualis verslagen heeft, en dan even niet melden dat daar twee keer een kapotte auto bij zat.
Mol tijdens de vorige race ook. Magnussen gaat naar slicks en Vettel komt ook binnen, Mol ziet hem al naar nieuwe intermediates wisselen omdat hij niet durft, en moet zich corrigeren dat het toch softs zijn. Leclerc rijdt de grindbak in en Mol komt klaar bij het roepen van 'wéér!...' om dan met de teleurstelling in zijn stem te moeten melden dat het Leclerc is.
Werkelijk elke zin en elk woord in hun commentaar is geladen met manipulatieve persoonlijke/commerciele voorkeur.
En wat is de foutmarge van de meetapparatuur?quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
En wat is de foutmarge van de meetapparatuur?
Nou?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Als ik het wist dan vroeg ik het natuurlijk niet.quote:
2 keer de helftquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wat een brutale vraag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je wil het graag glad hebben daar?
Gelukkig heb jij daar nooit last van hè?quote:[b]Op zaterdag 3 augustus 2019 13:00 schreef Weltschmerz
Werkelijk elke zin en elk woord in hun commentaar is geladen met manipulatieve persoonlijke/commerciele voorkeur.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:25 schreef Aquarii het volgende:
Gasly gaat het vandaag goed doen denk ik, P3.
Op je achterhoofd gevallen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:25 schreef Aquarii het volgende:
Gasly gaat het vandaag goed doen denk ik, P3.
Nee, maar dat doet er niet zoveel toe want ik ben geen verslag van een sportevenement aan het doen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:07 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij daar nooit last van hè?
Oostenrijk was hij natuurlijk niet gekwalificeerd als tweede.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:44 schreef Nattekat het volgende:
GB 2017, Singapore 2017, Mexico 2018, Oostenrijk 2019, Duitsland 2019
Hier hetzelfdequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:58 schreef Sinister-D- het volgende:
Net op tijd klaar met de tuin klusjes.
Wat is er mis met een paar klompen?quote:
Fixedquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:00 schreef wdn het volgende:
Hoi
Nootjes check
Bier check
Ik ben er klaar voor.
Goed puntquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:00 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Oostenrijk was hij natuurlijk niet gekwalificeerd als tweede.
En welk bureau is het nu geworden?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:02 schreef vosss het volgende:
Mooi op tijd terug van een nieuw bureau kopen en de kapper.
F1 2019 is nep. De echten spelen iRacing of RFactor of dat andere.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kut, Kubica is sneller dan ik op F1 2019
Assetto Corsa. Die heb ik ook.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1 2019 is nep. De echten spelen iRacing of RFactor of dat andere.
Niks mis met klompen, maar als je ze blauw verft met nummer 33 eropquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat is er mis met een paar klompen?
Eentje met 4 poten, zwart, met middenbalk, in hoogte verstelbaar, kabelgoot, met een donker eiken zwevend blad van 200x100quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:04 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
En welk bureau is het nu geworden?
Ja dat is waarquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:11 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Niks mis met klompen, maar als je ze blauw verft met nummer 33 erop
Die maakte foutjes, niet dit soort blunders.quote:
Kan zomaar eens meevallenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:12 schreef Justevo het volgende:
Sky zegt "stick a rear wing on it and you're fine"
Nou daar is wel meer stuk hoor..
Kreeg hij ook maar eens de kritiek wat Max kreeg ipv dat alsmaar blijven hypen van iemand die nog niks heeft laten zien.quote:
Dat ook ja...quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:13 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Kreeg hij ook maar eens de kritiek wat Max kreeg ipv dat alsmaar blijven hypen van iemand die nog niks heeft laten zien.
Nou dat dus.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:13 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Kreeg hij ook maar eens de kritiek wat Max kreeg ipv dat alsmaar blijven hypen van iemand die nog niks heeft laten zien.
Dit. Ericsson verslaan kan zelfs jij in F1 2019quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:13 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Bij Max was de kritiek buitensporig. Fouten horen er wel bij, maar Leclerc maakt er toch wel veel op vreemde momenten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:13 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Verrassendquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:15 schreef tralalala het volgende:
Olavgod mist de tijd van Bottas volledig.
ze hebben een stap gezet jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:14 schreef opgebaarde het volgende:
Heeft Williams het weer enigszins op orde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |