Netjesquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:39 schreef Themeparktommy het volgende:
Nyck de Vries overigens ook weer pole gepakt
Ja joh wordt gewoon eerste pole.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:35 schreef PzKpfw het volgende:
Ben zo benieuwd naar die kwalificatie morgen. Misschien wel eerste pole ooit voor Max
Hamilton alsnog op de harde band slechts 0.144 achter Gasly op de softs... We zullen het zien morgen. Met regen heeft ie de grootste kans.quote:
Morgen regenen om 15:00 vgens coorspellingquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hamilton alsnog op de harde band slechts 0.144 achter Gasly op de softs... We zullen het zien morgen. Met regen heeft ie de grootste kans.
RedBull ziet er nog niet zo dominant uit als in Mexico vorig jaar maar ik geef Max ook bij droog weer wel een goede kans dit jaar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:15 schreef opgebaarde het volgende:
https://m.gpupdate.net/nl(...)da-ze-staan-er-weer/
Ai, daar gaat Mercedes weer.
Maar gelukkig is er kans op hemelwater want anders zou het een makkelijke 1-2 voor Mercedes worden.
Vanmiddag in de regen heeft Verstappen een proefstart gedaan en volgens de Skyboys ging de start nu wel goedquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:01 schreef Kyran het volgende:
Pole of niet, geen vertrouwen in die starts van de Red Bull, dus maakt weinig uit wat mij betreft.
Altijd is er wel wat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:03 schreef sasquatsch het volgende:
Hockenheim had ook mede te maken met het feit dat hij aan de nattere kant van de baan startte.
2 poepstart, 2x race gewonnen. Ga maar door met die poepstarts als dat het resultaat isquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:01 schreef Kyran het volgende:
Pole of niet, geen vertrouwen in die starts van de Red Bull, dus maakt weinig uit wat mij betreft.
Ik acht de kans heel klein dat hij een kans krijgt in F1. Benieuwd wat hij volgend jaar dan gaat doen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Netjes
Ik ben wel benieuwd wat hij in het F1 veld zou kunnen doen in een niet al te slechte wagen.
Misschien zullen we het nooit weten maar zou leuk zijn als hij iig 1 jaar de kans krijgt om zich ergens te bewijzen.
Mercedes is weer aan het down playen, Mercedes 1-2 dus weer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:15 schreef opgebaarde het volgende:
https://m.gpupdate.net/nl(...)da-ze-staan-er-weer/
Ai, daar gaat Mercedes weer.
Maar gelukkig is er kans op hemelwater want anders zou het een makkelijke 1-2 voor Mercedes worden.
Daarom, die pole boeit me niet zoquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
2 poepstart, 2x race gewonnen. Ga maar door met die poepstarts als dat het resultaat is
Bovendien moet hij betreffend record nog ff halen..quote:
Vlak voor Hockenheim:quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:40 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Mercedes is weer aan het down playen, Mercedes 1-2 dus weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |