Natuurlijk hoopt iedereen een P18 vandaag en een overwinning op zondagquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:42 schreef MrStock het volgende:
[..]
Boeit een pole nou daadwerkelijk wat? Het is toch beter dat hij geen pole heeft gehad en 7 overwinningen ipv 7 poles en geen overwinningen?
Plus wat Nattekat zegt, het zou ook wel een keertje leuk zijn. Maar denk niet dat het er vandaag in zit. Enige kans zal Mexico zijn vermoed ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:45 schreef MrStock het volgende:
[..]
Bij Mercedes wel ja, die zijn achter een andere auto vrij slecht. Daar hebben Ferrari en Red Bull iets minder last van.
Maar je hebt hoe dan ook wel evengoed gelijk
Wat ik schreef klopte niet. Daarom heb ik het aangepast 😉quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vandaag wordt gewoon Hamilton.
Spa zou een Ferrari kunnen zijn.
En als Gasly sneller dan Verstappen is, dan geldt deze logica weer niet voor Plooij.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Plooijdie zogenaamd Vettel wil inwrijven dat Leclerc sneller is in P3. Zeker alweer vergeten dat Vettel vorige week in de regen goeddeels foutloos was en Leclerc hopeloos faalde
Ze moeten echt van Plooij af en Olav een bijrol geven. Het is gewoon klaar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Plooijdie zogenaamd Vettel wil inwrijven dat Leclerc sneller is in P3. Zeker alweer vergeten dat Vettel vorige week in de regen goeddeels foutloos was en Leclerc hopeloos faalde
Ja nog welquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]het is vrije training en de verschillen zijn zelfs klein
Imanuelle Grives was vanmorgen op het circuit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:49 schreef Monolith het volgende:
Is er een vrachtwagen met zout gekanteld op het circuit?
Een 8/10 plof tijdens de F2.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:49 schreef Monolith het volgende:
Wat kluspolenhongaren hebben de baan volgegooid met cement omdat F2 wat lekkage hadquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:49 schreef Monolith het volgende:
Er was tijdens de Formule 2-race iemand met een kapotte motor waardoor er een zooi olie op de baan is beland. Daarom hebben ze die witte troep erop gegooid.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:49 schreef Monolith het volgende:
Mercedes heeft een feestje gehoudenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:49 schreef Monolith het volgende:
Nope. Er is een F2-motor geploft. Die olie moest onschadelijk gemaakt worden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:49 schreef Monolith het volgende:
Zeker zekerquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja nog wel![]()
Straks nog maar eens zien
Ah vandaar. Neem toch aan dat ze er voor de kwalificatie wel even een Zamboni langs sturen.quote:
Maar dat was me toch een plofquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:50 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Wat kluspolenhongaren hebben de baan volgegooid met cement omdat F2 wat lekkage had
[ afbeelding ]
Haha dat zou een briljante kwalificatie opleverenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ah vandaar. Neem toch aan dat ze er voor de kwalificatie wel even een Zamboni langs sturen.
Zo, das een beste plof.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:50 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Wat kluspolenhongaren hebben de baan volgegooid met cement omdat F2 wat lekkage had
[ afbeelding ]
Dat was een maf geluid jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:52 schreef Noppie2000 het volgende:
Iemand verwisselt even zijn vuilniszak ofzo?
Frankrijk... nog steeds spijt van de tijd en mobiele MB's die ik daar tijdens mijn vakantie in Oostenrijk aan heb opgeofferd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zeker zeker
En wie had na Frankrijk durven dromen dat de drie topteams zo competief zouden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |