Netjesquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:39 schreef Themeparktommy het volgende:
Nyck de Vries overigens ook weer pole gepakt
Ja joh wordt gewoon eerste pole.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:35 schreef PzKpfw het volgende:
Ben zo benieuwd naar die kwalificatie morgen. Misschien wel eerste pole ooit voor Max
Hamilton alsnog op de harde band slechts 0.144 achter Gasly op de softs... We zullen het zien morgen. Met regen heeft ie de grootste kans.quote:
Morgen regenen om 15:00 vgens coorspellingquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hamilton alsnog op de harde band slechts 0.144 achter Gasly op de softs... We zullen het zien morgen. Met regen heeft ie de grootste kans.
RedBull ziet er nog niet zo dominant uit als in Mexico vorig jaar maar ik geef Max ook bij droog weer wel een goede kans dit jaar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:15 schreef opgebaarde het volgende:
https://m.gpupdate.net/nl(...)da-ze-staan-er-weer/
Ai, daar gaat Mercedes weer.
Maar gelukkig is er kans op hemelwater want anders zou het een makkelijke 1-2 voor Mercedes worden.
Vanmiddag in de regen heeft Verstappen een proefstart gedaan en volgens de Skyboys ging de start nu wel goedquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:01 schreef Kyran het volgende:
Pole of niet, geen vertrouwen in die starts van de Red Bull, dus maakt weinig uit wat mij betreft.
Altijd is er wel wat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:03 schreef sasquatsch het volgende:
Hockenheim had ook mede te maken met het feit dat hij aan de nattere kant van de baan startte.
2 poepstart, 2x race gewonnen. Ga maar door met die poepstarts als dat het resultaat isquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:01 schreef Kyran het volgende:
Pole of niet, geen vertrouwen in die starts van de Red Bull, dus maakt weinig uit wat mij betreft.
Ik acht de kans heel klein dat hij een kans krijgt in F1. Benieuwd wat hij volgend jaar dan gaat doen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Netjes
Ik ben wel benieuwd wat hij in het F1 veld zou kunnen doen in een niet al te slechte wagen.
Misschien zullen we het nooit weten maar zou leuk zijn als hij iig 1 jaar de kans krijgt om zich ergens te bewijzen.
Mercedes is weer aan het down playen, Mercedes 1-2 dus weer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:15 schreef opgebaarde het volgende:
https://m.gpupdate.net/nl(...)da-ze-staan-er-weer/
Ai, daar gaat Mercedes weer.
Maar gelukkig is er kans op hemelwater want anders zou het een makkelijke 1-2 voor Mercedes worden.
Daarom, die pole boeit me niet zoquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
2 poepstart, 2x race gewonnen. Ga maar door met die poepstarts als dat het resultaat is
Bovendien moet hij betreffend record nog ff halen..quote:
Vlak voor Hockenheim:quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:40 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Mercedes is weer aan het down playen, Mercedes 1-2 dus weer.
Je moet de Formule 2 bedankenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:03 schreef Nattekat het volgende:
Ja godverdomme, 10 minuten van mijn leven...
Volgens mij ligt dat witte poeder er al even.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:05 schreef Zorro het volgende:
Zijn ze daar al zo lang mee bezig? Of dachten ze net ineens "hee misschien moeten we daar wat aan gaan doen?"
die denkt dat anderen maar in die coke bijtenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:24 schreef Peterselieman het volgende:
Max als enige nog niet buiten geweest
ja, de eerste ronde was om te driftenquote:
Amber alert bij Chemelotquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:36 schreef THEFXR het volgende:
ik zie niks, dsm amber alert gehad, gifwolk vrijgekomen
best wonderbaarlijk dat dat nog nooit gelukt is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:35 schreef DKUp het volgende:
Eerste pole zou wel een keer leuk zijn straks.
Ja, maar dat is dus geen amber alert.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
https://www.1limburg.nl/g(...)ien?context=topstory
Ricciardoquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:39 schreef manny het volgende:
[..]
best wonderbaarlijk dat dat nog nooit gelukt is.
dat zag ik dus wel op mijn gsm/phonequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:40 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus geen amber alert.
Boeit een pole nou daadwerkelijk wat? Het is toch beter dat hij geen pole heeft gehad en 7 overwinningen ipv 7 poles en geen overwinningen?quote:
Tuurlijk, maar je kansen op een overwinning zijn een stuk beter met pole. Zie Hamilton.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:42 schreef MrStock het volgende:
[..]
Boeit een pole nou daadwerkelijk wat? Het is toch beter dat hij geen pole heeft gehad en 7 overwinningen ipv 7 poles en geen overwinningen?
Klopt, maar zou toch leuk zijn een keer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:42 schreef MrStock het volgende:
[..]
Boeit een pole nou daadwerkelijk wat? Het is toch beter dat hij geen pole heeft gehad en 7 overwinningen ipv 7 poles en geen overwinningen?
Niet voordat hij nog 2 wins pakt graag. Anders pakt hij het record van Stewart niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt, maar zou toch leuk zijn een keer.
Vandaag wordt gewoon Hamilton.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet vandaag of in Spa graag. Dat pakt hij het tecord van Steward niet.
Bij Mercedes wel ja, die zijn achter een andere auto vrij slecht. Daar hebben Ferrari en Red Bull iets minder last van.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:43 schreef Justevo het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je kansen op een overwinning zijn een stuk beter met pole. Zie Hamilton.
Natuurlijk hoopt iedereen een P18 vandaag en een overwinning op zondagquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:42 schreef MrStock het volgende:
[..]
Plus wat Nattekat zegt, het zou ook wel een keertje leuk zijn. Maar denk niet dat het er vandaag in zit. Enige kans zal Mexico zijn vermoed ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:45 schreef MrStock het volgende:
[..]
Bij Mercedes wel ja, die zijn achter een andere auto vrij slecht. Daar hebben Ferrari en Red Bull iets minder last van.
Maar je hebt hoe dan ook wel evengoed gelijk
Wat ik schreef klopte niet. Daarom heb ik het aangepast 😉quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vandaag wordt gewoon Hamilton.
Spa zou een Ferrari kunnen zijn.
En als Gasly sneller dan Verstappen is, dan geldt deze logica weer niet voor Plooij.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Plooijdie zogenaamd Vettel wil inwrijven dat Leclerc sneller is in P3. Zeker alweer vergeten dat Vettel vorige week in de regen goeddeels foutloos was en Leclerc hopeloos faalde
Ze moeten echt van Plooij af en Olav een bijrol geven. Het is gewoon klaar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Plooijdie zogenaamd Vettel wil inwrijven dat Leclerc sneller is in P3. Zeker alweer vergeten dat Vettel vorige week in de regen goeddeels foutloos was en Leclerc hopeloos faalde
Ja nog welquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]het is vrije training en de verschillen zijn zelfs klein
Imanuelle Grives was vanmorgen op het circuit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:49 schreef Monolith het volgende:
Is er een vrachtwagen met zout gekanteld op het circuit?
Een 8/10 plof tijdens de F2.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:49 schreef Monolith het volgende:
Wat kluspolenhongaren hebben de baan volgegooid met cement omdat F2 wat lekkage hadquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:49 schreef Monolith het volgende:
Er was tijdens de Formule 2-race iemand met een kapotte motor waardoor er een zooi olie op de baan is beland. Daarom hebben ze die witte troep erop gegooid.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:49 schreef Monolith het volgende:
Mercedes heeft een feestje gehoudenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:49 schreef Monolith het volgende:
Nope. Er is een F2-motor geploft. Die olie moest onschadelijk gemaakt worden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:49 schreef Monolith het volgende:
Zeker zekerquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja nog wel![]()
Straks nog maar eens zien
Ah vandaar. Neem toch aan dat ze er voor de kwalificatie wel even een Zamboni langs sturen.quote:
Maar dat was me toch een plofquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:50 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Wat kluspolenhongaren hebben de baan volgegooid met cement omdat F2 wat lekkage had
[ afbeelding ]
Haha dat zou een briljante kwalificatie opleverenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ah vandaar. Neem toch aan dat ze er voor de kwalificatie wel even een Zamboni langs sturen.
Zo, das een beste plof.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:50 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Wat kluspolenhongaren hebben de baan volgegooid met cement omdat F2 wat lekkage had
[ afbeelding ]
Dat was een maf geluid jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:52 schreef Noppie2000 het volgende:
Iemand verwisselt even zijn vuilniszak ofzo?
Frankrijk... nog steeds spijt van de tijd en mobiele MB's die ik daar tijdens mijn vakantie in Oostenrijk aan heb opgeofferd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zeker zeker
En wie had na Frankrijk durven dromen dat de drie topteams zo competief zouden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |