ja, de eerste ronde was om te driftenquote:
Amber alert bij Chemelotquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:36 schreef THEFXR het volgende:
ik zie niks, dsm amber alert gehad, gifwolk vrijgekomen
best wonderbaarlijk dat dat nog nooit gelukt is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:35 schreef DKUp het volgende:
Eerste pole zou wel een keer leuk zijn straks.
Ja, maar dat is dus geen amber alert.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
https://www.1limburg.nl/g(...)ien?context=topstory
Ricciardoquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:39 schreef manny het volgende:
[..]
best wonderbaarlijk dat dat nog nooit gelukt is.
dat zag ik dus wel op mijn gsm/phonequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:40 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus geen amber alert.
Boeit een pole nou daadwerkelijk wat? Het is toch beter dat hij geen pole heeft gehad en 7 overwinningen ipv 7 poles en geen overwinningen?quote:
Tuurlijk, maar je kansen op een overwinning zijn een stuk beter met pole. Zie Hamilton.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:42 schreef MrStock het volgende:
[..]
Boeit een pole nou daadwerkelijk wat? Het is toch beter dat hij geen pole heeft gehad en 7 overwinningen ipv 7 poles en geen overwinningen?
Klopt, maar zou toch leuk zijn een keer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:42 schreef MrStock het volgende:
[..]
Boeit een pole nou daadwerkelijk wat? Het is toch beter dat hij geen pole heeft gehad en 7 overwinningen ipv 7 poles en geen overwinningen?
Niet voordat hij nog 2 wins pakt graag. Anders pakt hij het record van Stewart niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt, maar zou toch leuk zijn een keer.
Vandaag wordt gewoon Hamilton.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet vandaag of in Spa graag. Dat pakt hij het tecord van Steward niet.
Bij Mercedes wel ja, die zijn achter een andere auto vrij slecht. Daar hebben Ferrari en Red Bull iets minder last van.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:43 schreef Justevo het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je kansen op een overwinning zijn een stuk beter met pole. Zie Hamilton.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |