Vrijdagtickets kosten meestal maar een paar tientjes.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:04 schreef RAVW het volgende:
je zou daar maar zitten ,lekker koop je een kaartje van 500 euro en zie je niets rijden o|
2 jaar geleden was ik in Spa tijdens de training en het regende vrij hard maar er werd wel gewoon gereden..quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:04 schreef RAVW het volgende:
lekker koop je een kaartje van 500 euro en zie je niets rijden
In die prijsklasse zit je in ieder geval droog.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:04 schreef RAVW het volgende:
je zou daar maar zitten ,lekker koop je een kaartje van 500 euro en zie je niets rijden o|
Zei Max dat net niet tegen Jos?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
van wie is deze quote:
"Je moet 'm (Hamilton) gewoon van de baan afrossen."
met grote glimlach
En 3 seconde sneller in de regen dan de rest die op de baan wasquote:
Andersom. Zjoske zei dat lachend tegen Maxquote:
Maken soberzo allemaal een apart geluid. Ik wil de V10's en V12's terugquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:15 schreef Gezicht het volgende:
De Honda maakt wel een apart geluid bij de proefstart zeg
Oh ok..geluid was een beetje zacht..hoorde het niet goedquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Andersom. Zjoske zei dat lachend tegen Max
Picsquote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Maken soberzo allemaal een apart geluid. Ik wil de V10's en V12's terug!!!
De BRM V16 klinkt toch het bestequote:
ja die is zeker heel mooiquote:
Komt omdat een niet nader te noemen mod met een flut-abo het op een akkoordje gegooid heeft met ziggo zodat jij minder gifjes kan makenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Helaas...terugkijk functie van Ziggogo werkt niet
Laatste tijd vaak problemen bij Ziggo
Ja ik denk het ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Komt omdat een niet nader te noemen mod met een flut-abo het op een akkoordje gegooid heeft met ziggo zodat jij minder gifjes kan maken
Was toen max op de baan was ergensquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:23 schreef HiDiHo het volgende:
Oh terugkijken werkt nu wel...zet me alleen een half uur terug...daar heb ik wat aan
#Nattekrantquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Komt omdat een niet nader te noemen mod met een flut-abo het op een akkoordje gegooid heeft met ziggo zodat jij minder gifjes kan maken
Katquote:
Gasly op de soft, Verstappen Medium en Hamilton hard en allemaal dicht bij elkaar. Ben benieuwd wat het echte verschil is op gelijke bandenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:31 schreef Gezicht het volgende:
Gasly sneller, einde carrière Verstappen
Er zit ongeveer een halve seconde snelheidsverschil in die banden, dus feitelijk staat Gasly 0,45 sec achter Maxquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:31 schreef Gezicht het volgende:
Definitief einde tijdperk, ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:31 schreef Gezicht het volgende:
En Ham dus nog sneller.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Er zit ongeveer een halve seconde snelheidsverschil in die banden, dus feitelijk staat Gasly 0,45 sec achter Max
Max heeft gewoon even met horner en marko gepraat tijdens de lunch en die zeiden max blijf tijdens fp2 bewust even achter gasly zodat die jongen ook weer wat zelfvertrouwen krijgtquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Er zit ongeveer een halve seconde snelheidsverschil in die banden, dus feitelijk staat Gasly 0,45 sec achter Max
Altijd leuk om te testen hoe snel nattekat door zijn bundel heen isquote:
Veel te puntige knieën ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Mommy arms, would not hit that.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2019 18:48:52 ]
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:48 schreef Lola69 het volgende:
[ afbeelding ]Is dat Hamilton die zichzelf op Netflix toch terugziet in de GP van Duitsland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd onderweg naar het avontuur
Ik heb nu al zin in Drive to survive deel 2quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is dat Hamilton die zichzelf op Netflix toch terugziet in de GP van Duitsland?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:44 schreef Nattekat het volgende:
Oh, top, daar gaan we weer
Donderflikkerstraal op met irrelevante mb vreters.
F1 topic met een F1 gif.. wat is dit nou weer voor gezeik?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:44 schreef Nattekat het volgende:
YWquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:08 schreef mikieu het volgende:
[..]
F1 topic met een F1 gif.. wat is dit nou weer voor gezeik?
Thanks voor de moeite die je neemt om de GIFjes te maken!
Gaat om gifjes die inmiddels niet meer in dit topic staan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:08 schreef mikieu het volgende:
[..]
F1 topic met een F1 gif.. wat is dit nou weer voor gezeik?
Thanks voor de moeite die je neemt om de GIFjes te maken!
Als jij gaat bepalen welke gifjes wel en niet mogen.......quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat om gifjes die inmiddels niet meer in dit topic staan.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb heel duidelijk gezegd wat het probleem was. Jij weigerde er wat aan te doen, dus dan maar zo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als jij gaat bepalen welke gifjes wel en niet mogen.......
Ben je nou blij?
Als dat je blij maakt...prima hoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb heel duidelijk gezegd wat het probleem was. Jij weigerde er wat aan te doen, dus dan maar zo.
topicsturingquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb heel duidelijk gezegd wat het probleem was. Jij weigerde er wat aan te doen, dus dan maar zo.
Begint de ellende nu weer ja?! Man, man, man...quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zorg maar een keer voor een fatsoenlijk abonnementquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat om gifjes die inmiddels niet meer in dit topic staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
Een pauperbundel en geen wifi hebbenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:44 schreef Nattekat het volgende:
Weet je wel wat postduiven tegenwoordig kostenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Een pauperbundel en geen wifi hebben.
Nu loopt die Klammekat wel een beetje teveel te janken om gifjes, maar misschien een idee om ze in het vervolg te uploaden naar Giphy, die heeft best aardige compressie. Deze bijvoorbeeld van 10,7 naar 4,5 mb.quote:
Zou idd mooi zijn als ik bij Gyazo % compressie in zou kunnen stellen maar het gemak van toetscombinatie en url posten ben ik wel blij meequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu loopt die Klammekat wel een beetje teveel te janken om gifjes, maar misschien een idee om ze in het vervolg te uploaden naar Giphy, die heeft best aardige compressie. Deze bijvoorbeeld van 10,7 naar 4,5 mb.
[ afbeelding ]
Snap ik wel ja, met giphy zou je wel 2 keer zoveel gifjes kunnen posten met net zoveel gezeikquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou idd mooi zijn als ik bij Gyazo % compressie in zou kunnen stellen maar het gemak van toetscombinatie en url posten ben ik wel blij mee
Dat kan nog wel kleiner ook.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu loopt die Klammekat wel een beetje teveel te janken om gifjes, maar misschien een idee om ze in het vervolg te uploaden naar Giphy, die heeft best aardige compressie. Deze bijvoorbeeld van 10,7 naar 4,5 mb.
Wel een beetje..zonde van mijn 600Mbit verbindingquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:29 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Dat kan nog wel kleiner ook.
Deze is 2,6MB , Zie jij verschil?![]()
[ afbeelding ]
Maak er dan op z'n minst een link van, zodat degenen die het wel willen zien er in elk geval nog op kunnen klikken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die heb je zeker handmatig comressed? Want als ik letterlijk jouw gif pak en die op imgur gooi is die opeens 5mb en ook nog eens matigere kwaliteitquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:29 schreef Lola69 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is te merkenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:46 schreef Sjemmert het volgende:
Ikn ben terjnf lam van het Hongaarse buer. Morgen naat het circuit
Maybèèeequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb je zeker handmatig comressed? Want als ik letterlijk jouw gif pak en die op imgur gooi is die opeens 5mb en ook nog eens matigere kwaliteit![]()
[ afbeelding ]
Uhuh, en jij bepaalt wat onzin is zeker?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:14 schreef Nattekat het volgende:
Ter voorkoming van misverstanden:
- gifjes van actie
- gifjes van onzin [ afbeelding ]
Kijk even wat er nog qua gifjes in dit topic staat, ik heb er helemaal niks op tegen en moedig het juist aan. Het gaat over gifjes van Verstappen die over de finish rijdt oid.
En nu genoeg hierover.
Ik denk gewoon 'zou CrashO deze hebben geplaatst?'quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhuh, en jij bepaalt wat onzin is zeker?![]()
Wat jammer dat we het hem niet meer kunnen vragen...quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk gewoon 'zou CrashO deze hebben geplaatst?'
Die is vast het hebben van katers zat gewordenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat jammer dat we het hem niet meer kunnen vragen...
Katersquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:23 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Die is vast het hebben van katers zat geworden
Niet veel maar de bovenste is iets vloeiender.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:29 schreef Lola69 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |