https://www.ad.nl/utrecht(...)de-schaduw~a454aac3/quote:Hitteplan in werking bij FC Utrecht: waterijsjes en plekje in de schaduw
Supporters van FC Utrecht kunnen donderdag rond de wedstrijd voor de Europa League tegen H¦K Zrinjski Mostar waterijsjes eten. Het is één van de maatregelen die de club treft tegen de hitte.
Peter van de Vusse en Jan van Dam 23-07-19, 16:57
7
In Stadion Galgenwaard is donderdagavond een hitteplan van kracht, zo meldt de club op zijn website. Er worden drinkbekertjes verstrekt, waarmee bezoekers water kunnen halen in alle sanitaire ruimtes van het stadion. En het cateringassortiment bevat donderdag dus waterijsjes.
Matig met alcohol
Verder biedt de club, indien mogelijk, de toeschouwers (de wedstrijd is niet uitverkocht) de mogelijkheid een plekje in de schaduw te zoeken, ongeacht de plaatsgebonden kaartverkoop. Supporters wordt bovendien aangeraden matig te zijn met het drinken van alcohol, luchtige kleding te dragen en zich goed in te smeren.
Er is bovendien extra EHBO-personeel aanwezig. Wie tijdens de wedstrijd last krijgt van de hitte en weg wil, kan het stadion verlaten. Supporters van FC Utrecht spreken op internet hun zorgen uit voor de hoge temperaturen. Sommigen geven aan een zo hoog mogelijk plekje te proberen te bemachtigen op de tribunes om de schaduw op te zoeken.
Naar verwachting tikt de thermometer donderdag zo'n 37 graden aan. De wedstrijd begint om 18.30 uur.
@onlogisch vindt dit leuk.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:16 schreef Themeparktommy het volgende:
Marktwaarde Mostar: 7 miljoen
Marktwaarde Utrecht: 40-45 miljoen
oke....
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:13 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat was die pot met de Weghorst actheb dat gifje helaas niet meer.
Het altijd betrouwbare transfermarktquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:16 schreef Themeparktommy het volgende:
oke....
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:13 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat was die pot met de Weghorst actheb dat gifje helaas niet meer.
Geen ideequote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:17 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Wat is er toch met Venema dat zowel Dick als John 't er niet in zien zitten?
Goede vraagquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat hebben die coaches toch tegen Venema?
Wijnaldum.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:15 schreef yats het volgende:
[..]
Welke Feyenoorder gaat dit jaar wat laten zien? De telefoonlijnen zijn nu geopend...
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:16 schreef Themeparktommy het volgende:
oke....
Namen en rugnummersquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:19 schreef GGMM het volgende:
Er staat een TR open.
Ik vermoed dat dit een quote had moeten zijn maar de user in kwestie een verkeerde button heeft aangeklikt.
Mokerdom.
Speelt die weer bij Feyenoord ja? Interessant...quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Allemaal 'per ongeluk' even een TR sturen naar GGMM.
Gedraag je!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Allemaal 'per ongeluk' even een TR sturen naar GGMM.
Dat moet een record zijnquote:
En de uitschakeling waarschijnlijkquote:
Ze hebben vannacht ook vuurwerkjes afgestoken bij het hotel van Utrechtquote:
Er schijnen ook wel eens clubs in Nederland te zijn waarbij de supporters dat doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben vannacht ook vuurwerkjes afgestoken bij het hotel van Utrecht
Dan heb je definitief niks te doen in je leven
@Calandquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:24 schreef Paul het volgende:
Toch wel knap van mezelf dat ik per ongeluk topicreports doe
ooit werd die nog in verband gebracht met Feyenoord en PSV.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:24 schreef MC-Morgan het volgende:
Troupee was toch ook niet zo heel erg best in Den Haag?
En dat was ooit een hype die zogenaamd naar de topclubs moest.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:24 schreef MC-Morgan het volgende:
Troupee was toch ook niet zo heel erg best in Den Haag?
Die zijn nog beter.quote:
de moeder van paul?quote:
Om keihard vernederd te worden door amateurs. Weer.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hiervoor was in Utrecht dus een volksfeest in mei.
Voortaan die stakkers gewoon uitsluiten van Europees voetbal mochten ze de plee offs weer winnen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hiervoor was in Utrecht dus een volksfeest in mei.
Afgevinkt.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:wereldgozer
@:zipportal
@:coco.
@:jr-style-93
Vitesse doet het niet veel beter.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voortaan die stakkers gewoon uitsluiten van Europees voetbal mochten ze de plee offs weer winnen.
Jezus wat zwakbegaafd.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:28 schreef GGMM het volgende:
wow, mijn dm-box overstroomt opeens.
Overigens dacht ik serieus dat Utrecht scoorde. Blijkbaar zit ik al de hele tijd verkeerd te kijken.
Dit is zo mokerdom dat ik twijfel of ik dit zal posten. Mja waarom niet.
Lachwekkend.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:28 schreef GGMM het volgende:
Overigens dacht ik serieus dat Utrecht scoorde. Blijkbaar zit ik al de hele tijd verkeerd te kijken.
Die hadden wel gewonnen denk ik van die amateurs.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vitesse doet het niet veel beter.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:28 schreef GGMM het volgende:
Post 136 is een lul.quote:
Ja echtquote:
@GGMM is niet zo zielig om tegen de Nederlandse clubs te juichen. Dat is meer wat voor de Hafcfans van deze wereld.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:29 schreef yats het volgende:
Geef die ticket volgende keer maar gewoon weer aan ons. Wij koknen in ieder geval deze ronde altijd nog door...
je bent zelf een koknenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:29 schreef yats het volgende:
Geef die ticket volgende keer maar gewoon weer aan ons. Wij koknen in ieder geval deze ronde altijd nog door...
Koknenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:29 schreef yats het volgende:
Zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:29 schreef yats het volgende:
Ik vond het al raar.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja echt
Ik postte hier ook 'JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA'
Maar dat moet dus
'NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE' zijn.
Oh? Wij zijn er nog nooit tegen semiprofs uit gegooid. Dit is voor Utrecht al de tweede keer...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vitesse doet het niet veel beter.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er zit nul voetbal in dit team. Dit Utrecht gaat echt laag eindigen dit seizoen.
Toch is dit bijna hetzelfde team als dat vorig jaar Europees wist te halen. Weinig relevante spelers vertrokken.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er zit nul voetbal in dit team. Dit Utrecht gaat echt laag eindigen dit seizoen.
Dan moet je echt mokerslecht zijn in een eredivisie met RKC, Emmen en Fortuna Sittardquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Stelling : FC Utrecht gaat degraderen dit seizoen
Eensquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:30 schreef yats het volgende:
[..]
Oh? Wij zijn er nog nooit tegen semiprofs uit gegooid. Dit is voor Utrecht al de tweede keer...
Recalcitrante bui.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
het enige wat hier raar is is jouw kop
Goedemorgen zegquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:25 schreef GGMM het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Wederom gelachen om een post van yats.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:29 schreef yats het volgende:
Wat? Het klopt wat ik zeg hoor...quote:
Haags is soms een ontzettend kleinzerig mannetje. Met de nadruk op 'klein' en 'mannetje'.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Even teruggelezen, blijkbaar maakte Haags dezelfde vergissing.
Jullie vlogen een paar jaar geleden er nog uit tegen Petrolul.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:30 schreef yats het volgende:
[..]
Oh? Wij zijn er nog nooit tegen semiprofs uit gegooid. Dit is voor Utrecht al de tweede keer...
Emmen heeft anders 2x de vloer aangeveegd met FCU vorig seizoen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan moet je echt mokerslecht zijn in een eredivisie met RKC, Emmen en Fortuna Sittard
De nooit grappige act kingflopland.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ZE STAAN VOOR LUL VOOR 100.000 MENSENquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:31 schreef 7Eleven het volgende:
Psv en utrecht wel de kneusjes van Europa
Zooooquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Toch minimaal 3 puntjes (gelijkspel en winst tegenover 1 gelijkspel)quote:
Utrecht moet nu terugbrekenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Visschrapert is lichtelijk mad.
(lol)twitter:arcinho twitterde op donderdag 01-08-2019 om 21:26:10FC Utrecht met de grootste Nederlandse wanprestatie in Bosnië sinds 1995? reageer retweet
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:32 schreef Caland het volgende:
(lol)twitter:arcinho twitterde op donderdag 01-08-2019 om 21:26:10FC Utrecht met de grootste Nederlandse wanprestatie in Bosnië sinds 1995? reageer retweet
Alleen was petrolul een team met fullprofs die dat jaar gewoon 2e werden in Roemenië. Dat is wat anders dan semiprofs uit Luxemburg of Bosnië.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie vlogen een paar jaar geleden er nog uit tegen Petrolul.
Dan moet je eigenlijk ook stoppen als club.
Met twitter komen anno 2019 (lol)quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:32 schreef Caland het volgende:
zelfs blauw wit kan nog winnen tegen de nummer 2 van Roemeniëquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:33 schreef yats het volgende:
[..]
Alleen was petrolul een team met fullprofs die dat jaar gewoon 2e werden in Roemenië. Dat is wat anders dan semiprofs uit Luxemburg of Bosnië.
Sinds 1995? Wat was er dan in 1995 behalve dat moslimgedoe?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:32 schreef Caland het volgende:
Toch gek dan dat zowel Ajax als PSV de afgelopen 10 jaar beide van de Roemeense nummer 2 verloren.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zelfs blauw wit kan nog winnen tegen de nummer 2 van Roemenië
Wat is dit nou weer voor random autisten statquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:35 schreef yats het volgende:
[..]
Toch gek dan dat zowel Ajax als PSV de afgelopen 10 jaar beide van de Roemeense nummer 2 verloren.
Classic.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet echt verdiend, maar Utrecht speelde wel mokerdom.
Ik mis Rosenborgquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:36 schreef RipCity het volgende:
zriutr -Petrolul-Differdange-Arouca-Osijek-Kairat Almaty-Trencin-
Ohja Heracles tegen dat Arouca was ook zo mokerslecht.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:36 schreef RipCity het volgende:
zriutr -Petrolul-Differdange-Arouca-Osijek-Kairat Almaty-Trencin-
Jij vindt het mooi dat het Nederlandse voetbal naar de tering is?quote:
Ja, die 2-1 was op dat moment totaal niet verdiend, maar hij viel wel. Utrecht maakte ook niet aanspraak op veel, overigens.quote:
Hafcfan is een complete debiel.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt het mooi dat het Nederlandse voetbal naar de tering is?
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
WAT ZIJN WE TROTS OP DE WINNAAR VAN DE PLEE-OFFS OM EUROPEES VOETBAL!!!!!!!
@El-Stinhoquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sinds PSV verloor van een stel gehandicapte Zwitsers.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ze weten niet wat hen overkomt. Dit is de grootste Nederlandse schande sinds. Ja sinds Feyenoord vorig jaar werd vernederd door Trencin eigenlijk.
‘Prestaties’ play-offwinnaars in EL-voorronde. Kost berg punten.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoe matig dat was vind ik dat er wel genantere vertoningen zijn geweest afgelopen jaren. PSV - Osijek en Utrecht - Differdange/deze zijn wel de ergste.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinds PSV verloor van een stel gehandicapte Zwitsers.
Utrecht is een mooie stad. Maar die club is niks.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:38 schreef T3hTommay het volgende:
Utrecht is een lachwekkend stadje met een armzalig clupje.
Ik kan hier een complete week van zuipen. Bolasie en ik lopen binnen deze weken.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt het mooi dat het Nederlandse voetbal naar de tering is?
Alsof Vitesse die voorrondes wel doorkomt. Onze subtop is gewoon te slecht.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
‘Prestaties’ play-offwinnaars in EL-voorronde. Kost berg punten.
2009: NAC ❌
2010: Utrecht ✅
2011: ADO ❌
2012: Vitesse ❌
2013: Utrecht ❌
2014: Groningen ❌
2015: Vitesse ❌
2016: Heracles ❌
2017: Utrecht ❌
2018: Vitesse ❌
2019: FC Utrecht ❌
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die play-offs hadden in 2007 al afgeschaft moeten worden. Totaal nutteloos, halflege stadions en je stuurt clubs Europa in die er geen reet van kunnen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor je rekening vast prima ja, dat wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:39 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik kan hier een complete week van zuipen. Bolasie en ik lopen binnen deze weken.
Gek he als je eerst 3 voorrondes moet overleven waarbij je vaak in de 2e ronde al een zware tegenstander treft?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar ook afgelopen dinsdag was gewoon gefaal natuurlijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe matig dat was vind ik dat er wel genantere vertoningen zijn geweest afgelopen jaren. PSV - Osijek en Utrecht - Differdange/deze zijn wel de ergste.
Dit is onderdeel van de neverending story dat Nederlandse clubs te laat de selectie op orde hebben.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
Utrecht had het vorige week allang kunnen beslissen als ze niet zo laat waren met het binnenhalen van Dalmau. Zoveel kansen vorige week en dan vandaag een rukwedstrijd op de mat leggen.
Dalmau kampt, na zijn geforceerde vertrek bij Heracles Almelo, met een trainingsachterstand waardoor hij niet wedstrijdfit is.
Ah Heerenveen wint dus nooit de play-offsquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja maar wie stuur je dan Europa in? We hebben 5 plekken in Europaquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die play-offs hadden in 2007 al afgeschaft moeten worden. Totaal nutteloos, halflege stadions en je stuurt clubs Europa in die er geen reet van kunnen.
Ja, deze tegenstander was echt verschrikkelijk goed.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof Vitesse die voorrondes wel doorkomt. Onze subtop is gewoon te slecht.
Ja jeetje, tegen Slavia Praag ofzo. Daar kunnen wij al niet eens meer van winnen. Pijnlijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:40 schreef yats het volgende:
[..]
Gek he als je eerst 3 voorrondes moet overleven waarbij je vaak in de 2e ronde al een zware tegenstander treft?
Nope, en ook AZ en Feyenoord gaat het niet lukken dit jaar.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Clubs spelen over het algemeen ook veel te zwak in op vertrekkende of inkomende spelers. Het is een realiteit dat de gemiddelde subtopclub na elk seizoen wel een aantal spelers kwijtraakt, maar dat kan niet alleen het excuus zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is ook zeker zoquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ook afgelopen dinsdag was gewoon gefaal natuurlijk.
Ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:40 schreef yats het volgende:
[..]
Gek he als je eerst 3 voorrondes moet overleven waarbij je vaak in de 2e ronde al een zware tegenstander treft?
Het ergste is nog dat Utrecht er eigenlijk helemaal niet op achteruit is gegaanquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Clubs spelen over het algemeen ook veel te zwak in op vertrekkende of inkomende spelers. Het is een realiteit dat de gemiddelde subtopclub na elk seizoen wel een aantal spelers kwijtraakt, maar dat kan niet alleen het excuus zijn.
Nee, tegen de Basels en de Zeniths van deze wereld.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja jeetje, tegen Slavia Praag ofzo. Daar kunnen wij al niet eens meer van winnen. Pijnlijk.
Er zijn mensen die dachten dat Utrecht boven Feyenoord zou eindigen, ik noem geen namen maar hij is voor Twente en een ginger.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat Utrecht er eigenlijk helemaal niet op achteruit is gegaan
Dat boeit mij toch een stuk meer dan een land wat toch al verloren is. Dat snap jij ook neem ik aan.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor je rekening vast prima ja, dat wel.
Jan van Halst?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dachten dat Utrecht boven Feyenoord zou eindigen, ik noem geen namen maar hij is voor Twente en een ginger.
Heubach?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dachten dat Utrecht boven Feyenoord zou eindigen, ik noem geen namen maar hij is voor Twente en een ginger.
Ja, Utrecht heeft 1x Zenit geloot. En Vitesse 1x Basel. Dat is echt niet elke keer zo geweest.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:42 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, tegen de Basels en de Zeniths van deze wereld.
Zucht... Alsof de Belgen en Portugezen dat niet hebbenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:40 schreef yats het volgende:
[..]
Moeten ze het volgende week maar afmaken.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
''Dit was niet de wedstrijd van FC Utrecht vandaag''
Daar verloren ze toch van? Dat is het hele punt Hans, daar kun je van verliezen. Maar niet van een Trencin of van deze semiprofs.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, Utrecht heeft 1x Zenit geloot. En Vitesse 1x Basel. Dat is echt niet elke keer zo geweest.
Heksenketelquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moeten ze het volgende week maar afmaken.
Doe dat pauw gifje maarquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moeten ze het volgende week maar afmaken.
Het Utrecht van Ten Hag was denk ik de laatste club die dichtbij de groepsfase was via de play-offs?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:45 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zucht... Alsof de Belgen en Portugezen dat niet hebben
Gewoon geen excuus dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |