Afgevinkt.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:wereldgozer
@:zipportal
@:coco.
@:jr-style-93
Vitesse doet het niet veel beter.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voortaan die stakkers gewoon uitsluiten van Europees voetbal mochten ze de plee offs weer winnen.
Jezus wat zwakbegaafd.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:28 schreef GGMM het volgende:
wow, mijn dm-box overstroomt opeens.
Overigens dacht ik serieus dat Utrecht scoorde. Blijkbaar zit ik al de hele tijd verkeerd te kijken.
Dit is zo mokerdom dat ik twijfel of ik dit zal posten. Mja waarom niet.
Lachwekkend.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:28 schreef GGMM het volgende:
Overigens dacht ik serieus dat Utrecht scoorde. Blijkbaar zit ik al de hele tijd verkeerd te kijken.
Die hadden wel gewonnen denk ik van die amateurs.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vitesse doet het niet veel beter.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:28 schreef GGMM het volgende:
Post 136 is een lul.quote:
Ja echtquote:
@GGMM is niet zo zielig om tegen de Nederlandse clubs te juichen. Dat is meer wat voor de Hafcfans van deze wereld.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:29 schreef yats het volgende:
Geef die ticket volgende keer maar gewoon weer aan ons. Wij koknen in ieder geval deze ronde altijd nog door...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |