Die zijn nog beter.quote:
de moeder van paul?quote:
Om keihard vernederd te worden door amateurs. Weer.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hiervoor was in Utrecht dus een volksfeest in mei.
Voortaan die stakkers gewoon uitsluiten van Europees voetbal mochten ze de plee offs weer winnen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hiervoor was in Utrecht dus een volksfeest in mei.
Afgevinkt.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:wereldgozer
@:zipportal
@:coco.
@:jr-style-93
Vitesse doet het niet veel beter.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voortaan die stakkers gewoon uitsluiten van Europees voetbal mochten ze de plee offs weer winnen.
Jezus wat zwakbegaafd.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:28 schreef GGMM het volgende:
wow, mijn dm-box overstroomt opeens.
Overigens dacht ik serieus dat Utrecht scoorde. Blijkbaar zit ik al de hele tijd verkeerd te kijken.
Dit is zo mokerdom dat ik twijfel of ik dit zal posten. Mja waarom niet.
Lachwekkend.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:28 schreef GGMM het volgende:
Overigens dacht ik serieus dat Utrecht scoorde. Blijkbaar zit ik al de hele tijd verkeerd te kijken.
Die hadden wel gewonnen denk ik van die amateurs.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vitesse doet het niet veel beter.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:28 schreef GGMM het volgende:
Post 136 is een lul.quote:
Ja echtquote:
@GGMM is niet zo zielig om tegen de Nederlandse clubs te juichen. Dat is meer wat voor de Hafcfans van deze wereld.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:29 schreef yats het volgende:
Geef die ticket volgende keer maar gewoon weer aan ons. Wij koknen in ieder geval deze ronde altijd nog door...
je bent zelf een koknenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:29 schreef yats het volgende:
Geef die ticket volgende keer maar gewoon weer aan ons. Wij koknen in ieder geval deze ronde altijd nog door...
Koknenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:29 schreef yats het volgende:
Zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:29 schreef yats het volgende:
Ik vond het al raar.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja echt
Ik postte hier ook 'JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA'
Maar dat moet dus
'NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE' zijn.
Oh? Wij zijn er nog nooit tegen semiprofs uit gegooid. Dit is voor Utrecht al de tweede keer...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vitesse doet het niet veel beter.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er zit nul voetbal in dit team. Dit Utrecht gaat echt laag eindigen dit seizoen.
Toch is dit bijna hetzelfde team als dat vorig jaar Europees wist te halen. Weinig relevante spelers vertrokken.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er zit nul voetbal in dit team. Dit Utrecht gaat echt laag eindigen dit seizoen.
Dan moet je echt mokerslecht zijn in een eredivisie met RKC, Emmen en Fortuna Sittardquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Stelling : FC Utrecht gaat degraderen dit seizoen
Eensquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:30 schreef yats het volgende:
[..]
Oh? Wij zijn er nog nooit tegen semiprofs uit gegooid. Dit is voor Utrecht al de tweede keer...
Recalcitrante bui.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
het enige wat hier raar is is jouw kop
Goedemorgen zegquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:25 schreef GGMM het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Wederom gelachen om een post van yats.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:29 schreef yats het volgende:
Wat? Het klopt wat ik zeg hoor...quote:
Haags is soms een ontzettend kleinzerig mannetje. Met de nadruk op 'klein' en 'mannetje'.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Even teruggelezen, blijkbaar maakte Haags dezelfde vergissing.
Jullie vlogen een paar jaar geleden er nog uit tegen Petrolul.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:30 schreef yats het volgende:
[..]
Oh? Wij zijn er nog nooit tegen semiprofs uit gegooid. Dit is voor Utrecht al de tweede keer...
Emmen heeft anders 2x de vloer aangeveegd met FCU vorig seizoen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan moet je echt mokerslecht zijn in een eredivisie met RKC, Emmen en Fortuna Sittard
De nooit grappige act kingflopland.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ZE STAAN VOOR LUL VOOR 100.000 MENSENquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:31 schreef 7Eleven het volgende:
Psv en utrecht wel de kneusjes van Europa
Zooooquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Toch minimaal 3 puntjes (gelijkspel en winst tegenover 1 gelijkspel)quote:
Utrecht moet nu terugbrekenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Visschrapert is lichtelijk mad.
(lol)twitter:arcinho twitterde op donderdag 01-08-2019 om 21:26:10FC Utrecht met de grootste Nederlandse wanprestatie in Bosnië sinds 1995? reageer retweet
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:32 schreef Caland het volgende:
(lol)twitter:arcinho twitterde op donderdag 01-08-2019 om 21:26:10FC Utrecht met de grootste Nederlandse wanprestatie in Bosnië sinds 1995? reageer retweet
Alleen was petrolul een team met fullprofs die dat jaar gewoon 2e werden in Roemenië. Dat is wat anders dan semiprofs uit Luxemburg of Bosnië.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie vlogen een paar jaar geleden er nog uit tegen Petrolul.
Dan moet je eigenlijk ook stoppen als club.
Met twitter komen anno 2019 (lol)quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:32 schreef Caland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |