Clubs spelen over het algemeen ook veel te zwak in op vertrekkende of inkomende spelers. Het is een realiteit dat de gemiddelde subtopclub na elk seizoen wel een aantal spelers kwijtraakt, maar dat kan niet alleen het excuus zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof Vitesse die voorrondes wel doorkomt. Onze subtop is gewoon te slecht.
Dat is ook zeker zoquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ook afgelopen dinsdag was gewoon gefaal natuurlijk.
Ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:40 schreef yats het volgende:
[..]
Gek he als je eerst 3 voorrondes moet overleven waarbij je vaak in de 2e ronde al een zware tegenstander treft?
Het ergste is nog dat Utrecht er eigenlijk helemaal niet op achteruit is gegaanquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Clubs spelen over het algemeen ook veel te zwak in op vertrekkende of inkomende spelers. Het is een realiteit dat de gemiddelde subtopclub na elk seizoen wel een aantal spelers kwijtraakt, maar dat kan niet alleen het excuus zijn.
Nee, tegen de Basels en de Zeniths van deze wereld.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja jeetje, tegen Slavia Praag ofzo. Daar kunnen wij al niet eens meer van winnen. Pijnlijk.
Er zijn mensen die dachten dat Utrecht boven Feyenoord zou eindigen, ik noem geen namen maar hij is voor Twente en een ginger.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat Utrecht er eigenlijk helemaal niet op achteruit is gegaan
Dat boeit mij toch een stuk meer dan een land wat toch al verloren is. Dat snap jij ook neem ik aan.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor je rekening vast prima ja, dat wel.
Jan van Halst?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dachten dat Utrecht boven Feyenoord zou eindigen, ik noem geen namen maar hij is voor Twente en een ginger.
Heubach?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dachten dat Utrecht boven Feyenoord zou eindigen, ik noem geen namen maar hij is voor Twente en een ginger.
Ja, Utrecht heeft 1x Zenit geloot. En Vitesse 1x Basel. Dat is echt niet elke keer zo geweest.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:42 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, tegen de Basels en de Zeniths van deze wereld.
Zucht... Alsof de Belgen en Portugezen dat niet hebbenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:40 schreef yats het volgende:
[..]
Gek he als je eerst 3 voorrondes moet overleven waarbij je vaak in de 2e ronde al een zware tegenstander treft?
Moeten ze het volgende week maar afmaken.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
''Dit was niet de wedstrijd van FC Utrecht vandaag''
Daar verloren ze toch van? Dat is het hele punt Hans, daar kun je van verliezen. Maar niet van een Trencin of van deze semiprofs.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, Utrecht heeft 1x Zenit geloot. En Vitesse 1x Basel. Dat is echt niet elke keer zo geweest.
Heksenketelquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moeten ze het volgende week maar afmaken.
Doe dat pauw gifje maarquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moeten ze het volgende week maar afmaken.
Het Utrecht van Ten Hag was denk ik de laatste club die dichtbij de groepsfase was via de play-offs?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:45 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zucht... Alsof de Belgen en Portugezen dat niet hebben
Gewoon geen excuus dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |