Waquote:
Cali's Hunkerbunkerquote:
Komt Vinnie bij je dit weekend? Hij ging toch niet fietsen dus hij heeft tijd.quote:
Ik heb al andere plannen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komt Vinnie bij je dit weekend? Hij ging toch niet fietsen dus hij heeft tijd.
Moest Los iets anders verzinnen om bij te masturberen dan de gedachte dat jij op eenzelfde moment Cali aan het aanduwen bent.quote:
Misschien moet hij zn vrouw even het hof maken. Krijgt ie nog eens wat.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moest Los iets anders verzinnen om bij te masturberen dan de gedachte dat jij op eenzelfde moment Cali aan het aanduwen bent.
Bij de buurvrouw door de brievenbus stekenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Misschien moet hij zn vrouw even het hof maken. Krijgt ie nog eens wat.
Het hof?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij de buurvrouw door de brievenbus steken
Dit is echt een zieke gedachte.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moest Los iets anders verzinnen om bij te masturberen dan de gedachte dat jij op eenzelfde moment Cali aan het aanduwen bent.
Wel grappig dat jij nadenkt over waar andere mannen op mastruberenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom denken dat ik niks krijg?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Misschien moet hij zn vrouw even het hof maken. Krijgt ie nog eens wat.
Sleep haar mee naar huis!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Leuke stewardess op de vlucht naar huis.
Vraag of ze lid wil worden van the milehigh club.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Leuke stewardess op de vlucht naar huis.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vraag of ze lid wil worden van the milehigh club.
Even wat minder bereik gehad?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:54 schreef CherryLips het volgende:
Wat is dit nou toch voor iets raars. Heb m'n telefoon vast en krijg een sms dat ik een oproep heb gemist. Maar die hele telefoon is niet overgegaan. Dit heb wel vaker
Even populair doen dat iemand haar belde denk ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even wat minder bereik gehad?
Het is toch altijd Q.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Even populair doen dat iemand haar belde denk ik.
Ja zo'n leuk bedrijf uit Rotterdam dat me allemaal shit wil aansmeren.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Even populair doen dat iemand haar belde denk ik.
Rotterdamquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zo'n leuk bedrijf uit Rotterdam dat me allemaal shit wil aansmeren.
Soep met een Italiaanse bol vandaag?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:20 schreef Vinniiee het volgende:
Valt ineens het handvat van mijn soeplepel af. De fuck
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Soep met een Italiaanse bol vandaag?
Whehequote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lekker dippen in hummus werkt nog beter.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Goede scheetjes altijd van falafel
Niet eens, maar wel soep inderdaad.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Goed gescheten net trouwens. Beetje apart tijdstip maar het was echt goed.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Goede scheetjes altijd van falafel
Let je op, MCH?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed gescheten net trouwens. Beetje apart tijdstip maar het was echt goed.
Ik heb ook precies net gescheten in mijn vakantieappartement, vriending klaagt al over de remsporenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje ruimte maken voor het eten, goede timingquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:39 schreef Elvi het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=shareplottwist
Teleurstelling. Wist niet dat je zo braaf was.quote:
Was bijna onverwacht na zolang wachten. Dacht bijna dat ik op de zwarte lijst stondquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Teleurstelling. Wist niet dat je zo braaf was.
Heb jij weer de hont?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Met de hond wandelen, Ikea, kapper, beetje thuiswerken.
Weer lekker alleen zitten drinken op de zolderkamer?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb jij weer de hont?
Neuk jeje ex nooit stiekem als je de hont ophaalt?
Nog even neuken zo?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee we zijn net thuis van een dagje weg.
Allures ik snap er niks van, ik had 2 (speciaal) biertje bij het eten en gevoel of ik 2 flessen jenever op heb.![]()
En ik ben normaal zeker wel wat gewend.
Ga je uitpakken?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dankje, mijn vriendin vroeg eerst.
Even CE om hulp vragenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:22 schreef CherryLips het volgende:
Nou zeg. Dacht vanmorgen een mooie lamp in die Ikea-catalogus te hebben gezien maar kan hem niet meer terugvinden
A jammer.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:22 schreef CherryLips het volgende:
Nou zeg. Dacht vanmorgen een mooie lamp in die Ikea-catalogus te hebben gezien maar kan hem niet meer terugvinden
Er liep maar 1 muis.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:39 schreef DrMarten het volgende:
Er loopt een muis door mijn woonkamer
Morgen maar ff vallen halen
Als er ewn hele familie zit dan gaan ze allemaal dood (of hij loop gewoon weer naar buiten als ie slim is)quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Er liep maar 1 muis.
Je hoeft niet meteen een hele familie te vermoorden.
Huh wat een rare tijd. Niet de tijd-tijdquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:39 schreef DrMarten het volgende:
Er loopt een muis door mijn woonkamer
Morgen maar ff vallen halen
Goed verhaal weer Elvi.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Huh wat een rare tijd. Niet de tijd-tijddie is wel logisch, maar ik bedoel het seizoen. Meestal komen ze in de winter.
Ik denk dat deze vanavond gewoon door de achterdeur naar binnen is gekomen. Heb eerder al nesten van deze soort in de schuur gehad en dat vind ik prima. Onder de keuken waar deze nu naar toe vluchtte ben ik minder gelukkig mee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Huh wat een rare tijd. Niet de tijd-tijddie is wel logisch, maar ik bedoel het seizoen. Meestal komen ze in de winter.
Graag gedaan. Heb je toch een verhaaltje voor het slapen gekregen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Goed verhaal weer Elvi.
Met een twist ook 8/10
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Graag gedaan. Heb je toch een verhaaltje voor het slapen gekregen.
Hij staat wel op de Amerikaanse website. Gewoon even geduld hebben.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
A jammer.
Nu moet je naar de winkel.
Als je er eentje ziet, lopen er waarschijnlijk al tientallen rondquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Er liep maar 1 muis.
Je hoeft niet meteen een hele familie te vermoorden.
same, hoe kut is dat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:38 schreef CherryLips het volgende:
Gisteravond kon ik niet in slaap vallen en vanmorgen kon ik maar met moeite wakker worden
Heftigquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik werd juist midden in de nacht wakker
Dat magquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:46 schreef Elvi het volgende:
Ik was van plan om 9 uur weg te rijden maar ik was te moe om vroeg op te staan
Heb je je jonkvrouwen jurk al aan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:46 schreef Elvi het volgende:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:38 schreef CherryLips het volgende:
Gisteravond kon ik niet in slaap vallen en vanmorgen kon ik maar met moeite wakker worden
Van de warmte of een onrustig hoofd?quote:
Vanavond wel lekker met vriendje samen koken en etenquote:
quote:
Welke warmte?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:50 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Van de warmte of een onrustig hoofd?
Een band die langzaam leegloopt, daar gaat een ouderwetse prop in.quote:
Wat liefffffquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanavond wel lekker met vriendje samen koken en eten.
Bij mij nog maar 21quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:52 schreef rival het volgende:
[..]
Bij mij was het nog goed warm in huis gisteren hoor.
Aaah lekker knutselenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:56 schreef rival het volgende:
[..]
Een band die langzaam leegloopt, daar gaat een ouderwetse prop in.
Mijn dynamo geeft net niet voldoende stroom dus af en toe wil de auto niet meer starten.
Die moet vervangen worden, dan vervang ik ook meteen de snaar.
En het overdrukventiel van de olie zit vast. Waardoor hij de overdruk nu door een pakking duwt. Die moeten beide ook vervangen...Vieze klus!
En dan kan ie er weer even tegenaan!
Ik heb gisteren de deuren nog even open gezet omdat het 27 was binnen!quote:
zeker zo'n nieuwbouw broeikas?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:18 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de deuren nog even open gezet omdat het 27 was binnen!
'83 dus dat valt wel meequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
zeker zo'n nieuwbouw broeikas?
Ik heb een lekkere ouderwetse doorwaaiwoning.
Zit ie een beetje strak om de bips?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee gewoon spijkerbroek. Even wennen om weer een broek aan te hebben
Herkenbaar welquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:35 schreef Elvi het volgende:
Even wennen om weer een broek aan te hebben
Ik zit er ook steeds meer aan te denken er 1 te kopen maar ik weet niet zo goed waarom want ik kan toch niet wennen aan hoe het zit...quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee gewoon spijkerbroek. Even wennen om weer een broek aan te hebben
Gewoon proberenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:44 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik zit er ook steeds meer aan te denken er 1 te kopen maar ik weet niet zo goed waarom want ik kan toch niet wennen aan hoe het zit...
Het kan nu anders zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:52 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb het een paar naar geleden geprobeerd maar die heb ik echt 2x aan gehad of zo
Ramen open zettenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:52 schreef rival het volgende:
[..]
Bij mij was het nog goed warm in huis gisteren hoor.
Al met al aardig klusjequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:56 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn dynamo geeft net niet voldoende stroom dus af en toe wil de auto niet meer starten.
En het overdrukventiel van de olie zit vast. Waardoor hij de overdruk nu door een pakking duwt. Die moeten beide ook vervangen...Vieze klus!
Daarom bestaan er tegenwoordig ook jeggingsquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:44 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik zit er ook steeds meer aan te denken er 1 te kopen maar ik weet niet zo goed waarom want ik kan toch niet wennen aan hoe het zit...
nee bah dat is echt niksquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:56 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Daarom bestaan er tegenwoordig ook jeggings
Goedemorgen allemaal
Hoi Scrup!quote:
Siquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:57 schreef Allures het volgende:
[..]
nee bah dat is echt niks
Ben je bij met AYTO?
Ik merk dat ik deze weken gewoon in slaap kom, maar wel minder vast slaap.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:46 schreef Elvi het volgende:
Waar. Is. Je. UI?!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:56 schreef rival het volgende:
[..]
Daarvoor was ik ook al geen fan, maar ze heeft wel echt mooi laten zien wat voor een trut ze kan zijnquote:
Lekker op je high horse zitten en je beter voelen dan mensen met het iq van een stoeptegel.quote:
Sowieso, waarom anders? Ik ben ook gewoon beter.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker op je high horse zitten en je beter voelen dan mensen met het iq van een stoeptegel.
Je bent sowieso knapper dan nourquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sowieso, waarom anders? Ik ben ook gewoon beter.
Als je een jongere etnischere versie van een soort Celine Dion lekker vindt, niet zo hangt aan een degelijk moraal en gek bent op drama, wel ja..quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:06 schreef Allures het volgende:
[..]
Je bent sowieso knapper dan nour
En mooier van binnen
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als je een jongere etnischere versie van een soort Celine Dion lekker vindt, niet zo hangt aan een degelijk moraal en gek bent op drama, wel ja..
Dat riepen ze over praktisch iedereen behalve Max ofzoquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:05 schreef Allures het volgende:
En iedereen in week 1 'nour is zo mooi en sterk
Klinkt als een catch!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als je een jongere etnischere versie van een soort Celine Dion lekker vindt, niet zo hangt aan een degelijk moraal en gek bent op drama, wel ja..
Al ruim 5 niet!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:54 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb denk ik al de hele week geen spijkerbroek aangehad.
Ja, natuurlijk. Zie het toch een beetje als profiteren. Zoals Rapper Sjors of van die andere halfjes een podium geven.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sowieso, waarom anders? Ik ben ook gewoon beter.
jij mag hier ook posten tochquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Zie het toch een beetje als profiteren. Zoals Rapper Sjors of van die andere halfjes een podium geven.
De echte halfjes kijk ik niet naar, zoals ex on the beach enzo. Dat gaat me echt te verquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Zie het toch een beetje als profiteren. Zoals Rapper Sjors of van die andere halfjes een podium geven.
Het is nog voor 12 uurquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:13 schreef rival het volgende:
Dames, geef die arme jongen eens antwoord
SEX / Houden veel vrouwen niet van beffen of licht het aan mij?
lichtquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:13 schreef rival het volgende:
Dames, geef die arme jongen eens antwoord
SEX / Houden veel vrouwen niet van beffen of licht het aan mij?
Wat een hoge pet heb je weer van me op zegquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:19 schreef rival het volgende:
[..]
Dus jij helpt alleen mensen na 12en?
Je mag jezelf nu laten gaan hoor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wat een hoge pet heb je weer van me op zegVroegâh hadden we Yvie die ons een beetje behoedde voor al die sekspraat op de vroege ochtend #neverforget
als hij lelijk is wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ja licht aan kan wel de oorzaak zijn idd.
Allang gebeurd joh, onder de pannen en over the hill dusquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je mag jezelf nu laten gaan hoor.
Ga je ons dan verlaten? Het is hier al zo saai...quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:23 schreef gcjoel het volgende:
even podcasts luisteren op werk.
Nog tips?
Manmanman de podcastquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:23 schreef gcjoel het volgende:
Nog tips?
Kids?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:25 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Allang gebeurd joh, onder de pannen en over the hill dus
Wat wil je bakken?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:28 schreef Allures het volgende:
Omg zo veel zin om te shoppen te bakken en allebei is niet nodig![]()
Mijne ook. Gelukkig vanavond weekend.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:28 schreef DrMarten het volgende:
Goed, de zin is wel weer op voor vandaag
HUUUUUUUU! HELP!quote:Maar liefst 42.000 Jehova's van over de hele wereld hebben zich vandaag verzameld in de Jaarbeurs in Utrecht.
nee kan beide wel tochquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:26 schreef Allures het volgende:
[..]
Ga je ons dan verlaten? Het is hier al zo saai...
Waar gaat het over?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Manmanman de podcast
Of Potterless
Oma, tante, ik ben het allemaalquote:
Als je bakt kom ik morgen eerder!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:28 schreef Allures het volgende:
Omg zo veel zin om te shoppen te bakken en allebei is niet nodig![]()
Blij van idd. En de buren zijn een weekje weg dus morgenochtend niet om half 9 buitenspelende kinderen of gejengel op de piano. Perfecte omstandigheden om een gat in de dag te slapen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijne ook. Gelukkig vanavond weekend.
Ik kan koekjes maken of zo? Die iedereen mee kan nemen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als je bakt kom ik morgen eerder!
Oh nee dan lust ik mn toetje niet meer.
Ik zou de stroom even vsn de deurbel halen als ik jou wasquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:31 schreef Q. het volgende:
https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1949061/
[..]
HUUUUUUUU! HELP!
Manmanman gaat over 3 mannen die uitzoeken hoe mannelijk ze zijn. Is echt hilarischquote:
Jij hebt ook dringend tips nodig ofniequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je mag jezelf nu laten gaan hoor.
Geef nooit opquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:33 schreef Allures het volgende:
Sowieso niks in een tulbandvorm
Het lukt me maar niet om dingen daar fatsoenlijk uit te krijgen
Een vrouw voornamelijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Jij hebt ook dringend tips nodig ofnie
Succes met afvallenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oma, tante, ik ben het allemaalAl wordt het iets minder moeke als ik zo weer wat kilo's kwijt ben. Hoop ik
Beterquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Blij van idd. En de buren zijn een weekje weg dus morgenochtend niet om half 9 buitenspelende kinderen of gejengel op de piano. Perfecte omstandigheden om een gat in de dag te slapen.
Of juist er op zetten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zou de stroom even vsn de deurbel halen als ik jou was
En dan om 8 uur uit jezelf wakker wordenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Blij van idd. En de buren zijn een weekje weg dus morgenochtend niet om half 9 buitenspelende kinderen of gejengel op de piano. Perfecte omstandigheden om een gat in de dag te slapen.
Ik wacht op eentje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:36 schreef rival het volgende:
[..]
Oh maar die zijn er hier genoeg toch!
Goedzo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:35 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik geef op
Ik geef graag dingen op. Prettig gevoel hoor
Minder Samzz.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Succes met afvallen.
Ik ben er ook weer tegenaan. Nog 4 kilo.
Dank je, jij ook! Al is het eraf sporten ook wel iets leuker als je net weer een nieuwe liefde hebtquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Succes met afvallen.
Ik ben er ook weer tegenaan. Nog 4 kilo.
Of om 6:00 al.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
En dan om 8 uur uit jezelf wakker worden
Ik zoek tips om m'n aandacht bij de podcast te kunnen houden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:23 schreef gcjoel het volgende:
Nog tips?
Ik zit altijd een beetje in dubio.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Plus de aandacht, die krijg je in de sociale werkplaats toch net wat minder denk ik..quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit altijd een beetje in dubio.
Van de ene kant denk ik "Bescherm die mensen toch tegen zichzelf", van de andere kant schnabbelen ze dik en verdienen ze er zelf ook goed aan.
Wijn drinken en bier drinken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:46 schreef Scary_Mary het volgende:
Gaan jullie nog iets leuks doen van het weekend?
Daar heb ik gaan last van. En als het gebeurt dan draai ik me om en snurk ik nog een uurtje of 3 verderquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
En dan om 8 uur uit jezelf wakker worden
15 erbij?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier nog 15 voor ik op mn droomgewicht zit.
Cocktails drinken! Uit lunchen, misschien naar de silent bios. Net als de silent disco maar dan een biosquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:46 schreef Scary_Mary het volgende:
ja als je ze inpakt prima!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:34 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik kan koekjes maken of zo? Die iedereen mee kan nemen?
Ben ik er meteen van af
Muffins... cupcakes...
Silent als in iedereen eigen koptelefoon op? Dat zou ik wel een uitkomst vinden als je ook je eigen volume kan regelenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:49 schreef Allures het volgende:
[..]
Cocktails drinken! Uit lunchen, misschien naar de silent bios. Net als de silent disco maar dan een bios
Misschien shoppen
Ik ga echt veel uit lunchen de laatste tijd.. Maar ik vind dat vaak leuker dan uit eten
Jaquote:
Het is hier eigenlijk met snaaien weer wat mis gegaanquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:39 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dank je, jij ook! Al is het eraf sporten ook wel iets leuker als je net weer een nieuwe liefde hebt
potter niet echt, die ander onthou ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Manmanman gaat over 3 mannen die uitzoeken hoe mannelijk ze zijn. Is echt hilarisch
Potterless over een man die Harry Potter voor t eerst leest.
Geen idee of dat je ding is
"die ken je vast wel, je mag niet weten wie"quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
"die ken je niet ze gaat naar een andere school"
ja en meerdere filmsquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Silent als in iedereen eigen koptelefoon op? Dat zou ik wel een uitkomst vinden als je ook je eigen volume kan regelen
En waarom vindt je lunch leuker? Vaak toch wat minder keuzemogelijkheden..
ja ineens gaan mensen tegen me praten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zoek tips om m'n aandacht bij de podcast te kunnen houden.
Picsquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:47 schreef Allures het volgende:
Ik deed maar gewoon een 0 achter de 4 van samzz he
Ik heb geen droomgewicht
Ik ben eigenlijk niet ontevreden nu al mag mijn buik wat minder wobbelen
Maar een strakke onderbroek helpt al
Jou?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:46 schreef Scary_Mary het volgende:
Enigszins herkenbaar, plus minder kunnen sportenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Het is hier eigenlijk met snaaien weer wat mis gegaan. Behoorlijk stress gehad de afgelopen maanden, en dan grijp ik snel naar slechter eten.
Dus even de boel weer op de rit. Vriendje wil ook wat kilo's kwijt, dus we gaan t samen doen.
Dit kan ik niet meerquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daar heb ik gaan last van. En als het gebeurt dan draai ik me om en snurk ik nog een uurtje of 3 verder
Is silent bios dat iedereen een koptelefoon op heeft? Want dat lijkt me wel wat, hoor ik die andere mensen niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:49 schreef Allures het volgende:
[..]
Cocktails drinken! Uit lunchen, misschien naar de silent bios. Net als de silent disco maar dan een bios
Misschien shoppen
Ik ga echt veel uit lunchen de laatste tijd.. Maar ik vind dat vaak leuker dan uit eten
Oh dat is wel chill als het ook bij meerdere films mogelijk isquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:54 schreef Allures het volgende:
[..]
ja en meerdere films
Maar vaak meer vega opties en het is zo lekker decadent of zo. Gewoon midden op de dag ergens gaan zitten
Nee ik moet echt naar die podcast luisteren en dan verder niks doen, maar dat kan ik niet. Raak zo snel afgeleid dan, of ik val in slaap.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja ineens gaan mensen tegen me praten.
Maar merk ook wel dat ik iets zoek om erbij te doen maar dan kan niet.
ja lijkt me echt heerlijk!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is silent bios dat iedereen een koptelefoon op heeft? Want dat lijkt me wel wat, hoor ik die andere mensen niet.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is silent bios dat iedereen een koptelefoon op heeft? Want dat lijkt me wel wat, hoor ik die andere mensen niet.
Ja ik ga ook heel graag uit ontbijten / brunchen maar dat kan hier bij veel tentjes alleen in het weekendquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh dat is wel chill als het ook bij meerdere films mogelijk is![]()
Hmm, dat heb ik eerder met brunch dan. Of ontbijtbuffet ofzo, maar dat heb je in Nl niet echt voor een leuke prijs geloof ik..
Weet ze het zelf wel?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
"die ken je vast wel, je mag niet weten wie"
Ik ben wel in jouw regio en kan wel wat calorietjes verbranden ja, maar mijn man vindt monogamie zo fijn so that would be a noquote:
Ik ga morgenochtend trainen met de merrie, dan gaan we naar het strand met de hondjes, en ik wacht op antwoord van de paardenmelkerij. Dus hopelijk kunnen we daar dit weekend kijken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:46 schreef Scary_Mary het volgende:
Vind zelf ook wel fijn om na het uitslapen lekker in de stad een broodje te gaan eten, goed begin van de zaterdagquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:54 schreef Allures het volgende:
[..]
ja en meerdere films
Maar vaak meer vega opties en het is zo lekker decadent of zo. Gewoon midden op de dag ergens gaan zitten
Wat jammer zeg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:00 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik ben wel in jouw regio en kan wel wat calorietjes verbranden ja, maar mijn man vindt monogamie zo fijn so that would be a no
Nou, voor sporten heb ik sowieso weinig tijd. En t rijden is er ook een beetje bij ingeschoten. Dat heb ik nu weer fanatieker opgepakt. En idd, erbij is geen probleem, eraf is lastigerquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Enigszins herkenbaar, plus minder kunnen sportenDan gaat het toch sneller dan vroeger. Eraan, eraf minder makkelijk
![]()
Hier ook samen, man kan ook wel wat kwijt ja. Wel zo gezellig, mits de ander niet thuis blijft komen met bossche bollen enzo
Wel zo verstandig misschien ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:59 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja ik ga ook heel graag uit ontbijten / brunchen maar dat kan hier bij veel tentjes alleen in het weekend
Hoe gaat het trainen? En wat gaan jullie bij de paardenmelkerij doen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend trainen met de merrie, dan gaan we naar het strand met de hondjes, en ik wacht op antwoord van de paardenmelkerij. Dus hopelijk kunnen we daar dit weekend kijken.
Oh en zondagochtend naar t strand met de merrie.
De laatste van de Noord Hollanders!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:00 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik ben wel in jouw regio en kan wel wat calorietjes verbranden ja, maar mijn man vindt monogamie zo fijn so that would be a no
Ik denk dat ik straks sowieso even een shake ga halen met aardbei en vanille sojamelkquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wel zo verstandig misschien ookJa, ik ga thuis echt geen eitjes staan pocheren met hollandaisesaus enzo. Dat kom je nu wel vaker op de kaart tegen, al vind ik het ook wel erg veel van hetzelfde en weinig eckte afwisseling helaas..
Gay Pride of zo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:46 schreef Scary_Mary het volgende:
Euh watte?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:03 schreef gcjoel het volgende:
Broodje kappershow overal altijd. Treurig.
Geef eens lekkere opties.
ja hequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
Lijkt me wel fijn als je partner daar into is.
Idem, al heb ik het rijden nog niet opgepakt. Wel zuur, heb ik straks meer tijd voor sporten, is het zomerseizoen weer voorbijquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, voor sporten heb ik sowieso weinig tijd. En t rijden is er ook een beetje bij ingeschoten. Dat heb ik nu weer fanatieker opgepakt. En idd, erbij is geen probleem, eraf is lastiger.
Maar goed, nog 4 kilo en dan zit ik op m'n streefgewicht.
Broodje wie?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:03 schreef gcjoel het volgende:
Broodje kappershow overal altijd. Treurig.
Geef eens lekkere opties.
Dinsdag was het echt echt echt bagger, maar woensdag en gisteren ging het weer ontzettend fijn, dus ik hoop die lijn door te zetten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hoe gaat het trainen? En wat gaan jullie bij de paardenmelkerij doen?
Goede timing jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:05 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Idem, al heb ik het rijden nog niet opgepakt. Wel zuur, heb ik straks meer tijd voor sporten, is het zomerseizoen weer voorbij
Oscar Mopperkont of Grrrr zat toch ook in N-H? Al heb ik die hier ook in geen eeuwen meer gezien, dus ja. Of nee, HW in Amsterdam!quote:
Akelig veel suiker erin?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:04 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik denk dat ik straks sowieso even een shake ga halen met aardbei en vanille sojamelk
Zelf geprobeerd te maken maar dan is het niet lekker
Ook wel fijn als de behoeftes gelijk zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
Lijkt me wel fijn als je partner daar into is.
als het goed is niet. Is zo'n gezond tentje en heb ze een keer heeeeeel strak in de gaten gehouden en zie ze niks toevoegenquote:
Mooi dat je de tijd neemt, zouden meer mensen moeten doen!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dinsdag was het echt echt echt bagger, maar woensdag en gisteren ging het weer ontzettend fijn, dus ik hoop die lijn door te zetten.
Ik ben bezig met schouderbinnenwaarts en dat vindt ze heel erg moeilijk omdat ze dan meer op haar linker achterbeen moet komen en die is wat zwakker ivm oude blessure. Maar we doen het langzaamaan. Op de voltes gaat t al redelijk.
Gewoon een kijkje nemen, ze organiseren rondleidingen, maar alleen op werkdagen en alleen in het hoogseizoen... Dus ik had een bericht gestuurd of het mogelijk is op een zaterdag langs te komen, want Zeeuse knollen.
Van die lekker geurendequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:08 schreef Allures het volgende:
[..]
als het goed is niet. Is zo'n gezond tentje en heb ze een keer heeeeeel strak in de gaten gehouden en zie ze niks toevoegen
Misschien gewoon betere aardbeien
Ik weet nog niet of ik zaterdag langs mag komen, ik hoop hetquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mooi dat je de tijd neemt, zouden meer mensen moeten doen!
Heerlijke dikbillenLeuk dat je op een zaterdag langs kan komen. Doen ze ook nog iets met de melk naast gewoon melk leveren?
Oh zo, kan me dan voorstellen dat je buiten hoogseizoen meer kans maakt op een zaterdagbezoek. Dat klinkt leuk, de droom van ieder ponymeisje. Mits ze erbij kanquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik zaterdag langs mag komen, ik hoop het. En zo niet, hebben we pech.
Ze doen er ook tochten mee en er is een camping bij, dus de gasten kunnen ermee knuffelen en poetsen en zo.
Zeeuwen.
Ja, ik ook. Maar daar kon ik niks over vinden, dus ik heb maar informatie gevraagdquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh zo, kan me dan voorstellen dat je buiten hoogseizoen meer kans maakt op een zaterdagbezoek. Dat klinkt leuk, de droom van ieder ponymeisje. Mits ze erbij kan
Ook wel benieuwd of het niet seizoensafhankelijk is of dat je ze year round kan blijven melken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar daar kon ik niks over vinden, dus ik heb maar informatie gevraagd.
En idd. Ze zijn wel echt groot, maar zoooo vriendelijk.
Ik weet niet of ik iets heel speciaals doe hoorquote:
Klinkt............ uh. Ja. Klinkt.quote:
Dat lijkt me toch wel pic waardigquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik iets heel speciaals doe hoor
Ok, m'n haar zal wel van kleur veranderen
Ik hoop dat ie die dag pik-waardig ben!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel pic waardig
Altijd toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie die dag pik-waardig ben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |