Waquote:
Cali's Hunkerbunkerquote:
Komt Vinnie bij je dit weekend? Hij ging toch niet fietsen dus hij heeft tijd.quote:
Ik heb al andere plannen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komt Vinnie bij je dit weekend? Hij ging toch niet fietsen dus hij heeft tijd.
Moest Los iets anders verzinnen om bij te masturberen dan de gedachte dat jij op eenzelfde moment Cali aan het aanduwen bent.quote:
Misschien moet hij zn vrouw even het hof maken. Krijgt ie nog eens wat.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moest Los iets anders verzinnen om bij te masturberen dan de gedachte dat jij op eenzelfde moment Cali aan het aanduwen bent.
Bij de buurvrouw door de brievenbus stekenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Misschien moet hij zn vrouw even het hof maken. Krijgt ie nog eens wat.
Het hof?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij de buurvrouw door de brievenbus steken
Dit is echt een zieke gedachte.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moest Los iets anders verzinnen om bij te masturberen dan de gedachte dat jij op eenzelfde moment Cali aan het aanduwen bent.
Wel grappig dat jij nadenkt over waar andere mannen op mastruberenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom denken dat ik niks krijg?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Misschien moet hij zn vrouw even het hof maken. Krijgt ie nog eens wat.
Sleep haar mee naar huis!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Leuke stewardess op de vlucht naar huis.
Vraag of ze lid wil worden van the milehigh club.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Leuke stewardess op de vlucht naar huis.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vraag of ze lid wil worden van the milehigh club.
Even wat minder bereik gehad?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:54 schreef CherryLips het volgende:
Wat is dit nou toch voor iets raars. Heb m'n telefoon vast en krijg een sms dat ik een oproep heb gemist. Maar die hele telefoon is niet overgegaan. Dit heb wel vaker
Even populair doen dat iemand haar belde denk ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even wat minder bereik gehad?
Het is toch altijd Q.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Even populair doen dat iemand haar belde denk ik.
Ja zo'n leuk bedrijf uit Rotterdam dat me allemaal shit wil aansmeren.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Even populair doen dat iemand haar belde denk ik.
Rotterdamquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zo'n leuk bedrijf uit Rotterdam dat me allemaal shit wil aansmeren.
Soep met een Italiaanse bol vandaag?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:20 schreef Vinniiee het volgende:
Valt ineens het handvat van mijn soeplepel af. De fuck
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Soep met een Italiaanse bol vandaag?
Whehequote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lekker dippen in hummus werkt nog beter.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Goede scheetjes altijd van falafel
Niet eens, maar wel soep inderdaad.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Goed gescheten net trouwens. Beetje apart tijdstip maar het was echt goed.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Goede scheetjes altijd van falafel
Let je op, MCH?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed gescheten net trouwens. Beetje apart tijdstip maar het was echt goed.
Ik heb ook precies net gescheten in mijn vakantieappartement, vriending klaagt al over de remsporenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje ruimte maken voor het eten, goede timingquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:39 schreef Elvi het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=shareplottwist
Teleurstelling. Wist niet dat je zo braaf was.quote:
Was bijna onverwacht na zolang wachten. Dacht bijna dat ik op de zwarte lijst stondquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Teleurstelling. Wist niet dat je zo braaf was.
Heb jij weer de hont?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Met de hond wandelen, Ikea, kapper, beetje thuiswerken.
Weer lekker alleen zitten drinken op de zolderkamer?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb jij weer de hont?
Neuk jeje ex nooit stiekem als je de hont ophaalt?
Nog even neuken zo?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee we zijn net thuis van een dagje weg.
Allures ik snap er niks van, ik had 2 (speciaal) biertje bij het eten en gevoel of ik 2 flessen jenever op heb.![]()
En ik ben normaal zeker wel wat gewend.
Ga je uitpakken?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dankje, mijn vriendin vroeg eerst.
Even CE om hulp vragenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:22 schreef CherryLips het volgende:
Nou zeg. Dacht vanmorgen een mooie lamp in die Ikea-catalogus te hebben gezien maar kan hem niet meer terugvinden
A jammer.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:22 schreef CherryLips het volgende:
Nou zeg. Dacht vanmorgen een mooie lamp in die Ikea-catalogus te hebben gezien maar kan hem niet meer terugvinden
Er liep maar 1 muis.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:39 schreef DrMarten het volgende:
Er loopt een muis door mijn woonkamer
Morgen maar ff vallen halen
Als er ewn hele familie zit dan gaan ze allemaal dood (of hij loop gewoon weer naar buiten als ie slim is)quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Er liep maar 1 muis.
Je hoeft niet meteen een hele familie te vermoorden.
Huh wat een rare tijd. Niet de tijd-tijdquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:39 schreef DrMarten het volgende:
Er loopt een muis door mijn woonkamer
Morgen maar ff vallen halen
Goed verhaal weer Elvi.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Huh wat een rare tijd. Niet de tijd-tijddie is wel logisch, maar ik bedoel het seizoen. Meestal komen ze in de winter.
Ik denk dat deze vanavond gewoon door de achterdeur naar binnen is gekomen. Heb eerder al nesten van deze soort in de schuur gehad en dat vind ik prima. Onder de keuken waar deze nu naar toe vluchtte ben ik minder gelukkig mee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Huh wat een rare tijd. Niet de tijd-tijddie is wel logisch, maar ik bedoel het seizoen. Meestal komen ze in de winter.
Graag gedaan. Heb je toch een verhaaltje voor het slapen gekregen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Goed verhaal weer Elvi.
Met een twist ook 8/10
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Graag gedaan. Heb je toch een verhaaltje voor het slapen gekregen.
Hij staat wel op de Amerikaanse website. Gewoon even geduld hebben.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
A jammer.
Nu moet je naar de winkel.
Als je er eentje ziet, lopen er waarschijnlijk al tientallen rondquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Er liep maar 1 muis.
Je hoeft niet meteen een hele familie te vermoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |