Lekker platgebombardeerd.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind t wel een mooie stad.
Juist niet. Veel oude delenquote:
de taal en de mensen aldaar, bahquote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind t wel een mooie stad.
Oh. Ja okay, maar daar kan de stad nu toch nog wel mooi om zijnquote:
Ben je wel eens in Nijmegen geweest? Je hebt wat plekken in de binnenstad, maar eromheen niet dusquote:
Taal?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:24 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
de taal en de mensen aldaar, bah
verder wel mooi ja
De Nederlandse taal bedoel je? Of wat?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:24 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
de taal en de mensen aldaar, bah
verder wel mooi ja
Plat Nijmeegs is niet mooi. Maar dat is 5% ofzo. De rest praat normaal of is importquote:
hoe kom je aan 5 %?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Plat Nijmeegs is niet mooi. Maar dat is 5% ofzo. De rest praat normaal of is import
waar dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:28 schreef CherryLips het volgende:
Vind Nijmegen wel leuk hoor. Ken alleen de binnenstad alleen![]()
Schatting. Misschien 10% ofzo. Maar ver verrruit de minderheidquote:
als je het zo zegt is het al meer geloofwaardigerquote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Schatting. Misschien 10% ofzo. Maar ver verrruit de minderheid
Niet plat dus. De binnenstad maar niet zoals Rotterdam of Arnhemquote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:29 schreef HostiMeister het volgende:
Overigens is Nijmegen als een motherfucker platgebombardeerd.
In Rotterdam en Arnhem ook alleen de binnenstad. Daar omheen is nog een boel ouds. Kijk maar naar Rotterdam Noord of West bv.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet plat Dus. De binnenstad maar niet zoals Rotterdam of Arnhem
Ja, maar toen was nijmegen ook niet veel meer dan een binnenstad .quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet plat dus. De binnenstad maar niet zoals Rotterdam of Arnhem
Eensquote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:32 schreef HostiMeister het volgende:
Nijmegen staat wel in mijn top 1 van leukste steden in Nederland.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:32 schreef Q. het volgende:
Maar Nijmegen is wel beter dan IJmuiden. Net.
Utrechtquote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:32 schreef HostiMeister het volgende:
Maar hij staat ook wel echt onderaan bij je top 1, dacht ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:32 schreef HostiMeister het volgende:
ja en waar vind je het leuk dan? of snap je dat niet?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo 'waar dan', staat er toch?
Gras is altijd ergens anders groener.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:33 schreef CherryLips het volgende:
Arnhem is een beetje doods, daar kwam ik vroeger heel vaak maar nu nooit meer.
Ik vind denk ik Utrecht de leukste stad.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:32 schreef HostiMeister het volgende:
Misschien had je een zin moeten typen in begrijpbare taal.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:35 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
ja en waar vind je het leuk dan? of snap je dat niet?
De binnenstad staat er toch. Moet ik de stoeptegel van een terrasje opnoemen? Vind de sfeer leuk, de terrassen, de straatjes richting de rivier. Ik ben er verder niet bekend MAAR de keren dat ik er was, vond ik het er prima vertoeven en heb ik er heerlijk gegeten en gedronken en gewinkeld.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:35 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
ja en waar vind je het leuk dan? of snap je dat niet?
Maar toch zeker niet in Arnhem. Wat een lelijke sfeerloze stad vind ik datquote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gras is altijd ergens anders groener.
Nee, ik wil lengte- en breedtegraden, de namen van de terrasjes, welke straten.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De binnenstad staat er toch. Moet ik de stoeptegel van een terrasje opnoemen? Vind de sfeer leuk, de terrassen, de straatjes richting de rivier. Ik ben er verder niet bekend MAAR de keren dat ik er was, vond ik het er prima vertoeven en heb ik er heerlijk gegeten en gedronken en gewinkeld.
Jezus, was dit epistel lang genoeg?
Je bewijst precies mijn puntquote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Maar toch zeker niet in Arnhem. Wat een lelijke sfeerloze stad vind ik dat
jaquote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De binnenstad staat er toch. Moet ik de stoeptegel van een terrasje opnoemen? Vind de sfeer leuk, de terrassen, de straatjes richting de rivier. Ik ben er verder niet bekend MAAR de keren dat ik er was, vond ik het er prima vertoeven en heb ik er heerlijk gegeten en gedronken en gewinkeld.
Jezus, was dit epistel lang genoeg?
ik eigenlijk ook,quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik wil lengte- en breedtegraden, de namen van de terrasjes, welke straten.
Ik woon er.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind denk ik Utrecht de leukste stad.
Ja, echt de binnenstad. Maar vind dat wel echt een heel mooi stukjequote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen dat stukje van het Dickensfestijn
Oeh boekenmarkt is zondag
Dan moet je naar 1939 toe gaan.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:40 schreef CherryLips het volgende:
Zou nog weleens wat meer van Rotterdam willen zien.
Immer. En maar doen alsof er een gay-best-friend van je in mijn straat woont.quote:
Mja, dat onderschat ik altijd.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:40 schreef CherryLips het volgende:
Whut?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Immer. En maar doen alsof er een gay-best-friend van je in mijn straat woont.
Stiekem rij ik gewoon zes keer door je straat om te gluren.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Immer. En maar doen alsof er een gay-best-friend van je in mijn straat woont.
kijk, hier heb ik wat aanquote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:41 schreef Californium het volgende:
Broerstraat, koningsplein, grote markt, Lange/stikke hezel. Valkhof, marikenstraat.
Lux, Samson
..
Maar dan lig ik bij jou in de bosjes te wachten tot je gaat douchen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stiekem rij ik gewoon zes keer door je straat om te gluren.
Het is een ziekte.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent niet de enige gay in the village
neuken?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een hond. Bobtail om precies te zijn.
En die knakker uit de bijbel met dat haar.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een hond. Bobtail om precies te zijn.
quote:
En shag.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En die knakker uit de bijbel met dat haar.
Dat kan ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En die knakker uit de bijbel met dat haar.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:45 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
edit
ik dacht dat je cherrynogwatwas
Oh, dat is vriendelijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:47 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
vandaag mag je blijven liggen, tenzij de beperking aan overgewicht te wijten is
Jezus wat dan. Je mist er niks aan.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:40 schreef CherryLips het volgende:
Ah kan best.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sinds ik in een publieke ruimte zit.
Ja dat weet ik dus niet. Ken alleen die paar musea op een kluitje en die kubuswoningen en die koopgoot.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jezus wat dan. Je mist er niks aan.
Dat impliceert dat het overige deel minder erg is dan een klapjosti, niet echt gewend aan deze 'glashalfvol Q'quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit is toch wel minimaal driekwart klapjosti.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent niet de enige gay in the village
quote:
Driekwart is meer dan de helft he.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat impliceert dat het overige deel minder erg is dan een klapjosti, niet echt gewend aan deze 'glashalfvol Q'
Ik heb de popcorn en de bezem al gepakt.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:49 schreef ElDinosaur het volgende:
R&P / Vriendin wil samenwonen
Wat een topic
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb de popcorn en de bezem al gepakt.
Ik ben mild vandaag. Geef het een half uurtje.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat impliceert dat het overige deel minder erg is dan een klapjosti, niet echt gewend aan deze 'glashalfvol Q'
Ja, dus een overgebleven kwart dat erger is dan een kaljosti, of een half deel dat erger is dan een klapjosti. Is dit te ingewikkeld rekenen?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Driekwart is meer dan de helft he.
Oh... En dat vega gebeuren.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet. Ken alleen die paar musea op een kluitje en die kubuswoningen en die koopgoot.
Eigenlijk welquote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, dus een overgebleven kwart dat erger is dan een kaljosti, of een half deel dat erger is dan een klapjosti. Is dit te ingewikkeld rekenen?
O ja Alexandrium ook weleens geweest voor de Primark enzo.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh... En dat vega gebeuren.
Alexandrium is ook wel aardig.
elysium is een rampquote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh... En dat vega gebeuren.
Alexandrium is ook wel aardig.
Er is ook nog wat water ergens. Soort brede sloot. Varen af en toe wat bootjes in.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet. Ken alleen die paar musea op een kluitje en die kubuswoningen en die koopgoot.
O ja en zo'n witte brug.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is ook nog wat water ergens. Soort brede sloot. Varen af en toe wat bootjes in.
geen idee, te lang geledenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké van wie ben je een kloon.
huhquote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ok bedankt voor het delen. Moedig van je.
Die hebben we hier ook hoor. Zelfde architect zelfs. Hoef er niet eens voor op te staan, kan hem zien vanaf hier.quote:
Dan ben je nog nooit in Groningen geweest denk ikquote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:32 schreef HostiMeister het volgende:
Ja en watertjes met bootjes hebben jullie ook. En een Primark. Nu nog een lekkere toko waar ze brownies en meuk verkopen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Die hebben we hier ook hoor. Zelfde architect zelfs. Hoef er niet eens voor op te staan, kan hem zien vanaf hier.
Zo beter?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Jawel. Meerder malen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan ben je nog nooit in Groningen geweest denk ik
Van Nederland.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan ben je nog nooit in Groningen geweest denk ik
Is dat er nietquote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en watertjes met bootjes hebben jullie ook. En een Primark. Nu nog een lekkere toko waar ze brownies en meuk verkopen.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo beter?Duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For great justice!
Die hebben we vast wel. Ergens.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en watertjes met bootjes hebben jullie ook. En een Primark. Nu nog een lekkere toko waar ze brownies en meuk verkopen.
[..]
Zo beter?O ja, maar als je het over halve josti heb dan denk ik de ene helft is josti en de andere helft niet. Bij driekwart josti is het driekwart josti en een kwart niet. Dus dan is de tweede optie meer van toepassing in dit geval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, maar als je het over halve josti heb dan denk ik de ene helft is josti en de andere helft niet. Bij driekwart josti is het driekwart josti en een kwart niet. Dus dan is de tweede optie meer van toepassing in dit geval.
Daarom zei ik dat.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Er is toch geen Comic Con dit weekend?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:57 schreef Q. het volgende:
Dit weekend hebben we ook een paar duizend Jehova getuigen. Lopen allemaal vrij in de stad. Herkenbaar aan een felgele lanyard om hun nek. Zo schattig.
Hij is geheel klapmongool. Kunnen we het zo ook stellen?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, maar als je het over halve josti heb dan denk ik de ene helft is josti en de andere helft niet. Bij driekwart josti is het driekwart josti en een kwart niet. Dus dan is de tweede optie meer van toepassing in dit geval.
JehovaWorld!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is toch geen Comic Con dit weekend?
Ja, dat is gewoon veel makkelijker en het klopt nog ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij is geheel klapmongool. Kunnen we het zo ook stellen?
Wat komen ze doen dan? Is er een of ander religieus feest?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:57 schreef Q. het volgende:
Dit weekend hebben we ook een paar duizend Jehova getuigen. Lopen allemaal vrij in de stad. Herkenbaar aan een felgele lanyard om hun nek. Zo schattig.
Eén of andere bijeenkomst in de Jaarbeurs.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat komen ze doen dan? Is er een of ander religieus feest?
Ik had een uitnodiging in de brievenbus. Jij ook zeker?quote:
[..]
Zo beter?You can't say Hosti without Jo... o wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ook op zondag?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Eén of andere bijeenkomst in de Jaarbeurs.
https://www.jaarbeurs.nl/agenda/3089/international-convention
Hostijostitosti?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You can't say Hosti without Jo... o wel.
Niet eens! Teveel moslims in mn hood.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik had een uitnodiging in de brievenbus. Jij ook zeker?
Waarheid wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:32 schreef Q. het volgende:
Maar Nijmegen is wel beter dan IJmuiden. Net.
Kreeg je nou sleutels vandaag?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:02 schreef Californium het volgende:
Over Nijmegen gesproken. Daar zijn we dan
Ik ga niet, je mag mijn uitnodiging wel als je wilt hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet eens! Teveel moslims in mn hood.![]()
Yv.
Hoe is dat sad? Klinkt fijn toch juistquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:03 schreef Allures het volgende:
Lekker uit lunchen en wandelen met mijn hondsad
In dat geval sla ik het wel even over.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ga niet, je mag mijn uitnodiging wel als je wilt hoor![]()
Al denk ik niet dat ze bier hebben.
Liefde faalt nooit?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Eén of andere bijeenkomst in de Jaarbeurs.
https://www.jaarbeurs.nl/agenda/3089/international-convention
Si! 15.00quote:
Zullen we samen gaan, als stelletje?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:04 schreef Q. het volgende:
[..]
In dat geval sla ik het wel even over.
Of euh... de maatschappij?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Liefde faalt nooit?
Ze kennen R&P zeke rniet?
Er is geen bier, Ang3l. Geen bier.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan, als stelletje?
Ja, ik ben bezig met een stukje keuls aardewerk look-a-like. Wat wil jij maken?quote:
Ja beetje vriendloosquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe is dat sad? Klinkt fijn toch juist![]()
Leuk!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:07 schreef Lotusss het volgende:
Vanavond date. Morgen date. Life is good
Leukquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:07 schreef Lotusss het volgende:
Overmorgen niet meer kunnen lopen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:07 schreef Lotusss het volgende:
Heb je met een hond niet altijd al standaard aanspraak van andere hondenbezitters?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:07 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja beetje vriendloos
Maar we gaan zo naar mensen toe
Hey, mag jij weer op het internetquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe is dat sad? Klinkt fijn toch juist![]()
Mensen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:07 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja beetje vriendloos
Maar we gaan zo naar mensen toe
Nee niet dezelfde man.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Leuk!
Zelfde man? Wat gaan jullie doen?
quote:
ik maak kanopenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ben bezig met een stukje keuls aardewerk look-a-like. Wat wil jij maken?
Ik niet, hondeneigenaren lopen met een boog om mij heenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb je met een hond niet altijd al standaard aanspraak van andere hondenbezitters?
Ik bedoelde voor de gein als shock value voor zequote:
En zelfreflectie. Bij de Jehova's.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarna is het tijd voor thee en haken?
Jehova's shocken.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoelde voor de gein als shock value voor ze
Het was heus geen versiertruc. HEUS NIET!
Ja. Al kan ik niet haken dus dan maar boodschappen doenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarna is het tijd voor thee en haken?
sowieso heel veel aanspraak. Iedereen vind haar cutequote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb je met een hond niet altijd al standaard aanspraak van andere hondenbezitters?
Dat is ook een vrouwentaak dus het mag. De rest van de middag en avond in de keuken zitten hè?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja. Al kan ik niet haken dus dan maar boodschappen doen
Demain!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Weet jij leuke cocktail bars daar?
Hos bezit deze kennis niet.
Oost Europese stoephoeren doen het ook goed.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:11 schreef Allures het volgende:
[..]
sowieso heel veel aanspraak. Iedereen vind haar cute
En hoe slonziger ik er bij loop om met haar te wandelen, hoe meer sjans
Echt een debiele paradox
Dat ik s ochtends met ongekamd haar en gewoon een halve outfit van de grond geraapt en de schoenen die bij de deur stonden ff snel met slaap in mijn ogen met haar ga: succes gegarandeerd
Misschien zie je er dan juist toegankelijker uit?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:11 schreef Allures het volgende:
[..]
Echt een debiele paradox
Dat ik s ochtends met ongekamd haar en gewoon een halve outfit van de grond geraapt en de schoenen die bij de deur stonden ff snel met slaap in mijn ogen met haar ga: succes gegarandeerd
Yes sir.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is ook een vrouwentaak dus het mag. De rest van de middag en avond in de keuken zitten hè?
Valt mee!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moet er veel gebeuren nog op valt het wel mee?
zelfs jij beweerd getrouwd te zijn he. Overal is markt voorquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oost Europese stoephoeren doen het ook goed.
Dan ben je benaderbaar, als je er als een prinsesje bijloopt een stuk minder.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:11 schreef Allures het volgende:
[..]
Echt een debiele paradox
Whuttt....quote:
ik vind jou ook heel aardig maar normaal zie ik er ook maar uit als een 6je hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien zie je er dan juist toegankelijker uit?
Net zoiets als dat supermodellen niet uitgevraagd worden omdat mensen toch denken dat ze onbereikbaar zijn dus het dan maar niet eens proberen.
[..]
Yes sir.
Cali!quote:
Inburgerdocument Nijmegen dat je voor gjoel maakt kan je ook naar Cali sturen dan als opfrissingquote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:16 schreef Allures het volgende:
[..]
ik vind jou ook heel aardig maar normaal zie ik er ook maar uit als een 6je hoor
Zie je, dat is het wel gewoon. Niet alleen ik zeg het en het staat op het internet dus dan is het waarquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan ben je benaderbaar, als je er als een prinsesje bijloopt een stuk minder.
Of zoiets
Kan nooit lang dicht zijn!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Inburgerdocument Nijmegen dat je voor gjoel maakt kan je ook naar Cali sturen dan als opfrissing
Op de markt is uw gulden een daalder waard.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:14 schreef Allures het volgende:
[..]
zelfs jij beweerd getrouwd te zijn he. Overal is markt voor
Cali!quote:
Dat ben ik!quote:
Nou ja, bij mij werkt het wel echt zo moet ik toegeven. Hoe minder opsmuk hoe leuker ik een vrouw vind over het algemeen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Zie je, dat is het wel gewoon. Niet alleen ik zeg het en het staat op het internet dus dan is het waar
Company?quote:
Ik mag niet meequote:
Bij Don Pablo is ook prima toeven.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Company?
Vroeger had je de Riva maar die is ook Al niet meer...
Hebben ze daar cocktails?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bij Don Pablo is ook prima toeven.
Ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Hebben ze daar cocktails?
O wacht! Klopt ook!![]()
Of in mijn termen: Van een 5 voor viertje naar een twee uurtje.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op de markt is uw gulden een daalder waard.
Dus het zesje van jou stijgt na 10 bier zo naar een 7+.
Jij met je long Island iceteaquote:
Dat is sterke drank gemixt met sterke drank en verdunt met sterke drank.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij met je long Island icetea
En goed eten ook
Waarom zou hosti het anders drinken?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is sterke drank gemixt met sterke drank en verdunt met sterke drank.
18equote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh niceWanneer verwacht je te verhuizen?
VOG Nogsteeds nietquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat snel al!
Is alles nu rond verder?
Is er een reden dat je het ene cijfer als cijfer typt en die andere als tekst?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of in mijn termen: Van een 5 voor viertje naar een twee uurtje.
Die ken ik nog niet, eens bekijkenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Company?
Vroeger had je de Riva maar die is ook Al niet meer...
Wiet?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:31 schreef Yvie_lu het volgende:
Druggebruik in Nederland is toch verboden? Raar dat er dan een informatiecampagne komt voor rijden na drugsgebruik.
Nicequote:
Wat voor een campagne moet dat zijn dan? Dacht gewoon 'niet!'quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:31 schreef Yvie_lu het volgende:
Druggebruik in Nederland is toch verboden? Raar dat er dan een informatiecampagne komt voor rijden na drugsgebruik.
Jullie Gaan zaterdag?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet, eens bekijken
Ja, dat kwam omdat ik met cijfers begon, en toen dat " 4-tje, dat staat niet" en door ben gegaan als lettersquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is er een reden dat je het ene cijfer als cijfer typt en die andere als tekst?
vriendje heeft een goed recept mocht je interesse hebben.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:32 schreef CherryLips het volgende:
Waarom is het wafelbeslag lekkerder dan de wafels
Maar best veel mensen die het gebruiken. Beter rijden ze Dan iig nietquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Campagne is vooral over XTC-gebruik begrijp ik eruit.
Omdat salmonellaquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:32 schreef CherryLips het volgende:
Waarom is het wafelbeslag lekkerder dan de wafels
Koningsplein, Opera/Freddy/Ruygh (of hoe je het schrijft). Anders Don Pablo.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niet in Nijmegen. Dit is gewoon ter info omdat ik ook lekkere cocktails wil in de buurt.
Jezus joh. Maar, wel een fijn vooruitzicht dat het huis geregeld isquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:31 schreef Californium het volgende:
[..]
VOG Nogsteeds nietmaargoed, maandag lekker werken
Daarom ben ik blij dat ze hier komt wonen. Duh.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Slaat de paniek al toe? Ontwenningsverschijnselen?
Jij zuipschuitje
heb sinds de griekse bruiloft niet gedronken.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Slaat de paniek al toe? Ontwenningsverschijnselen?
Jij zuipschuitje
Samen drinken is inderdaad gezelliger. Of samen AA kan ook nog natuurlijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat ze hier komt wonen. Duh.
Zuipen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Samen drinken is inderdaad gezelliger. Of samen AA kan ook nog natuurlijk.
Samen aan de energydrink?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Samen drinken is inderdaad gezelliger. Of samen AA kan ook nog natuurlijk.
NL is ook zon soft shitland, drugs wordt nog net niet in de boter gedaan wegens promotie.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Campagne is vooral over XTC-gebruik begrijp ik eruit.
Sowieso niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die AA is niet te zuipen vind ik.
Wanneer gaan wij weer samen zuipen?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kunnen wij gelukkig in Utrecht ook
Dien snapt mequote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Lekker koud AAtje als je hard gesport hebt
Red Bull en Monster energy e.d. krijg ik ook niet weg, trouwens.quote:
Zolang je andere dingen maar wel weg krijgt. huehuehuehuequote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Red Bull en Monster energy e.d. krijg ik ook niet weg, trouwens.
Redbull niet inderdaad maar een golden power.. POWER... gaat er best inquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Red Bull en Monster energy e.d. krijg ik ook niet weg, trouwens.
Enige getrainde van mijn lichaam is mijn lever.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
Iedereen die weleens sportief doet denk ik.
Logischquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat kwam omdat ik met cijfers begon, en toen dat " 4-tje, dat staat niet" en door ben gegaan als letters
Ik heb er dus wel degelik over nagedacht
*Wink wink, nudge nudge.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zolang je andere dingen maar wel weg krijgt. huehuehuehue
Vergeet je pols nietquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Enige getrainde van mijn lichaam is mijn lever.
Een eeuwigheid!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, goede vraag.Wel weer nodig. Veel te lang geleden
Van het biertanken? Want ik neuk wel veel.quote:
Wow wat? Waarom? Dacht dat die best oké liepquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Een eeuwigheid!Kan je ook al niet meer in het wild bij de Vomar tegenkomen want die is ook al weg.
Ik kan me niet meer herinneren welke spieren je daar allemaal voor gebruiktquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Van het biertanken? Want ik neuk wel veel.
Klinkt best viesquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
Redbull niet inderdaad maar een golden power.. POWER... gaat er best in
Omdat je een hond hebt die andere honden wil doodbijten?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet, hondeneigenaren lopen met een boog om mij heen.
Ik heb een baard. Dan kun je je dat veroorloven.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Gayyyyy, pak dan wat verfrissends van Nevel
Blijkbaar niet. Maar nu krijgen we een Jumbo. Ook prima.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wow wat? Waarom? Dacht dat die best oké liep
Sluitspier alleen toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer herinneren welke spieren je daar allemaal voor gebruikt
Alle.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer herinneren welke spieren je daar allemaal voor gebruikt
als je er ook 1 voor mij besteld vind ik alles best.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb een baard. Dan kun je je dat veroorloven.
@Faxiequote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb een baard. Dan kun je je dat veroorloven.
Gatverdamme. F*cking Jumboquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Maar nu krijgen we een Jumbo. Ook prima.
Als het warm is bestel ik een fruitesse voor de dorst en een karmeliet voor de lekker.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
als je er ook 1 voor mij besteld vind ik alles best.
Drinken we daar een biertje. Of thee. Dat mag ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gatverdamme. F*cking Jumbo![]()
Daar kom je mij niet tegen hoor. Dan inderdaad maar afspreken in de stad
Jij heb ook geen verstand van honden.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:46 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Omdat je een hond hebt die andere honden wil doodbijten?
Niks mis met de Jumbo ouwe max haterquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gatverdamme. F*cking Jumbo![]()
Daar kom je mij niet tegen hoor. Dan inderdaad maar afspreken in de stad
Nee. Was een flauw grapje. Iedereen wil altijd de teckel aaien. Maar dorpsgenoten weten inmiddels dat die dat niet wil, dus ze lopen erlangs.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:46 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Omdat je een hond hebt die andere honden wil doodbijten?
Alles mis met de Jumbo. Nja gelukkig zijn er nog genoeg andere opties. Misschien verleid ik Q. wel tot de Nettoramaquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
Niks mis met de Jumbo ouwe max hater
Ik kom wel een keertje shoppen in jouw hood.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alles mis met de Jumbo. Nja gelukkig zijn er nog genoeg andere opties. Misschien verleid ik Q. wel tot de Nettorama
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom wel een keertje shoppen in jouw hood.
Fijn weekendquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Goed nieuws om mee af te sluiten.
En m'n minuten zijn toch bijna op.
Fijn weekend alvast allemaal!
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Goed nieuws om mee af te sluiten.
En m'n minuten zijn toch bijna op.
Fijn weekend alvast allemaal!
Neukplannen?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hangt van de andere plannen af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |