Oké, de meesten kennen me wel hier. Ik heb een enorm leuke relatie met mijn vriendin, sinds een dik half jaar zijn we samen. Ze is een aantal jaar ouder dan mij en werkt momenteel in een kledingwinkel en ze woont nog op kamers. Ook echt met kamergenoten enzo.
Ikzelf heb een huis gekocht vorig jaar en mijn vriendin is vaak bij mij thuis. Dat vind ik niet erg maar zoals de meesten wel weten ben ik een druk persoon, maar dat volgt later.
Mijn vriendin vind wel eens dat ze me weinig ziet, dat klopt ook wel maar ze accepteert dat ik druk ben. Nu is het zo dat wanneer ik met mijn vriendin ben, dat ik al mijn werk links laat liggen. Tenminste vaak. En dat is goed, want dan ben ik van haar.
Nu wil ze die tijd uitbreiden, ze wil namelijk samenwonen. Iets waar ik al bang voor was. Ik ben heel erg bezig met mijn eigen doelen en leven en ik zie haar wel eens als afleiding. Wanneer ze bij me is, dan is de focus op haar en niet op werk. Maar wanneer we samen zijn voor een groot gedeelte van de dag ben ik bang dat het me af gaat leiden. Dan is de scheiding tussen werk en haar te vaag.
Daarnaast vind ik dat ze me weinig te bieden heeft als we samen gaan wonen. Ik probeerde dit allemaal aan haar uit te leggen maar ze vatte het verkeerd op en denkt dat ik haar niet wil.
Ik ben dol op haar maar ik ben bang dat ze mijn doelen in de weg staat. Zoals sommigen wel weten werk ik keihard om voor mijn 30ste financieel onafhankelijk te zijn en werk daarvoor 11-15 uur per dag. In dit plaatje past gewoon geen vrouw om me heen de helft van de tijd.
Normaliter werk ik gewoon van 9 tot 18 uur maar daarna wil ik nog even knallen voor mijn eigen ondernemingen.
Ik wil haar niet kwijt maar ik wil ook geen afleiding. Ik vind het prima zoals het nu gaat maar zij wil stappen vooruit zetten.
Dit even snel getypt, ik vind dit enorm lastig. Doe ik te moeilijk of maak ik logische keuze? Ben ergens bang om haar kwijt te raken..