Sure, wil ik graag eens spelenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:44 schreef 2Happy4U het volgende:
Iemand die Kingdom Come: Deliverance wil? Heb 'm via Humblebundle maar heb 'm zelf al.
Noice!quote:Op donderdag 12 september 2019 19:06 schreef Dragonetti het volgende:
Endless space collectie gratis:
https://www.humblebundle.(...)collection-free-game
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had 'm blijkbaar al
Zeer vriendelijk bedankt!quote:Op donderdag 12 september 2019 21:42 schreef Vanillekwark het volgende:
Mocht iemand geen zin hebben om in te loggen bij humble bundle voor Endless Space:
Ik had 'm blijkbaar al
quote:Free to keep when you get it before 16 Sep @ 7:00pm. Some limitations apply. (?)
LIBERATE THE GEOMETRIC PEOPLE AND SAVE THE MULTIVERSE! Fight through the randomly chosen universes of the Geometric Multiverse, arming yourself to the teeth with insane weaponry and mutating your mind, body, and soul with the unrelenting power of genetically altering pills.
quote:Download now and get a bonus FREE copy of Grand Theft Auto: San Andreas on PC for a limited time.
edit:quote:The Rabbids invade space, and in true Rabbids-style, turn your spaceship upside down! Using blocks of code, you need to give them instructions to clear up the mess they have created. This free educational game is aimed for players from the age of 7 and upwards.
quote:The time has come to stake your claim on the Red Planet and build the first functioning human colonies on Mars! There will be challenges to overcome. Execute your strategy and improve your colony's chances of survival while unlocking the mysteries of this alien world.
Je hebt gelijk, volgende keer een aparte reactie.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 21:31 schreef Jordy-B het volgende:
Je moet niet editten, joh. Dan wordt het topic niet omhoog gekickt.
Leuk concept die Rabbids game.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:37 schreef Dragonetti het volgende:
Gratis: Rabbids Coding:
https://register.ubisoft.com/rabbids-coding/en-US
[..]
edit:
Nu ook gratis in de epic store, Surviving Mars:
https://www.epicgames.com/store/en-US/product/surviving-mars/home
[..]
quote:Free to keep when you get it before 15 Oct @ 7:00pm.
An enormous Boss Tower has sprung from the ground, lifting entire towns up with it. Now, the people living on the tower are starting to contract all sorts of mysterious illnesses. Princess
Deel 1 is overigens ook gratis.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:55 schreef Dragonetti het volgende:
Princess Remedy 2: In A Heap of Trouble
Dat dus. Dit is het gratisvideogamestopic. Als dit het goededealsopgamestopic zou zijn, zouden we inmiddels op deeltje 93 zitten.quote:
In ieder geval bedankt voor de verwijzing naar het Steamtopic. Die had ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ja, excuus was bedoeling om het in het Steam-topic te zetten, maar goed klaarblijkelijk misgeklikt.
quote:Free to keep when you get it before 1 Nov @ 12:00am. Some limitations apply. (?)
A fright-filled Adventure that transpires in the heart of Transylvania. London 1904. Seven years after the slaying of Dracula, you play as Jonathan Harker, (the protagonist from Bram Stoker's original novel) and soon discover your wife, Mina has fled London for the Count's castle in Transylvania. Has Mina fallen prey
vanuit de browser kan ik hem niet claimen? (edge/chrome/IE)quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:06 schreef Mr_Belvedere het volgende:
The Messenger gratis op de Epic Games Store.
dit zal alleen deponia zijn, anders hadden ze wel complete collection oid genoemdquote:Op zaterdag 16 november 2019 16:28 schreef Dragonetti het volgende:
Deponia, gratis op indiegala:
https://freebies.indiegala.com/deponia/
Ik weet alleen niet of alle chapters inbegrepen zijn of alleen chapter 1, Zip bestand = 1,5GB
(Ik heb het vermoeden dat het alleen chapter 1 is, nog maals ik weet niet zeker).
quote:Ironic "Hack and Slash" RPG bath filled with blood and gore! Go through the wall of enemies and defeat the mighty evil to become a mighty hero!
- Parody RPG
- Meaty Hack and Slash
- Non-stop mincer Action
"Greetings Mighty Hero! A great misfortune has fallen upon our world. The death has vanished. Nobody dies here, all dead come back. Our world is exhausted and soon will nothing be left from it.But there was a Prophecy, proclaiming about Mighty Hero, who would come and bring death back. For thousands of years people awaited hіs coming through the portal, still noone came from it, except our dead. But now the Prophecy came true - you are here... "
let op, bij je extra's staat een code voor wasteland 1quote:Op woensdag 11 december 2019 16:54 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Wasteland 2 Director's Cut Digital Classic Edition gratis op GOG.
Ook zijn er een aantal nieuwe games op GOG connect beschikbaar.
quote:Draw Slasher is the unique demanding anddynamic action packed beat'em up you need only a mouse to play. Cut, slice, snip, sever, chop, shear and trim hordes of Pirate Monkey Zombies™.
vandaag is Superhot gratis. Dat is wel echt een vette game.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:09 schreef mschol het volgende:
vanaf gisteren elke dag een gratis game op epic
en een 10e kortingscode op alles boven de 14.99 in de store
die je telkens opnieuw krijgt?
Haha, never change Gijs! Op een mooi 2020!quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:49 schreef MMaRsu het volgende:
topkek no thx bro steek liever 10 euro de lucht in dan daar iets downloaden of uitgeven
Kneuzen store
Jij ook baas geniet van alle mooie games die gaan komen en laten we er een mooi gezond 2020 van makenquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, never change Gijs! Op een mooi 2020!
Haha nee nog niet. Ik noem het een goed voornemen voor 2020quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jij ook baas geniet van alle mooie games die gaan komen en laten we er een mooi gezond 2020 van maken
heb je ring fit adventures al gespeeld ik hoorde dat die shit supernice is
Australia Bundle gehaald?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:20 schreef Jordy-B het volgende:
Voor de liefhebber heb ik te vergeven:
• Hacknet (+ Labyrinths DLC)
• Tower of Guns.
jup.quote:
Mochten er nog geen gegadigden zijn, dan houd ik mij aanbevolen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:20 schreef Jordy-B het volgende:
Voor de liefhebber heb ik te vergeven:
• Hacknet (+ Labyrinths DLC)
• Tower of Guns.
Sorry, ze zijn reeds vergeven.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:31 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Mochten er nog geen gegadigden zijn, dan houd ik mij aanbevolen.
Iedereen heeft die toch allang 3(!) keer uitgespeeld?quote:Op woensdag 22 januari 2020 06:33 schreef Mip1988 het volgende:
Alle Half-Life games zijn gratis speelbaar tot de launch van Alyx
Half-Life: Alyx is coming in March, and we are celebrating early by making all games in the Half-Life Series FREE to play for Steam users, from now until the day it launches!
Afgelost door Farming Simulator 19, tot 5 februari gratis te downloaden in de EGS.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
The Bridge is gratis tot 30 januari bij EGS.
digitaal of fysieke games?quote:Op zondag 1 maart 2020 09:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kan ik iemand blij maken met een of meerdere van de volgende spellen:
Rome: Total War
Diablo 2
Fable 3
Fysiek.quote:
Daar zou je mij wel heel blij mee maken, dan krijgen ze bij mij een mooie plek in de kast naast mijn andere pc games zoals Max Payne 2, Gabriel Knight 2, WoW, Half Life 2, Nolf 2, Alan Wake en anderen?quote:Op zondag 1 maart 2020 09:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kan ik iemand blij maken met een of meerdere van de volgende spellen:
Rome: Total War
Diablo 2
Fable 3
Oh die had ik gemistquote:
wauw. Bijna een jaarquote:Op donderdag 16 april 2020 22:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Just Cause 4 en Wheels of Aurelia zijn gratis tot 23 maart bij EGS
twitter:BandaiNamcoEU twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 15:30:09 We're asking fans to do their part and have #MoreFunForEveryone - at home!
To lend a ?, we're sending our goodwill ambassador, PAC-MAN, into every ? by making PAC-MAN Championship Edition 2 free from 4/24 - 5/10! https://t.co/tuHZDqPoYd reageer retweet
Nederlandse PS4 linktwitter:BandaiNamcoEU twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 15:44:08 Get your copy ?
PS4: https://t.co/9OdvBitr9g
Xbox One: https://t.co/ZYhNYvufQC
PC: https://t.co/imtNjtESID reageer retweet
Vanaf nu dus!quote:Op woensdag 29 april 2020 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanaf 1 mei tot 5 mei zijn er drie Ubisoft games gratis voor pc via Uplay
https://nl.pepper.com/aan(...)s-vanaf-1-mei-143692
Assassin's Creed II
Child Of Light
Rayman Legends
Alle drie echt topgames
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.D-A-S-H incl () even vervangen voor -
quote:Op woensdag 6 mei 2020 00:25 schreef mschol het volgende:
Vanguard PrincessIs al geactiveerd helaas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.D-A-S-H incl () even vervangen voor -
Sometimes it seems like lately, I just don't know. Better sit back and go, with the flow.
Mij lukt het al de hele dag niet. Wat een brakke store.quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
GTA V Premium Edition wordt vandaag weggegeven op de Epic Game Store t/m 21 mei.
Kan zijn dat het heel druk is, dus je zal het meerdere keren moeten proberen
Alsof ik die game niet al jaren hebquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mij lukt het al de hele dag niet. Wat een brakke store.
@:mmarsu is het jou al gelukt?
quote:Gerucht: Volgende gratis titels van Epic Games gelekt
Civilization VI, Borderlands en Ark: Survival
De volgende gratis titels van de Epic Games-actie zijn mogelijk gelekt. Een lijst met de games verscheen op Reddit.
De lijst werd opgepakt door game Twitter-gebruiker Nibellion. Volgens de lijst is na Grand Theft Auto 5 de strategiegame Civilization 6 gratis beschikbaar in de Epic Games Store vanaf 21 mei. De game wordt dan opgevolgd door Borderlands The Handsome Collection (28 mei) en Ark: Survival (4 juni). De lijst is hieronder te bekijken.
Of deze lijst ook echt klopt is niet met alle zekerheid te zeggen. Dus neem dit bericht met een korreltje zout. Grand Theft Auto 5 is nog tot 21 mei gratis te downloaden in de Epic Games Store. Of Civilization 6 de volgende gratis game gaat zijn wordt dan duidelijk.
twitter:TTGames twitterde op vrijdag 15-05-2020 om 15:14:43 Good news! You can now download and enjoy The LEGO NINJAGO Movie Video Game for *FREE* right now on Xbox, PlayStation and PC until May 21! 🥳
Details here: https://t.co/Rg9Yh2wRtu
#playathome #playtogether https://t.co/MEu01JURmb reageer retweet
Dat is dus t/m vandaag 17.00 uur!quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
GTA V Premium Edition wordt vandaag weggegeven op de Epic Game Store t/m 21 mei.
Kan zijn dat het heel druk is, dus je zal het meerdere keren moeten proberen
https://robertsspaceindus(...)ch-Week-2950-Detailsquote:To celebrate Invictus Launch Week, we’re hosting a Free Fly of epic proportions! All you need to do is sign up for an account, download the game, and you’re set to play for free for the duration of the event. Most ships on display are available to test-fly for free, so just select the ship you want, and take to the skies.
Scam ja lol.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:54 schreef 2dope het volgende:
Scam Star Citizen is gratis tot en met het einde van de maand:
[..]
https://robertsspaceindus(...)ch-Week-2950-Details
Zie post 139 Volgende week ARK Survivalquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Uit gelekte info komt vanavond Borderlands: The Handsome Collection beschikbaar op EGS
Oja, Check zie het nu pas.quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zie post 139 Volgende week ARK Survival
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie het eerst komt, wie het eerst maaltHow do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb nog een code voor Dungeons II over:Wow, de code was nog niet gebruikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie het eerst komt, wie het eerst maalt
Bedankt!
Jammer dat er geen online multiplayer bij zitquote:Op donderdag 4 juni 2020 18:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Overcooked gratis bij EGS tot 11 juni.
thnx, jammer dat fok de linkjes door een tracker heen haalt..quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Overcooked gratis bij EGS tot 11 juni.
Daarom moet je ook de Epic Games Launcher installeren... dan ben je meteen van dat probleem af..quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
thnx, jammer dat fok de linkjes door een tracker heen haalt..
Wow, is dat het originele eerste deel? Die wilde ik toen spelen maar kon mijn huis tuin en keuken Pentium 100 niet meer aanquote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
OnTopic: Total Annihilation: Commander Pack wordt voor de komende 47 uur weggegeven op gog.com
Volgens mij wel, was echt een topgame destijds!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wow, is dat het originele eerste deel? Die wilde ik toen spelen maar kon mijn huis tuin en keuken Pentium 100 niet meer aan
Een hele grote bundel maar ik denk dat je geen AAA hoeft verwachten hierin, maar wel zeer veel content 5$.quote:Buy 1,429 items for $5 Regularly ~$7,877 Save 99%!
Misschien dat er nog content bij komt?quote:Update: The bundle has been a huge success so far and many more developers have submitted their projects. We've added a new round of games & more. All previous and future buyers get instant access. There are now 1,000 projects included.
Ik heb even rondgesnuffeld en er zitten wel een paar leuke bij: A Short Hike, Wheels of Aurelia, The Deer god, Mable in the Wood, Diaries of a Spaceport Janitor, etc.quote:Op woensdag 10 juni 2020 20:55 schreef Dragonetti het volgende:
ik denk dat je geen AAA hoeft verwachten hierin, maar wel zeer veel content 5$
Celeste. Maar je moet wel goed zoeken om het beetje koren tussen het kaf te vinden. Inmiddels 1500 spellen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:58 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ik heb even rondgesnuffeld en er zitten wel een paar leuke bij: A Short Hike, Wheels of Aurelia, The Deer god, Mable in the Wood, Diaries of a Spaceport Janitor, etc.
Je moet inderdaad heel goed zoeken.quote:Op donderdag 11 juni 2020 11:12 schreef Jordy-B het volgende:
Celeste. Maar je moet wel goed zoeken om het beetje koren tussen het kaf te vinden. Inmiddels 1500 spellen.
Hebben we een 'niet gratis maar toch best wel goeie aanbieding eigenlijk' topic?quote:Niet gratis, verkeerde topic.
Niet dat ik weet, maar be my guestquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:48 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Hebben we een 'niet gratis maar toch best wel goeie aanbieding eigenlijk' topic?
twitter:witchergame twitterde op dinsdag 16-06-2020 om 14:57:35 Claim a copy of The Witcher 3: Wild Hunt for free via @GOGGalaxy if you own it on another platform!
Download the app, connect your platforms and get the @GOGcom version of the game in your library 👉 https://t.co/y6pYR1fgpD
Offer valid until June 23rd. https://t.co/yqXlE1mFkG reageer retweet
Hahaha dit is wel nice, ooit geleend van een vriend en op PS4 geïnstalleerd maar nooit gespeeld.quote:Op donderdag 18 juni 2020 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Witcher 3 gratis op GOG als je de game al hebt op Xbox, PS4 of Steam. Launch de nieuwste versie van GOG Galaxy, connect met het platform en voila. Je kunt Witcher 3 toevoegen via GOG.
Dit niet vergeten, is vanavond! Natuurlijk eerst je account linken zodat je de game daadwerkelijk kan krijgenquote:Op maandag 6 juli 2020 22:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Op 12 juli tijdens de Ubisoft Forward presentatie (begint om 20:30) geven ze Watch Dogs 2 voor PC weg op uPlay.
Lol, ik kan niet eens meer inloggen...quote:Op zondag 12 juli 2020 14:59 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dit niet vergeten, is vanavond! Natuurlijk eerst je account linken zodat je de game daadwerkelijk kan krijgen
https://support.ubisoft.com/en-US/faqs/55660
Niemand kan inloggen. Ubi is klaar voor next-gen.quote:Op zondag 12 juli 2020 20:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Lol, ik kan niet eens meer inloggen...
Daarom regelde ik het vanmiddag maar met die Twitch link, ik zag de bui al hangen Altijd hetzelfde.quote:Op zondag 12 juli 2020 20:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ah ja, dat werkt wel gewoon.quote:Op zondag 12 juli 2020 20:47 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Daarom regelde ik het vanmiddag maar met die Twitch link, ik zag de bui al hangen Altijd hetzelfde.
Hoe dan, je moet nog steeds je uPray account linken? En aangezien die server staan te roken...quote:
Ik was allang gelinked. Mijn Twitch hangt aan Amazon, Xbox, PlayStation, Nintendo en Ubisoftquote:Op zondag 12 juli 2020 20:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hoe dan, je moet nog steeds je uPray account linken? En aangezien die server staan te roken...
Whut, geen EpicGames???quote:Op zondag 12 juli 2020 20:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik was allang gelinked. Mijn Twitch hangt aan Amazon, Xbox, PlayStation, Nintendo en Ubisoft
Kan ik daar ook mee linken? Snel doen dan, want EGS is beste online store. @MMaRsuquote:
de support site doet et niet eens meerquote:Op zondag 12 juli 2020 20:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
twitter:UbisoftSupport twitterde op zondag 12-07-2020 om 21:29:29 Don't worry! We'll be giving out the rewards to all of you, even if you were unable to log in successfully. Sit back and enjoy the show! reageer retweet
naar het schijnt dien je even hier in te loggen met je Ubi account en Watch Dogs 2 zal worden toegevoegd aan je collectie.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:twitter:UbisoftSupport twitterde op zondag 12-07-2020 om 21:29:29 Don't worry! We'll be giving out the rewards to all of you, even if you were unable to log in successfully. Sit back and enjoy the show! reageer retweet
Dat is de Amerikaanse store. Voor NL moeten we volgens mij de Engelse-link hebbenquote:Op maandag 13 juli 2020 12:54 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
naar het schijnt dien je even hier in te loggen met je Ubi account en Watch Dogs 2 zal worden toegevoegd aan je collectie.
Thanks. Ik heb m inmiddels ontvangen.quote:Op maandag 13 juli 2020 14:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat is de Amerikaanse store. Voor NL moeten we volgens mij de Engelse-link hebben
https://register.ubisoft.com/ubisoft-forward-reward/en-GB
Goeie Reminder. Ik heb em nu inmiddels ook.quote:Op donderdag 16 juli 2020 14:57 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Thanks. Ik heb m inmiddels ontvangen.
Ik blijf EGS games claimen hoewel ik al zes jaar niets op m'n pc heb gespeeldquote:Op donderdag 24 september 2020 21:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Roller Coaster Tycoon 3: Complete Edition gratis bij EGS op te halen.
met $10 kortingsbon (voor aankopen vanaf $15) als je hem voor 23 oktober downloadt.quote:Op donderdag 17 september 2020 12:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Rocket League wordt F2P op 23 september
Omdat Epic Games de studio opgekocht heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ABZÛ is prachtig.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:25 schreef MaxMark het volgende:
Op dit moment Rising Storm 2: Vietnam en ABZU gratis te downloaden bij Epic.
gemist..quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:25 schreef MaxMark het volgende:
Op dit moment Rising Storm 2: Vietnam en ABZU gratis te downloaden bij Epic.
Ik kan die prototypes alleen spelen, niet toevoegen aan m'n library.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ter gelegenheid van Sega's 60th Anniversary. Brengen ze een aantal prototype games uit van vroegah in de periode van 15 tot 19 oktober. Deze zijn in deze periode gratis te claimen op Steam.
Armor of Hereos
Endless Zone
Streets of Kamurocho
Golden Axed
Bron
De Sega Saturn Classic: NiGHTS into Dreams wordt ook weggegeven als je je inschrijft op Sega's 60th Anniversary site.
https://www.sega60th.com/
zodra je toevoegt wordt ook de "licentie" verstrekt en staat hij in je library..quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan die prototypes alleen spelen, niet toevoegen aan m'n library.
Okay, maar vanaf m'n tablet kan ik dat dus niet regelen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:58 schreef mschol het volgende:
[..]
zodra je toevoegt wordt ook de "licentie" verstrekt en staat hij in je library..
evt kan je de installatie gewoon annuleren
Bwp gemist.quote:Op donderdag 5 november 2020 14:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Blair Witch Project en Ghostbusters gratis bij EGS t/m 5 november.
Je bedoelt natuurlijk dat Cave Story + nu gratis is op Epic.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pillars of Eternity vanaf de 10e een week lang gratis.
https://www.epicgames.com(...)ars-of-eternity/home
Cave Story is al duizend keer gratis geweest toch, volgens mij heeft iedereen die game inmiddels welquote:Op vrijdag 4 december 2020 07:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk dat Cave Story + nu gratis is op Epic.
https://www.epicgames.com(...)cave-story-plus/home
Ik niet. Punt is meer dat het niet zoveel zin heeft om dingen een week van tevoren aan te kondigen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 08:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Cave Story is al duizend keer gratis geweest toch, volgens mij heeft iedereen die game inmiddels wel
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 4 december 2020 08:49 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik niet. Punt is meer dat het niet zoveel zin heeft om dingen een week van tevoren aan te kondigen.
Ik weet niet hoe jij het doet, maar ik zet het niet in mijn agenda. Ik zie dit topic omhoog komen en denk dan: "Oeh! Wat voor leuks kan ik vandaag cadeau krijgen?
Oh, volgende week... "
En de week later ben ik het vergeten.
Voor Android bestaat hiervoor een app: "Free PC Games".quote:Op vrijdag 4 december 2020 08:49 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij het doet, maar ik zet het niet in mijn agenda. Ik zie dit topic omhoog komen en denk dan: "Oeh! Wat voor leuks kan ik vandaag cadeau krijgen?
Of je gaat/schrijf je in voor www.isthereanydeal.comquote:Op zaterdag 5 december 2020 09:11 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Voor Android bestaat hiervoor een app: "Free PC Games".
Dit werkt voor Steam, Epic Games, GOG, ..
En zowel voor games die tijdelijk gratis te spelen zijn, of voor altijd.
deze?quote:Op zaterdag 5 december 2020 09:11 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Voor Android bestaat hiervoor een app: "Free PC Games".
Dit werkt voor Steam, Epic Games, GOG, ..
En zowel voor games die tijdelijk gratis te spelen zijn, of voor altijd.
Nu dus!quote:Op donderdag 3 december 2020 21:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pillars of Eternity vanaf de 10e een week lang gratis.
https://www.epicgames.com(...)ars-of-eternity/home
Inderdaad die app.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:47 schreef mschol het volgende:
[..]
deze?
https://play.google.com/s(...)thegolem.freepcgames
Das zeker niet verkeerd.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:56 schreef T3hTommay het volgende:
[ afbeelding ]
Boh, goeie verzameling gratis games in de Epic Store vanaf morgen, iedere dag een ander. .,.mits deze informatie klopt natuurlijk!
quote:Ontvang gratis de pc-versie van Anno 1701 History Edition, Starlink: Battle for Atlas™ Digital Edition en Trials® Rising Standard Edition
op Ubisoft Connect PC en de volgende in-game voorwerpen:
- The Seafarer Settlement Pack en de Bayek-outfit voor Eivor in Assassin's Creed® Valhalla
- De Power Suit-outfit en het Ubisoft-masker in Watch Dogs®: Legion
- Het Nahari’s Pow Surfer Gift in Hyper Scape™
oew, aardige lijst heb nog geen PC maar als ik er straks een heb dan heb ik gelijk een dikke collectie door al die gratis games de laatste tijd.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
The Long Dark vandaag in de weggeefhoek van EGS.
En de rest van de nog komende dagen:
• Cities: Skylines
• Oddworld: New N Tasty
• The Long Dark
• Defense Grid 1
• Alien: Isolation
• Metro 2033
• Tropico 5
• Inside
• Darkest Dungeon
• My Time in Portia
• Night in the Woods
• Stranded Deep
• Solitairica
• Torchlight 2
• Jurassic World Evolution
Heeft iemand deze al kunnen claimen?quote:Op donderdag 31 december 2020 14:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Metro Last Light Redux nog gratis te claimen op Gog.com voor 24 uur.
Ja hoor, in een keer geluktquote:Op donderdag 31 december 2020 17:04 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Heeft iemand deze al kunnen claimen?
Zowel gisteren als vandaag lukt het niet bij mij..
Op die groene balk drukken ipv op de thumbnail van het spel.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:04 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Heeft iemand deze al kunnen claimen?
Zowel gisteren als vandaag lukt het niet bij mij..
niet gelukt. Wat een prutsite.quote:Op donderdag 14 januari 2021 00:41 schreef mschol het volgende:
https://store.bandainamco(...)ghtmares-pc-download
little nightmares gratis t/m 17-1 (steam key)
twee keer geprobeerd, in verschillende browsers. Ik krijg geen "activate key”-knop.quote:Op donderdag 14 januari 2021 16:19 schreef boik het volgende:
[..]
want je weet je eigen gegevens niet ofzo?
binnen 2min had ik de key, no problemo
hm oke vreemd, ik dacht al is toch niks raars aan die site maar dan zou ik het ook niet weten.quote:Op donderdag 14 januari 2021 16:42 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
twee keer geprobeerd, in verschillende browsers. Ik krijg geen "activate key”-knop.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Metro Last Light: Redux Gratis bij EGS.
GRAAG GEDAAN EPIC GAME STOREquote:THANK YOU FOR BUYING
METRO: LAST LIGHT REDUX
ik krijg nu captchas (geen idee waarom) en zelfs goede antwoorden accepteert hij niet..quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Metro Last Light: Redux Gratis bij EGS.
Meer dan 160+ games gratis geclaimd, maar nog geen ene stuiver aan die heule store uitgegeven..quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
GRAAG GEDAAN EPIC GAME STORE
Nope, maar daar geven ze vaker iets gratis weg omdat niemand op een pc speelt.quote:
Ik speel niet eens pc-games, maar claim vrij veel in de EGS Dus dat ze inkomsten missen klopt, maar minder dan berekend wordt.quote:Op dinsdag 20 april 2021 09:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Epic will lose over $300M on Epic Games Store exclusives, is fine with that
Ben benieuwd hoeveel ze nu gespendeerd hebben aan het weggeven van games trouwens..
Nog steeds geen ene stuiver uitgegeven aan die hele store niet..
Hier ook, mijn Libary bestaat enkel uit gratis games.quote:Op dinsdag 20 april 2021 09:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ben benieuwd hoeveel ze nu gespendeerd hebben aan het weggeven van games trouwens..
Voor wie het nog interesseert: https://twitter.com/simoncarless/status/1389297530341519362?s=20quote:Op dinsdag 20 april 2021 09:18 schreef Mr.Noodle het volgende: