vanuit de browser kan ik hem niet claimen? (edge/chrome/IE)quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:06 schreef Mr_Belvedere het volgende:
The Messenger gratis op de Epic Games Store.
dit zal alleen deponia zijn, anders hadden ze wel complete collection oid genoemdquote:Op zaterdag 16 november 2019 16:28 schreef Dragonetti het volgende:
Deponia, gratis op indiegala:
https://freebies.indiegala.com/deponia/
Ik weet alleen niet of alle chapters inbegrepen zijn of alleen chapter 1, Zip bestand = 1,5GB
(Ik heb het vermoeden dat het alleen chapter 1 is, nog maals ik weet niet zeker).
quote:Ironic "Hack and Slash" RPG bath filled with blood and gore! Go through the wall of enemies and defeat the mighty evil to become a mighty hero!
- Parody RPG
- Meaty Hack and Slash
- Non-stop mincer Action
"Greetings Mighty Hero! A great misfortune has fallen upon our world. The death has vanished. Nobody dies here, all dead come back. Our world is exhausted and soon will nothing be left from it.But there was a Prophecy, proclaiming about Mighty Hero, who would come and bring death back. For thousands of years people awaited hіs coming through the portal, still noone came from it, except our dead. But now the Prophecy came true - you are here... "
let op, bij je extra's staat een code voor wasteland 1quote:Op woensdag 11 december 2019 16:54 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Wasteland 2 Director's Cut Digital Classic Edition gratis op GOG.
Ook zijn er een aantal nieuwe games op GOG connect beschikbaar.
quote:Draw Slasher is the unique demanding anddynamic action packed beat'em up you need only a mouse to play. Cut, slice, snip, sever, chop, shear and trim hordes of Pirate Monkey Zombies™.
vandaag is Superhot gratis. Dat is wel echt een vette game.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:09 schreef mschol het volgende:
vanaf gisteren elke dag een gratis game op epic
en een 10e kortingscode op alles boven de 14.99 in de store
die je telkens opnieuw krijgt?
Haha, never change Gijs! Op een mooi 2020!quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:49 schreef MMaRsu het volgende:
topkek no thx bro steek liever 10 euro de lucht in dan daar iets downloaden of uitgeven
Kneuzen store
Jij ook baas geniet van alle mooie games die gaan komen en laten we er een mooi gezond 2020 van makenquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, never change Gijs! Op een mooi 2020!
Haha nee nog niet. Ik noem het een goed voornemen voor 2020quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jij ook baas geniet van alle mooie games die gaan komen en laten we er een mooi gezond 2020 van maken
heb je ring fit adventures al gespeeld ik hoorde dat die shit supernice is
Australia Bundle gehaald?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:20 schreef Jordy-B het volgende:
Voor de liefhebber heb ik te vergeven:
• Hacknet (+ Labyrinths DLC)
• Tower of Guns.
jup.quote:
Mochten er nog geen gegadigden zijn, dan houd ik mij aanbevolen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:20 schreef Jordy-B het volgende:
Voor de liefhebber heb ik te vergeven:
• Hacknet (+ Labyrinths DLC)
• Tower of Guns.
Sorry, ze zijn reeds vergeven.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:31 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Mochten er nog geen gegadigden zijn, dan houd ik mij aanbevolen.
Iedereen heeft die toch allang 3(!) keer uitgespeeld?quote:Op woensdag 22 januari 2020 06:33 schreef Mip1988 het volgende:
Alle Half-Life games zijn gratis speelbaar tot de launch van Alyx
Half-Life: Alyx is coming in March, and we are celebrating early by making all games in the Half-Life Series FREE to play for Steam users, from now until the day it launches!
Afgelost door Farming Simulator 19, tot 5 februari gratis te downloaden in de EGS.quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
The Bridge is gratis tot 30 januari bij EGS.
digitaal of fysieke games?quote:Op zondag 1 maart 2020 09:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kan ik iemand blij maken met een of meerdere van de volgende spellen:
Rome: Total War
Diablo 2
Fable 3
Fysiek.quote:
Daar zou je mij wel heel blij mee maken, dan krijgen ze bij mij een mooie plek in de kast naast mijn andere pc games zoals Max Payne 2, Gabriel Knight 2, WoW, Half Life 2, Nolf 2, Alan Wake en anderen?quote:Op zondag 1 maart 2020 09:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kan ik iemand blij maken met een of meerdere van de volgende spellen:
Rome: Total War
Diablo 2
Fable 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |