Ik blijf EGS games claimen hoewel ik al zes jaar niets op m'n pc heb gespeeldquote:Op donderdag 24 september 2020 21:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Roller Coaster Tycoon 3: Complete Edition gratis bij EGS op te halen.
met $10 kortingsbon (voor aankopen vanaf $15) als je hem voor 23 oktober downloadt.quote:Op donderdag 17 september 2020 12:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Rocket League wordt F2P op 23 september
Omdat Epic Games de studio opgekocht heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ABZÛ is prachtig.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:25 schreef MaxMark het volgende:
Op dit moment Rising Storm 2: Vietnam en ABZU gratis te downloaden bij Epic.
gemist..quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:25 schreef MaxMark het volgende:
Op dit moment Rising Storm 2: Vietnam en ABZU gratis te downloaden bij Epic.
Ik kan die prototypes alleen spelen, niet toevoegen aan m'n library.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ter gelegenheid van Sega's 60th Anniversary. Brengen ze een aantal prototype games uit van vroegah in de periode van 15 tot 19 oktober. Deze zijn in deze periode gratis te claimen op Steam.
Armor of Hereos
Endless Zone
Streets of Kamurocho
Golden Axed
Bron
De Sega Saturn Classic: NiGHTS into Dreams wordt ook weggegeven als je je inschrijft op Sega's 60th Anniversary site.
https://www.sega60th.com/
zodra je toevoegt wordt ook de "licentie" verstrekt en staat hij in je library..quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan die prototypes alleen spelen, niet toevoegen aan m'n library.
Okay, maar vanaf m'n tablet kan ik dat dus niet regelen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:58 schreef mschol het volgende:
[..]
zodra je toevoegt wordt ook de "licentie" verstrekt en staat hij in je library..
evt kan je de installatie gewoon annuleren
Bwp gemist.quote:Op donderdag 5 november 2020 14:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Blair Witch Project en Ghostbusters gratis bij EGS t/m 5 november.
Je bedoelt natuurlijk dat Cave Story + nu gratis is op Epic.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pillars of Eternity vanaf de 10e een week lang gratis.
https://www.epicgames.com(...)ars-of-eternity/home
Cave Story is al duizend keer gratis geweest toch, volgens mij heeft iedereen die game inmiddels welquote:Op vrijdag 4 december 2020 07:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk dat Cave Story + nu gratis is op Epic.
https://www.epicgames.com(...)cave-story-plus/home
Ik niet. Punt is meer dat het niet zoveel zin heeft om dingen een week van tevoren aan te kondigen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 08:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Cave Story is al duizend keer gratis geweest toch, volgens mij heeft iedereen die game inmiddels wel
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 4 december 2020 08:49 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik niet. Punt is meer dat het niet zoveel zin heeft om dingen een week van tevoren aan te kondigen.
Ik weet niet hoe jij het doet, maar ik zet het niet in mijn agenda. Ik zie dit topic omhoog komen en denk dan: "Oeh! Wat voor leuks kan ik vandaag cadeau krijgen?
Oh, volgende week..."
En de week later ben ik het vergeten.
Voor Android bestaat hiervoor een app: "Free PC Games".quote:Op vrijdag 4 december 2020 08:49 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij het doet, maar ik zet het niet in mijn agenda. Ik zie dit topic omhoog komen en denk dan: "Oeh! Wat voor leuks kan ik vandaag cadeau krijgen?
Of je gaat/schrijf je in voor www.isthereanydeal.comquote:Op zaterdag 5 december 2020 09:11 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Voor Android bestaat hiervoor een app: "Free PC Games".
Dit werkt voor Steam, Epic Games, GOG, ..
En zowel voor games die tijdelijk gratis te spelen zijn, of voor altijd.
deze?quote:Op zaterdag 5 december 2020 09:11 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Voor Android bestaat hiervoor een app: "Free PC Games".
Dit werkt voor Steam, Epic Games, GOG, ..
En zowel voor games die tijdelijk gratis te spelen zijn, of voor altijd.
Nu dus!quote:Op donderdag 3 december 2020 21:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pillars of Eternity vanaf de 10e een week lang gratis.
https://www.epicgames.com(...)ars-of-eternity/home
Inderdaad die app.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:47 schreef mschol het volgende:
[..]
deze?
https://play.google.com/s(...)thegolem.freepcgames
Das zeker niet verkeerd.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:56 schreef T3hTommay het volgende:
[ afbeelding ]
Boh, goeie verzameling gratis games in de Epic Store vanaf morgen, iedere dag een ander. .,.mits deze informatie klopt natuurlijk!
quote:Ontvang gratis de pc-versie van Anno 1701 History Edition, Starlink: Battle for Atlas™ Digital Edition en Trials® Rising Standard Edition
op Ubisoft Connect PC en de volgende in-game voorwerpen:
- The Seafarer Settlement Pack en de Bayek-outfit voor Eivor in Assassin's Creed® Valhalla
- De Power Suit-outfit en het Ubisoft-masker in Watch Dogs®: Legion
- Het Nahari’s Pow Surfer Gift in Hyper Scape™
oew, aardige lijstquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
The Long Dark vandaag in de weggeefhoek van EGS.
En de rest van de nog komende dagen:
• Cities: Skylines
• Oddworld: New N Tasty
• The Long Dark
• Defense Grid 1
• Alien: Isolation
• Metro 2033
• Tropico 5
• Inside
• Darkest Dungeon
• My Time in Portia
• Night in the Woods
• Stranded Deep
• Solitairica
• Torchlight 2
• Jurassic World Evolution
Heeft iemand deze al kunnen claimen?quote:Op donderdag 31 december 2020 14:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Metro Last Light Redux nog gratis te claimen op Gog.com voor 24 uur.
Ja hoor, in een keer geluktquote:Op donderdag 31 december 2020 17:04 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Heeft iemand deze al kunnen claimen?
Zowel gisteren als vandaag lukt het niet bij mij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |