SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie het eerst komt, wie het eerst maaltHow do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb nog een code voor Dungeons II over:Wow, de code was nog niet gebruikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie het eerst komt, wie het eerst maalt
Bedankt!
Jammer dat er geen online multiplayer bij zitquote:Op donderdag 4 juni 2020 18:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Overcooked gratis bij EGS tot 11 juni.
thnx, jammer dat fok de linkjes door een tracker heen haalt..quote:Op donderdag 4 juni 2020 18:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Overcooked gratis bij EGS tot 11 juni.
Daarom moet je ook de Epic Games Launcher installeren... dan ben je meteen van dat probleem af..quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
thnx, jammer dat fok de linkjes door een tracker heen haalt..
Wow, is dat het originele eerste deel? Die wilde ik toen spelen maar kon mijn huis tuin en keuken Pentium 100 niet meer aanquote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
OnTopic: Total Annihilation: Commander Pack wordt voor de komende 47 uur weggegeven op gog.com
Volgens mij wel, was echt een topgame destijds!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wow, is dat het originele eerste deel? Die wilde ik toen spelen maar kon mijn huis tuin en keuken Pentium 100 niet meer aan
Een hele grote bundel maar ik denk dat je geen AAA hoeft verwachten hierin, maar wel zeer veel content 5$.quote:Buy 1,429 items for $5 Regularly ~$7,877 Save 99%!
Misschien dat er nog content bij komt?quote:Update: The bundle has been a huge success so far and many more developers have submitted their projects. We've added a new round of games & more. All previous and future buyers get instant access. There are now 1,000 projects included.
Ik heb even rondgesnuffeld en er zitten wel een paar leuke bij: A Short Hike, Wheels of Aurelia, The Deer god, Mable in the Wood, Diaries of a Spaceport Janitor, etc.quote:Op woensdag 10 juni 2020 20:55 schreef Dragonetti het volgende:
ik denk dat je geen AAA hoeft verwachten hierin, maar wel zeer veel content 5$
Celeste. Maar je moet wel goed zoeken om het beetje koren tussen het kaf te vinden. Inmiddels 1500 spellen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:58 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ik heb even rondgesnuffeld en er zitten wel een paar leuke bij: A Short Hike, Wheels of Aurelia, The Deer god, Mable in the Wood, Diaries of a Spaceport Janitor, etc.
Je moet inderdaad heel goed zoeken.quote:Op donderdag 11 juni 2020 11:12 schreef Jordy-B het volgende:
Celeste. Maar je moet wel goed zoeken om het beetje koren tussen het kaf te vinden. Inmiddels 1500 spellen.
Hebben we een 'niet gratis maar toch best wel goeie aanbieding eigenlijk' topic?quote:Niet gratis, verkeerde topic.
Niet dat ik weet, maar be my guestquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:48 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Hebben we een 'niet gratis maar toch best wel goeie aanbieding eigenlijk' topic?
twitter:witchergame twitterde op dinsdag 16-06-2020 om 14:57:35 Claim a copy of The Witcher 3: Wild Hunt for free via @GOGGalaxy if you own it on another platform!
Download the app, connect your platforms and get the @GOGcom version of the game in your library 👉 https://t.co/y6pYR1fgpD
Offer valid until June 23rd. https://t.co/yqXlE1mFkG reageer retweet
Hahaha dit is wel nice, ooit geleend van een vriend en op PS4 geïnstalleerd maar nooit gespeeld.quote:Op donderdag 18 juni 2020 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Witcher 3 gratis op GOG als je de game al hebt op Xbox, PS4 of Steam. Launch de nieuwste versie van GOG Galaxy, connect met het platform en voila. Je kunt Witcher 3 toevoegen via GOG.
Dit niet vergeten, is vanavond! Natuurlijk eerst je account linken zodat je de game daadwerkelijk kan krijgenquote:Op maandag 6 juli 2020 22:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Op 12 juli tijdens de Ubisoft Forward presentatie (begint om 20:30) geven ze Watch Dogs 2 voor PC weg op uPlay.
Lol, ik kan niet eens meer inloggen...quote:Op zondag 12 juli 2020 14:59 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dit niet vergeten, is vanavond! Natuurlijk eerst je account linken zodat je de game daadwerkelijk kan krijgen
https://support.ubisoft.com/en-US/faqs/55660
Niemand kan inloggen. Ubi is klaar voor next-gen.quote:Op zondag 12 juli 2020 20:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Lol, ik kan niet eens meer inloggen...
Daarom regelde ik het vanmiddag maar met die Twitch link, ik zag de bui al hangen Altijd hetzelfde.quote:Op zondag 12 juli 2020 20:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ah ja, dat werkt wel gewoon.quote:Op zondag 12 juli 2020 20:47 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Daarom regelde ik het vanmiddag maar met die Twitch link, ik zag de bui al hangen Altijd hetzelfde.
Hoe dan, je moet nog steeds je uPray account linken? En aangezien die server staan te roken...quote:
Ik was allang gelinked. Mijn Twitch hangt aan Amazon, Xbox, PlayStation, Nintendo en Ubisoftquote:Op zondag 12 juli 2020 20:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hoe dan, je moet nog steeds je uPray account linken? En aangezien die server staan te roken...
Whut, geen EpicGames???quote:Op zondag 12 juli 2020 20:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik was allang gelinked. Mijn Twitch hangt aan Amazon, Xbox, PlayStation, Nintendo en Ubisoft
Kan ik daar ook mee linken? Snel doen dan, want EGS is beste online store. @MMaRsuquote:
de support site doet et niet eens meerquote:Op zondag 12 juli 2020 20:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
twitter:UbisoftSupport twitterde op zondag 12-07-2020 om 21:29:29 Don't worry! We'll be giving out the rewards to all of you, even if you were unable to log in successfully. Sit back and enjoy the show! reageer retweet
naar het schijnt dien je even hier in te loggen met je Ubi account en Watch Dogs 2 zal worden toegevoegd aan je collectie.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:twitter:UbisoftSupport twitterde op zondag 12-07-2020 om 21:29:29 Don't worry! We'll be giving out the rewards to all of you, even if you were unable to log in successfully. Sit back and enjoy the show! reageer retweet
Dat is de Amerikaanse store. Voor NL moeten we volgens mij de Engelse-link hebbenquote:Op maandag 13 juli 2020 12:54 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
naar het schijnt dien je even hier in te loggen met je Ubi account en Watch Dogs 2 zal worden toegevoegd aan je collectie.
Thanks. Ik heb m inmiddels ontvangen.quote:Op maandag 13 juli 2020 14:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat is de Amerikaanse store. Voor NL moeten we volgens mij de Engelse-link hebben
https://register.ubisoft.com/ubisoft-forward-reward/en-GB
Goeie Reminder. Ik heb em nu inmiddels ook.quote:Op donderdag 16 juli 2020 14:57 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Thanks. Ik heb m inmiddels ontvangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |