SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijsvergelijkingssites
IsThereAnyDeal.com
CheapShark.com
/r/GameDeals - Verschillende deals van verschillende sites
Indie Game Bundles
Games Compare
Moddingsites
Nexus Mods
Steam Workshop
GTAInside.com
Leuke/handige linkjes
Het gratis PC Games topic op FOK!
/r/PCMasterRace - Reddit community voor PC Gamers.
Twitch - Dé stream site voor games.
SteamCalculator
Steam Statistieken
Steam Left
MySteamGauge
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!!
Alternatieve stores:![]()
![]()
![]()
GoG: DRM free games. GoG biedt veel oude games die altijd met moderne OS en systemen werkt!
Origin: EA's eigen gamestore. Veel games van EA zelf die niet op Steam staan zijn hier te vinden.
uPlay: De gamestore van Ubisoft, bevat voornamelijk Ubisoft games.
Battle.net: De gameclient van Blizzard, de store bevat alleen games van Blizzard zelf.
Epic: De gamestore van Epic, bevat behalve Fortnite veel van Epics eigen games en daarnaast titels waar Epic veel geld voor heeft betaald om exclusief te mogen verkopen. Met regelmaat gratis games. Van 16 t/m 30 mei Story Untold, narrative-driven adventure game.
Dit topic wordt tevens gebruikt als algemeen PC Gaming topic, dus alle PC-(game)gerelateerde discussies zijn hier welkom.Ja inderdaad, V. ja.
Wou nog spyro kopen, toch maar niet gedaan. Nu 28 euro korting + andere gamesquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:28 schreef mschol het volgende:
volgende humble bundle monthly is een leuke met early unlocks: spyro, cod:wo2 en crash bandicoot
En ik had D:OS2 nog wel net uitgespeeld.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:41 schreef 2dope het volgende:
Divinity: Fallen Heroes voor onbepaalde tijd uitgesteld
Godver.
Ja, was leuk geweest om deze er meteen achteraan te plakken aangezien het de verhaallijn zou doorzetten. Moet zeggen dat ik wel mijn twijfels had bij het hele "action focused", "spin-off"-gedeelte. Werd ook niet ontwikkeld door Larian zelf.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 06:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
En ik had D:OS2 nog wel net uitgespeeld.
Dan moet Baldurs Gate 3 maar een topgame worden.
Ik heb dat laatste gevecht na 10x verloren te hebben maar gewoon overgeslagen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 08:34 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja, was leuk geweest om deze er meteen achteraan te plakken aangezien het de verhaallijn zou doorzetten. Moet zeggen dat ik wel mijn twijfels had bij het hele "action focused", "spin-off"-gedeelte. Werd ook niet ontwikkeld door Larian zelf.
Nog moeite gehad met Bracchus? Of Adramahlikh, die moeilijker was imho maar optioneel volgens mij
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 08:35 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik heb dat laatste gevecht na 10x verloren te hebben maar gewoon overgeslagen.
zie bovenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 06:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
En ik had D:OS2 nog wel net uitgespeeld.
Dan moet Baldurs Gate 3 maar een topgame worden.
Jawel, maar ik kreeg de armour van het gros niet snel genoeg omlaag om daar veel succes mee te boeken.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 08:50 schreef 2dope het volgende:
[..]Gekkenhuis is dat ja.
Niet toevallig deze in je inventory bij je laatste savegame?
[ afbeelding ]
Vet oneerlijk gevecht ook.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:19 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kreeg de armour van het gros niet snel genoeg omlaag om daar veel succes mee te boeken.
Behoorlijk jelly hier.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:47 schreef 2dope het volgende:
Alleen zal die ook weer even moeten wachten aangezien ik gister een reviewexemplaar van Outer Worlds binnen kreeg![]()
Control?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:09 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom hebben we het niet over 2019's beste crpg?
Is control een rpg?quote:
Speel je in de tussentijd nog een keer Divinity OS2? Of Disco Alysium wat echt héél erg tof is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 18:41 schreef 2dope het volgende:
Divinity: Fallen Heroes voor onbepaalde tijd uitgesteld
Godver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |