Nee, want <vul in excuus>.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:22 schreef rival het volgende:
[..]
Dan moet je een afspraak maken en het gewoon doen!
Nee, ik vind het te duurquote:Op woensdag 31 juli 2019 08:22 schreef rival het volgende:
[..]
Dan moet je een afspraak maken en het gewoon doen!
Wat ben jij zuur zeg. Heb ik je ooit iets gedaan dat ik volgens jou beter m'n mond kan houdenquote:
Wat?quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ben jij zuur zeg. Heb ik je ooit iets gedaan dat ik volgens jou beter m'n mond kan houden?
Ze heeft te weinig piemel gehad.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ben jij zuur zeg. Heb ik je ooit iets gedaan dat ik volgens jou beter m'n mond kan houden?
Ik dacht iets in de trant van "dan gaat Mn haar kapot"quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:26 schreef rival het volgende:
[..]
Waar elk excuus toch neerkomt op "wat moeten de mensen wel niet denken" ?
Okay.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat?
Nee hoor. Was geen aanval ofzo. Gewoon flauw grapje.
Kutnijdquote:
Ik heb koffie, luister relaxte muziek. Ik ben allesbehalve en boos mens nu.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb koffie, luister relaxte muziek. Ik ben allesbehalve en boos mens nu.
Die kleur ook? Geen ideequote:Op woensdag 31 juli 2019 08:37 schreef Debsterr het volgende:
Dit soort haarkleuren en haarstijlen worden toch standaard afgekeurd door vriendjes? Lijkt me een legit slap excuus om het niet te doen idd.
Helemaal niet. Ik vond t een rare opmerking in combi met eerdere opmerkingen over mij, dus ik besloot er wat van te zeggenquote:
Wat waren de eerdere opmerkingen?quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik vond t een rare opmerking in combi met eerdere opmerkingen over mij, dus ik besloot er wat van te zeggen.
Nou ja, het is vrij extreem en onnatuurlijk. Veel mannen doen daar moeilijk over heb ik het idee.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die kleur ook? Geen idee. Ik wil t vooral niet doen omdat ik het te duur vind
.
Dat durf ik niet. Moet m'n haar eerst bleken dan. En dat durf ik echt niet zelfquote:
Ja dat klopt op zich wel. Het is wel erg opvallend.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, het is vrij extreem en onnatuurlijk. Veel mannen doen daar moeilijk over heb ik het idee.
Welke eerdere opmerking dan?quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik vond t een rare opmerking in combi met eerdere opmerkingen over mij, dus ik besloot er wat van te zeggen.
En moet dat je ervan weerhouden? Fuck mannenquote:Op woensdag 31 juli 2019 08:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, het is vrij extreem en onnatuurlijk. Veel mannen doen daar moeilijk over heb ik het idee.
Zeg ik dat?quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:47 schreef rival het volgende:
[..]
En moet dat je ervan weerhouden? Fuck mannen
Dat er niks mis met me is als ik m'n mond maar houd.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Welke eerdere opmerking dan?
het was iig niet zo bedoelt
Gaat geen belletje rinkelen, maar als jij het zegt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat er niks mis met me is als ik m'n mond maar houd.
He wat duur? Nee man. Gewoon bij Attitude Holland Manic Panic kopen en zelf doen. Dat kan je er zelf veel langer in laten dan de kapper en je haar beschadigd er niet van.quote:
Je moet je haar toch eerst bleken? Dat durf ik niet zelf en zal dan door de kapper gedaan moeten worden.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
He wat duur? Nee man. Gewoon bij Attitude Holland Manic Panic kopen en zelf doen. Dat kan je er zelf veel langer in laten dan de kapper en je haar beschadigd er niet van.
Die kleur heb ik ook gehad. Toen vroeg iemand of dat m'n eigen haarkleur was
Je bent toch blond? Dan hoeft het volgens mij niet hoorquote:Op woensdag 31 juli 2019 08:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet je haar toch eerst bleken? Dat durf ik niet zelf en zal dan door de kapper gedaan moeten worden.
Hoe kan zo'n kleur je natuurlijke haarkleur zijn.
Ik ben niet lichtblond. Toen ik mijn haar platimumblond had moest het ook eerst ontkleurd worden voor het geverfd kon worden.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je bent toch blond? Dan hoeft het volgens mij niet hoor
Waarom kan schaap niet gewoon beetje rondom het huisje rondscharrelen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:17 schreef Samzz het volgende:
Ik krijg net de vraag of iemand zijn schaap mee mag nemen op vakantie.
Ik dacht bij mezelf, van mij mag je 'm meenemen, maar niet als je bij ons een woning wil huren... Echt wtf. Wat bezielt mensen.
Edit: Ik heb gewoon netjes geantwoord dat schapen bij ons niet meegebracht kunnen worden omdat wij daar geen plek voor hebben, overigens.
Oh my god zo'n lief knuffelschaap omdat het als fles lammetje is groot gebrachtquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:17 schreef Samzz het volgende:
Ik dacht bij mezelf, van mij mag je 'm meenemen, maar niet als je bij ons een woning wil huren... Echt wtf. Wat bezielt mensen.
Edit: Ik heb gewoon netjes geantwoord dat schapen bij ons niet meegebracht kunnen worden omdat wij daar geen plek voor hebben, overigens.
Er is geen rondom het huisje, dus dat wordt lastigquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom kan schaap niet gewoon beetje rondom het huisje rondscharrelen.
Ik vind t ergens wel zielig... Een schaap is toch ook gewoon een kuddedier? Laat die lekker bij de soortgenootjes staan, denk ik dan.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh my god zo'n lief knuffelschaap omdat het als fles lammetje is groot gebracht
Wilde diegene toevallig een huisje boeken ten tijde van het offerfeest?quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:17 schreef Samzz het volgende:
Oh, daar zeg je wat.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Wilde diegene toevallig een huisje boeken ten tijde van het offerfeest?
Beter gewoon dood laten gaan omdat er geen moederschaap is ja.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t ergens wel zielig... Een schaap is toch ook gewoon een kuddedier? Laat die lekker bij de soortgenootjes staan, denk ik dan.
Het gaat om een volwassen schaap. Ik neem aan dat die geen moeder nodig heeft.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beter gewoon dood laten gaan omdat er geen moederschaap is ja.
Ff de muren roodverven!quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Wilde diegene toevallig een huisje boeken ten tijde van het offerfeest?
Ja of er is wat met dat schaap waardoor ie nooit bij een kudde geweest is. Weet jij toch niet. Je weet echt niks van dit specifieke schaapquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t ergens wel zielig... Een schaap is toch ook gewoon een kuddedier? Laat die lekker bij de soortgenootjes staan, denk ik dan.
Tsjaa, dat zijn paarden toch ook? En die zetten we ook vaak zat apart in een stal.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar goed, alsnog kan ie niet mee als ze hier op vakantie willen komen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:25 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja of er is wat met dat schaap waardoor ie nooit bij een kudde geweest is. Weet jij toch niet. Je weet echt niks van dit specifieke schaap
Discriminatie!quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:26 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet eens of we zomaar schapen onder mogen brengen...
Dan zeg je dat ipv je verder meteen op te werpen als de redder alle schapen hequote:Op woensdag 31 juli 2019 09:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar goed, alsnog kan ie niet mee als ze hier op vakantie willen komen.
Miauw.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:29 schreef Allures het volgende:
[..]
Dan zeg je dat ipv je verder meteen op te werpen als de redder alle schapen he
Ga daarvoor bij de NVWA leurenquote:
Ja klopt. Alsnog hebben ze dan meestal wel contact, maar klopt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tsjaa, dat zijn paarden toch ook? En die zetten we ook vaak zat apart in een stal.
Nou nou, doe maar rustig hoorquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:29 schreef Allures het volgende:
[..]
Dan zeg je dat ipv je verder meteen op te werpen als de redder alle schapen he
Oeh, I'm touchy.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:29 schreef ElDinosaur het volgende:
Iedereen is wel lekker touchy vanochtend
Sowieso, je huisdier meenemen op vakantiequote:Op woensdag 31 juli 2019 09:30 schreef CherryLips het volgende:
Hier woont iemand die een hert als huisdier had. Weet jij veel. Je kunt ook een paard meenemen, dus misschien dachten ze, 'we vragen het gewoon'.
Een hert?quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:30 schreef CherryLips het volgende:
Hier woont iemand die een hert als huisdier had. Weet jij veel. Je kunt ook een paard meenemen, dus misschien dachten ze, 'we vragen het gewoon'.
Een beetje vreemd is het wel jaquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga daarvoor bij de NVWA leuren.
[..]
Ja klopt. Alsnog hebben ze dan meestal wel contact, maar klopt.
Het klinkt gewoon raar je schaap mee willen nemen op vakantie. Blijkbaar laten ze 'm ook uit aan een lijntje, echt als een hond.
Wij namen de hond mee naar vakantiehuisjes. Vooral in Zeeland. Ze vond het strand fantastisch. Moeten haar as misschien daar eens uitstrooien.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso, je huisdier meenemen op vakantie![]()
Honden willen wel lekker het water in maar dat lijkt me niet slim met schaap.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een hert?
Vragen mag ook wel hoor. Ik vond t gewoon een aparte vraag. Ik heb nog nooit gehoord van iemand die zijn schaap mee wil nemen naar een vakantiehuisje aan zee.
Nee maar je gaat dan wel hier je mening geven over mensen die je gewoon iets vragen terwijl je niks weet over dat schaalquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou nou, doe maar rustig hoor. Ik heb namelijk gewoon gezegd dat het niet mogelijk is schapen mee te nemen, zonder ook maar enig ander iets erbij. Of nou ja, wel uitleg waarom niet.
Ja, dat weet ik ook inderdaad. Maar ik dacht dat die dan gewoon weer de kudde in gingen. Geen idee hoe of wat verder, dat klopt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een beetje vreemd is het wel jamaar ik weet dat lammetjes die met de fles worden gevoed behoorlijk tam en aanhankelijk kunnen worden. Stel ze hebben maar 1 of 2 lammetjes, voeren bij met de fles, dan heb je al snel een schaap dat gewoon binnen komt wandelen.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:29 schreef ElDinosaur het volgende:
Iedereen is wel lekker touchy vanochtend
Nu durf ik niks meer te vragen wat een beetje afwijkt van de normquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:32 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee maar je gaat dan wel hier je mening geven over mensen die je gewoon iets vragen terwijl je niks weet over dat schaal
Tijdje terug ook al toen mensen je gewoon via mail iets vroegen over de mogelijkheden. Lekker professioneel. Mensen informeren toch niet voor niks naar de mogelijkheden
Ik blijf gewoon netjes naar de mensen toe. En wilde hier de voor mij aparte vraag delen. Damn.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:32 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee maar je gaat dan wel hier je mening geven over mensen die je gewoon iets vragen terwijl je niks weet over dat schaal
Tijdje terug ook al toen mensen je gewoon via mail iets vroegen over de mogelijkheden. Lekker professioneel. Mensen informeren toch niet voor niks naar de mogelijkheden
Levensgevaarlijk!quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Honden willen wel lekker het water in maar dat lijkt me niet slim met schaap.
Ik zie nu een nat schaap de branding uitlopen en fff schuddenquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Honden willen wel lekker het water in maar dat lijkt me niet slim met schaap.
Poeh poehquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:32 schreef Allures het volgende:
[..]
dat is 'goh ik kreeg toch een aparte vraag' en niet 'laat hem lekker bij zijn soort genoten staan'quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon netjes naar de mensen toe. En wilde hier de voor mij aparte vraag delen. Damn.
Wat overdrijf je ineens in je reactiesquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:36 schreef Allures het volgende:
[..]
dat is 'goh ik kreeg toch een aparte vraag' en niet 'laat hem lekker bij zijn soort genoten staan'
Misschien vonden ze hen meer leven dan dood ergens en hebben ze hem toen groot gebracht zonder dat ze meer schapen hadden. Weet jij veel
Nee. Ga maar weer slapen.quote:
Kunnen schapen niet zwemmen dan? Oprecht geen idee.quote:
Nee, die zinken als een baksteen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kunnen schapen niet zwemmen dan? Oprecht geen idee.
Dat is wel sneu. Schaapjes zijn wel leuk.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, die zinken als een baksteen.
het lijkt me dat die wol zich ook vol zuigt en dat dat niet helptquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, die zinken als een baksteen.
Ik wil ook een metooquote:
De wol zuigt zich vol met water en dan verzuipen zequote:Op woensdag 31 juli 2019 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee hoorquote:
Jammer dat 'ie niet zo ver komt en verzuiptquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie nu een nat schaap de branding uitlopen en fff schudden
Volgens mij kunnen ze wel zwemmen, maar niet als ze volledig in de wol staan want dat zuigt vol.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, want ik overdrijf een beetje.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, want ik overdrijf een beetje.
Overigens wil ik voorop stellen dat ik andere mensen hun ervaring hier niet mee bagatelliseer.
Ik wil nu ook een schaapje.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze wel zwemmen, maar niet als ze volledig in de wol staan want dat zuigt vol.
hieruit klinkt enige minachting voor cavias of ligt dat aan mijquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:47 schreef Harmankardon het volgende:
Zelfs cavia's kunnen zwemmen, zal schapen (los van de vacht) toch zeker lukken dan.
Mijn ex schoonvader is schapenboer, was altijd leuk in februari met alle lammetjesquote:
quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, want ik overdrijf een beetje.
Overigens wil ik voorop stellen dat ik andere mensen hun ervaring hier niet mee bagatelliseer.
En terecht. Net lemmings.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:49 schreef Allures het volgende:
[..]
hieruit klinkt enige minachting voor cavias of ligt dat aan mij
Geen geitenquote:
Niet meer minachting dan ze verdienen vanuit hun evolutionaire plaats in dit universum.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:49 schreef Allures het volgende:
[..]
Logisch wel. Nutteloze prooidieren.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:49 schreef Allures het volgende:
[..]
volgens mij kan zo ongeveer elk zoogdier zwemmen. maar velen houden gewoon niet van water (natte vacht)quote:
Klopt. Maar wel snoezig.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Logisch wel. Nutteloze prooidieren.
Capibara'squote:Op woensdag 31 juli 2019 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen geiten? Die zijn zo awesome
!
Of alpaca's.
Niet te vreten ook.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Logisch wel. Nutteloze prooidieren.
Volgens mij heeft dat meer te maken met het verzuipen door de wol dan dat ze daadwerkelijk kunnen zwemmen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Schapen heb ik wel eens zien zwemmen. Prima zwemmers.
Vandaar het spreekwoord: de schapen op het droge hebben.
Dat is niet de betekenis van dat gezegde.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Schapen heb ik wel eens zien zwemmen. Prima zwemmers.
Vandaar het spreekwoord: de schapen op het droge hebben.
De meeste doen het ook alleen als het echt niet anders kan.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:52 schreef dop het volgende:
[..]
volgens mij kan zo ongeveer elk zoogdier zwemmen. maar velen houden gewoon niet van water (natte vacht)
Ik volg op Insta een capibaraquote:
Heb er vorig jaar op vakantie twee mogen voerenquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik volg op Insta een capibara. Toffe beesten.
Ik ook. En ik wil er mee op vakantie.quote:
Ik vind ze zo grappigquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb er vorig jaar op vakantie twee mogen voerenDie beesten liepen mee als hondjes.
Een van de gasten heeft een pomsky! Hij kijkt standaard boos en dat maakt m nog schattigerquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind alles best, als ik maar een Pomsky krijg!
En een geit. Geiten zijn mijn favorieten.
Volgens mij zijn ze wel veel werk, heb ik zo t idee.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een van de gasten heeft een pomsky! Hij kijkt standaard boos en dat maakt m nog schattiger.
Over het gezegde lul ik toch ook maar wat.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is niet de betekenis van dat gezegde.
hihi grapjequote:Op woensdag 31 juli 2019 10:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Over het gezegde lul ik toch ook maar wat.
Neem dan een echte husky.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze wel veel werk, heb ik zo t idee.
Nee, die zijn helemaal niet te onderhouden manquote:
Op welke manier? Vachtonderhoud? Want dat valt volgens mij wel mee, regelmatig kammen. Scheelt dat ze niet groot zijnquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze wel veel werk, heb ik zo t idee.
Well 100x toffer dan zo'n gemuteerd mormel.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, die zijn helemaal niet te onderhouden man
Hier in de buurt komt er regelmatig een langs met 6-8 husky's voor de quadquote:
Ik zou wel zo'n net iets groter formaat dan een huiskat kat willenquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind alles best, als ik maar een Pomsky krijg!
En een geit. Geiten zijn mijn favorieten.
Don;t care!quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Well 100x toffer dan zo'n gemuteerd mormel.
Geit of Pomskyquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou wel zo'n net iets groter formaat dan een huiskat kat willen
Zo'n wilde.... uh, cerval?quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou wel zo'n net iets groter formaat dan een huiskat kat willen
Rennen en zo.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op welke manier? Vachtonderhoud? Want dat valt volgens mij wel mee, regelmatig kammen. Scheelt dat ze niet groot zijn.
Keeshonden zijn makkelijk in vachtonderhoud. Husky's weet ik niet.
Pommelientje van Temp island?quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil nog een paar cavia's en die noem ik Fizgig, Lammigje, Pommelientje en Loki.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Don;t care!
Heb ook niet zoveel ruimte in de koelkast voor een hele husky.
[ afbeelding ]
Husky's heel erg. Pomsky's weet ik ook niet.quote:
Inderdaad!quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo'n wilde.... uh, cerval?
Nee die bedoel ik niet. Damn, in Japan hadden ze er zo'n cafe van...
BENGAALSE! Die
Oooh, ik las je bericht niet goedquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:06 schreef rival het volgende:
[..]
Zo'n serval, bengaal of savannah ofzo!
Ja dat weet ik. Pomeriaantjes dan weer niet echt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Husky's heel erg. Pomsky's weet ik ook niet.
Ik stel me dan zo voor dat dat enkelbijtertjes zijn, dus pomsky dan zo'n enorm rennende enkelbijterquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Pomeriaantjes dan weer niet echt.
Die ligt nog aan de beademing!quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heeft Allures haar excuses al aangeboden voor haar kleine nervousbreakdown?
Nee, Pomeriaantjes zijn heel liefquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik stel me dan zo voor dat dat enkelbijtertjes zijn, dus pomsky dan zo'n enorm rennende enkelbijter
Ik zit hier in zo'n trage "in between" week.quote:
Traag Azië? Die mensen werken 80 uur per week.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit hier in zo'n trage "in between" week.
Je weet dat er enorm veel werk aan zit te komen, maar echt er op voorbereiden kan nog niet want traag Azie heeft de templates nog niet af. En verder zijn alle managers die input moeten leveren op vakantie.
Dus.
Tijd. Gaat. Langzaam.
Wij hadden een herdershond, een bouvier, een poedel en een boerenfox.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, Pomeriaantjes zijn heel lief. Tenminste, ik ken er een paar en die zijn allemaal heel lief. Wel goed opgevoed.
Die mensen werken 80u per week ja, maar daarmee is niet gezegd dat ze snel zijn. Integendeel.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Traag Azië? Die mensen werken 80 uur per week.
Italianen en Spanjaarden, die schieten pas niet op.
Nederlanders werken vaak parttime, maar vraag me af of ze wel efficiënter werken.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die mensen werken 80u per week ja, maar daarmee is niet gezegd dat ze snel zijn. Integendeel.
Ik heb weinig zin in een aantal uitbreidingen die ik moet oppakken zonder mandaat dat we meer personeel intern mogen aannemen.quote:
Poedelquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij hadden een herdershond, een bouvier, een poedel en een boerenfox.
Allemaal lief!
VLNR: Herta, Mirna, Nami en Rexi.
lekker woggenquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n bed maar verschoond. Alsof ik verder niks te doen heb
Ja, hier is het ook komkommertijd, weinig te doen momenteel omdat iedereen op vakantie is. En net twee nieuwe externen die we ook bezig moeten zien te houden dus blijft weinig over. Dan maar thuiswerken en gamen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit hier in zo'n trage "in between" week.
Je weet dat er enorm veel werk aan zit te komen, maar echt er op voorbereiden kan nog niet want traag Azie heeft de templates nog niet af. En verder zijn alle managers die input moeten leveren op vakantie.
Dus.
Tijd. Gaat. Langzaam.
Oh ja, was doen. Goed idee.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Absoluut.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nederlanders werken vaak parttime, maar vraag me af of ze wel efficiënter werken.
Doe t mijne ook ff.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Lekker knisperenquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe t mijne ook ff.
Zit weer vol bergen zaad van vreemde mannen.
Lekker knapperig.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe t mijne ook ff.
Vreemd of alleen onbekend?quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe t mijne ook ff.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik zal maar niet zeggen wat er gebeurt met vrouwenondergoed dat je met veertig graden een week lang onder in de wasmand laat liggen onder een stapel vochtige handdoeken.
Beetje als vrouwenondergoed denk ik.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Kwam er zondag wel achter hoe een volle vaatwasser ruikt die 4 dagen bij 25+ graden dicht heeft gezeten.
Moest je kotsen?quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Kwam er zondag wel achter hoe een volle vaatwasser ruikt die 4 dagen bij 25+ graden dicht heeft gezeten.
Het een sluit t ander niet uit!quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik zal maar niet zeggen wat er gebeurt met vrouwenondergoed dat je met veertig graden een week lang onder in de wasmand laat liggen onder een stapel vochtige handdoeken.
Heb ik 1x gehad nadat ik van een festival terug kwam.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:22 schreef ElDinosaur het volgende:
ik dacht dat ang3l dit had gezegdquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje als vrouwenondergoed denk ik.
Had gekund, had gekund.quote:
Thanks babe. High five!quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb er een paar bekeerd voor je, geloof ik.
Je bent toch blond? Dan hoef je niet te bleken.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet je haar toch eerst bleken? Dat durf ik niet zelf en zal dan door de kapper gedaan moeten worden.
Hoe kan zo'n kleur je natuurlijke haarkleur zijn.
Ik heb geen biobakquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:29 schreef rival het volgende:
Jullie doen net alsof jullie geen biobak hebben... Of ga je mij vertellen dat je wasmand of vaatwasser erger was dan dat?
Donkerblond. Hoeft het dan ook niet? De kapper heeft t toen wel gedaan.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je bent toch blond? Dan hoef je niet te bleken.
Waarom heb je geen plaatje?quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:29 schreef rival het volgende:
Jullie doen net alsof jullie geen biobak hebben... Of ga je mij vertellen dat je wasmand of vaatwasser erger was dan dat?
Omdat ik ruzie heb met Fok!quote:
Biobak is een ondergrondse container om de hoek, heb ik geen last vanquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:29 schreef rival het volgende:
Veertig graden is toch ook de temperatuur waarop je wast, wat kan er mis gaanquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Zestig.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Veertig graden is toch ook de temperatuur waarop je wast, wat kan er mis gaan
Die ene bak waar al het afval in gaat inderdaad.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Biobak is een ondergrondse container om de hoek, heb ik geen last van
Was jij je kleding voortaan even op 40 graden zonder wasmiddel en laat ons na een maand weten hoe het bevalt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Veertig graden is toch ook de temperatuur waarop je wast, wat kan er mis gaan
Wel ook in een vochtige omgeving bewaren he.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Was jij je kleding voortaan even op 40 graden zonder wasmiddel en laat ons na een maand weten hoe het bevalt.
Ik heb van het weekend gft en rest weggegooid. Zometeen ga ik naar de papierbak en weer gft. En moet eigenlijk ook weer even langs de glasbak. En heb nog wat oude lampjes liggen die weg moeten.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Die ene bak waar al het afval in gaat inderdaad.
Alsof mijn sociale werkplaats collegas zich vaker dan 1x per week douchenquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Was jij je kleding voortaan even op 40 graden zonder wasmiddel en laat ons na een maand weten hoe het bevalt.
Ik heb geen biobak nee.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:29 schreef rival het volgende:
Je hebt het er maar druk meequote:Op woensdag 31 juli 2019 10:35 schreef CherryLips het volgende:
O en plastic moet vanavond na achten aan de weg.
Dat gaat gewoon in de ondergrondse bak bij de rest van de zooi. De wereld gaat toch al naar de tering.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:35 schreef CherryLips het volgende:
O en plastic moet vanavond na achten aan de weg.
Wat zit jij te fokken tijdens je vakantie danquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Alsof mijn sociale werkplaats collegas zich vaker dan 1x per week douchen
Precies, lang leven centrum leven.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Die ene bak waar al het afval in gaat inderdaad.
Ik zit nu in een treinquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat zit jij te fokken tijdens je vakantie dan
Leugens.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat zit jij te fokken tijdens je vakantie dan
Het midden van niets is nog steeds niets.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Centrum van dorp is het daar niet mee eens
Ook niet als je wat erin moet flikkeren?quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Biobak is een ondergrondse container om de hoek, heb ik geen last van
Wat filosofisch!quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Het midden van niets is nog steeds niets.
Nee, is ondergronds dus er komen misschien wat vliegjes uit, verder niet.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ook niet als je wat erin moet flikkeren?
Ik heb dus zo'n grijze bak voor de deur, die legen ze elke 2 weken. Nou als ik daar af en toe de klep van open trek
Ah dat scheelt dan wel!quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, is ondergronds dus er komen misschien wat vliegjes uit, verder niet.
Vanaf nu dat laatste wel thoughquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Bij een vuilnisbak verwacht je de lucht ook een beetje en hou je een beetje je adem in. Bij een vaatwasser of CL d'r wasmand doe je dat niet.
Heus wel!quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Bij een vuilnisbak verwacht je de lucht ook een beetje en hou je een beetje je adem in. Bij een vaatwasser of CL d'r wasmand doe je dat niet.
Lekker diep inademen?quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heus wel!![]()
Ik doe dat op de markt bij de viskraam toch ook?
Nog nooit geweest.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben al maanden niet bij KFC geweest, daar ga ik maar eens kijken of ze wat lekkers hebben
Ik ooit 1x een jaar of 10 geleden denk ik. Kan niet zeggen dat ik heel erg de behoefte heb om er heen te gaan.quote:
Ik ook niet maar moet nog steeds deze eens proberenquote:
Wat dan, prima tijden beleeft in die KFC op dat plein van jullie.quote:
Ja, hij zit vaker op mijn account, laatst MeMo ook al lastig vallen enzo.quote:
Ik hoor van niemand behalve rival goede verhalen, dus mijn motivatie is ook niet erg hoogquote:Op woensdag 31 juli 2019 11:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ooit 1x een jaar of 10 geleden denk ik. Kan niet zeggen dat ik heel erg de behoefte heb om er heen te gaan.
Niet echt om de hoekquote:
Oeh, dat ziet er wel lekker uit!quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet maar moet nog steeds deze eens proberen
https://www.kfc.nl/our-fo(...)-cream-peanut-butter
Fok123quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:19 schreef HostiMeister het volgende:
Zal wel een matig wachtwoord hebben
Bah!quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, hij zit vaker op mijn account, laatst MeMo ook al lastig vallen enzo.
Dan heb je echt.verder niks te doen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:30 schreef gcjoel het volgende:
https://www.nu.nl/games/5(...)nde-achtbaanrit.html
welke zolderkamer autist is dit?
Heerlijkquote:Op woensdag 31 juli 2019 11:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan heb je echt.verder niks te doen.
Wat was er gisteravond met jou aan de hand johquote:Op woensdag 31 juli 2019 11:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan heb je echt.verder niks te doen.
Niks raars, hoezo dan?quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat was er gisteravond met jou aan de hand joh
Als je die vraag aan de persoon zelf stelt heb je waarschijnlijk eerder antwoord.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom gaan wildvreemde mensen me feliciteren op Linkedin?
Jij wil nu gewoon alle hotties gaan verzamelen daarquote:Op woensdag 31 juli 2019 12:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom dacht ik dat jij in Nijmegen hoorde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |