Nee, want <vul in excuus>.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:22 schreef rival het volgende:
[..]
Dan moet je een afspraak maken en het gewoon doen!
Nee, ik vind het te duurquote:Op woensdag 31 juli 2019 08:22 schreef rival het volgende:
[..]
Dan moet je een afspraak maken en het gewoon doen!
Wat ben jij zuur zeg. Heb ik je ooit iets gedaan dat ik volgens jou beter m'n mond kan houdenquote:
Wat?quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ben jij zuur zeg. Heb ik je ooit iets gedaan dat ik volgens jou beter m'n mond kan houden?
Ze heeft te weinig piemel gehad.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ben jij zuur zeg. Heb ik je ooit iets gedaan dat ik volgens jou beter m'n mond kan houden?
Ik dacht iets in de trant van "dan gaat Mn haar kapot"quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:26 schreef rival het volgende:
[..]
Waar elk excuus toch neerkomt op "wat moeten de mensen wel niet denken" ?
Okay.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat?
Nee hoor. Was geen aanval ofzo. Gewoon flauw grapje.
Kutnijdquote:
Ik heb koffie, luister relaxte muziek. Ik ben allesbehalve en boos mens nu.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb koffie, luister relaxte muziek. Ik ben allesbehalve en boos mens nu.
Die kleur ook? Geen ideequote:Op woensdag 31 juli 2019 08:37 schreef Debsterr het volgende:
Dit soort haarkleuren en haarstijlen worden toch standaard afgekeurd door vriendjes? Lijkt me een legit slap excuus om het niet te doen idd.
Helemaal niet. Ik vond t een rare opmerking in combi met eerdere opmerkingen over mij, dus ik besloot er wat van te zeggenquote:
Wat waren de eerdere opmerkingen?quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik vond t een rare opmerking in combi met eerdere opmerkingen over mij, dus ik besloot er wat van te zeggen.
Nou ja, het is vrij extreem en onnatuurlijk. Veel mannen doen daar moeilijk over heb ik het idee.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die kleur ook? Geen idee. Ik wil t vooral niet doen omdat ik het te duur vind
.
Dat durf ik niet. Moet m'n haar eerst bleken dan. En dat durf ik echt niet zelfquote:
Ja dat klopt op zich wel. Het is wel erg opvallend.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, het is vrij extreem en onnatuurlijk. Veel mannen doen daar moeilijk over heb ik het idee.
Welke eerdere opmerking dan?quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik vond t een rare opmerking in combi met eerdere opmerkingen over mij, dus ik besloot er wat van te zeggen.
En moet dat je ervan weerhouden? Fuck mannenquote:Op woensdag 31 juli 2019 08:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, het is vrij extreem en onnatuurlijk. Veel mannen doen daar moeilijk over heb ik het idee.
Zeg ik dat?quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:47 schreef rival het volgende:
[..]
En moet dat je ervan weerhouden? Fuck mannen
Dat er niks mis met me is als ik m'n mond maar houd.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Welke eerdere opmerking dan?
het was iig niet zo bedoelt
Gaat geen belletje rinkelen, maar als jij het zegt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat er niks mis met me is als ik m'n mond maar houd.
He wat duur? Nee man. Gewoon bij Attitude Holland Manic Panic kopen en zelf doen. Dat kan je er zelf veel langer in laten dan de kapper en je haar beschadigd er niet van.quote:
Je moet je haar toch eerst bleken? Dat durf ik niet zelf en zal dan door de kapper gedaan moeten worden.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
He wat duur? Nee man. Gewoon bij Attitude Holland Manic Panic kopen en zelf doen. Dat kan je er zelf veel langer in laten dan de kapper en je haar beschadigd er niet van.
Die kleur heb ik ook gehad. Toen vroeg iemand of dat m'n eigen haarkleur was
Je bent toch blond? Dan hoeft het volgens mij niet hoorquote:Op woensdag 31 juli 2019 08:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet je haar toch eerst bleken? Dat durf ik niet zelf en zal dan door de kapper gedaan moeten worden.
Hoe kan zo'n kleur je natuurlijke haarkleur zijn.
Ik ben niet lichtblond. Toen ik mijn haar platimumblond had moest het ook eerst ontkleurd worden voor het geverfd kon worden.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je bent toch blond? Dan hoeft het volgens mij niet hoor
Waarom kan schaap niet gewoon beetje rondom het huisje rondscharrelen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:17 schreef Samzz het volgende:
Ik krijg net de vraag of iemand zijn schaap mee mag nemen op vakantie.
Ik dacht bij mezelf, van mij mag je 'm meenemen, maar niet als je bij ons een woning wil huren... Echt wtf. Wat bezielt mensen.
Edit: Ik heb gewoon netjes geantwoord dat schapen bij ons niet meegebracht kunnen worden omdat wij daar geen plek voor hebben, overigens.
Oh my god zo'n lief knuffelschaap omdat het als fles lammetje is groot gebrachtquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:17 schreef Samzz het volgende:
Ik dacht bij mezelf, van mij mag je 'm meenemen, maar niet als je bij ons een woning wil huren... Echt wtf. Wat bezielt mensen.
Edit: Ik heb gewoon netjes geantwoord dat schapen bij ons niet meegebracht kunnen worden omdat wij daar geen plek voor hebben, overigens.
Er is geen rondom het huisje, dus dat wordt lastigquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom kan schaap niet gewoon beetje rondom het huisje rondscharrelen.
Ik vind t ergens wel zielig... Een schaap is toch ook gewoon een kuddedier? Laat die lekker bij de soortgenootjes staan, denk ik dan.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh my god zo'n lief knuffelschaap omdat het als fles lammetje is groot gebracht
Wilde diegene toevallig een huisje boeken ten tijde van het offerfeest?quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:17 schreef Samzz het volgende:
Oh, daar zeg je wat.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Wilde diegene toevallig een huisje boeken ten tijde van het offerfeest?
Beter gewoon dood laten gaan omdat er geen moederschaap is ja.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t ergens wel zielig... Een schaap is toch ook gewoon een kuddedier? Laat die lekker bij de soortgenootjes staan, denk ik dan.
Het gaat om een volwassen schaap. Ik neem aan dat die geen moeder nodig heeft.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beter gewoon dood laten gaan omdat er geen moederschaap is ja.
Ff de muren roodverven!quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Wilde diegene toevallig een huisje boeken ten tijde van het offerfeest?
Ja of er is wat met dat schaap waardoor ie nooit bij een kudde geweest is. Weet jij toch niet. Je weet echt niks van dit specifieke schaapquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t ergens wel zielig... Een schaap is toch ook gewoon een kuddedier? Laat die lekker bij de soortgenootjes staan, denk ik dan.
Tsjaa, dat zijn paarden toch ook? En die zetten we ook vaak zat apart in een stal.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar goed, alsnog kan ie niet mee als ze hier op vakantie willen komen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:25 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja of er is wat met dat schaap waardoor ie nooit bij een kudde geweest is. Weet jij toch niet. Je weet echt niks van dit specifieke schaap
Discriminatie!quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:26 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet eens of we zomaar schapen onder mogen brengen...
Dan zeg je dat ipv je verder meteen op te werpen als de redder alle schapen hequote:Op woensdag 31 juli 2019 09:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar goed, alsnog kan ie niet mee als ze hier op vakantie willen komen.
Miauw.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:29 schreef Allures het volgende:
[..]
Dan zeg je dat ipv je verder meteen op te werpen als de redder alle schapen he
Ga daarvoor bij de NVWA leurenquote:
Ja klopt. Alsnog hebben ze dan meestal wel contact, maar klopt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tsjaa, dat zijn paarden toch ook? En die zetten we ook vaak zat apart in een stal.
Nou nou, doe maar rustig hoorquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:29 schreef Allures het volgende:
[..]
Dan zeg je dat ipv je verder meteen op te werpen als de redder alle schapen he
Oeh, I'm touchy.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:29 schreef ElDinosaur het volgende:
Iedereen is wel lekker touchy vanochtend
Sowieso, je huisdier meenemen op vakantiequote:Op woensdag 31 juli 2019 09:30 schreef CherryLips het volgende:
Hier woont iemand die een hert als huisdier had. Weet jij veel. Je kunt ook een paard meenemen, dus misschien dachten ze, 'we vragen het gewoon'.
Een hert?quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:30 schreef CherryLips het volgende:
Hier woont iemand die een hert als huisdier had. Weet jij veel. Je kunt ook een paard meenemen, dus misschien dachten ze, 'we vragen het gewoon'.
Een beetje vreemd is het wel jaquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga daarvoor bij de NVWA leuren.
[..]
Ja klopt. Alsnog hebben ze dan meestal wel contact, maar klopt.
Het klinkt gewoon raar je schaap mee willen nemen op vakantie. Blijkbaar laten ze 'm ook uit aan een lijntje, echt als een hond.
Wij namen de hond mee naar vakantiehuisjes. Vooral in Zeeland. Ze vond het strand fantastisch. Moeten haar as misschien daar eens uitstrooien.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso, je huisdier meenemen op vakantie![]()
Honden willen wel lekker het water in maar dat lijkt me niet slim met schaap.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een hert?
Vragen mag ook wel hoor. Ik vond t gewoon een aparte vraag. Ik heb nog nooit gehoord van iemand die zijn schaap mee wil nemen naar een vakantiehuisje aan zee.
Nee maar je gaat dan wel hier je mening geven over mensen die je gewoon iets vragen terwijl je niks weet over dat schaalquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou nou, doe maar rustig hoor. Ik heb namelijk gewoon gezegd dat het niet mogelijk is schapen mee te nemen, zonder ook maar enig ander iets erbij. Of nou ja, wel uitleg waarom niet.
Ja, dat weet ik ook inderdaad. Maar ik dacht dat die dan gewoon weer de kudde in gingen. Geen idee hoe of wat verder, dat klopt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een beetje vreemd is het wel jamaar ik weet dat lammetjes die met de fles worden gevoed behoorlijk tam en aanhankelijk kunnen worden. Stel ze hebben maar 1 of 2 lammetjes, voeren bij met de fles, dan heb je al snel een schaap dat gewoon binnen komt wandelen.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:29 schreef ElDinosaur het volgende:
Iedereen is wel lekker touchy vanochtend
Nu durf ik niks meer te vragen wat een beetje afwijkt van de normquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:32 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee maar je gaat dan wel hier je mening geven over mensen die je gewoon iets vragen terwijl je niks weet over dat schaal
Tijdje terug ook al toen mensen je gewoon via mail iets vroegen over de mogelijkheden. Lekker professioneel. Mensen informeren toch niet voor niks naar de mogelijkheden
Ik blijf gewoon netjes naar de mensen toe. En wilde hier de voor mij aparte vraag delen. Damn.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:32 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee maar je gaat dan wel hier je mening geven over mensen die je gewoon iets vragen terwijl je niks weet over dat schaal
Tijdje terug ook al toen mensen je gewoon via mail iets vroegen over de mogelijkheden. Lekker professioneel. Mensen informeren toch niet voor niks naar de mogelijkheden
Levensgevaarlijk!quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Honden willen wel lekker het water in maar dat lijkt me niet slim met schaap.
Ik zie nu een nat schaap de branding uitlopen en fff schuddenquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Honden willen wel lekker het water in maar dat lijkt me niet slim met schaap.
Poeh poehquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:32 schreef Allures het volgende:
[..]
dat is 'goh ik kreeg toch een aparte vraag' en niet 'laat hem lekker bij zijn soort genoten staan'quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon netjes naar de mensen toe. En wilde hier de voor mij aparte vraag delen. Damn.
Wat overdrijf je ineens in je reactiesquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:36 schreef Allures het volgende:
[..]
dat is 'goh ik kreeg toch een aparte vraag' en niet 'laat hem lekker bij zijn soort genoten staan'
Misschien vonden ze hen meer leven dan dood ergens en hebben ze hem toen groot gebracht zonder dat ze meer schapen hadden. Weet jij veel
Nee. Ga maar weer slapen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |